• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Vi som temper(Ny)

Eh og jeg bytta brått nick fra Quorra til noe mer..meg.

Og ikke dyppes lenger enn det som står i pakningsvedlegget. :)

Tisser du i kopp eller rett på pinnen? Min erfaring er hvis pinnen får for mye væske (enten ved direkte tissing eller for lenge i kopp) kan man få skyggestreker.. ;)
Jeg tisser i kopp når jeg tester med strimmel;) Og tar den opp før fristen:)

@Liisjja - Kan du skrive i første innlegget et eller annet sted i teksten der:

"Husk å gi beskjed i Oppropslisten her på FS dersom du blir gravid og flytter til terminforum. :)"

Jeg har bedt alle som har ansvar for IKM-tråder om å gjøre det også. Jeg ser at det allerede er noen som har flyttet over på terminforum og glemt å gi beskjed, og jeg tenker at det kan potensielt bli et ganske stort problem med oppropslisten etter hvert. Så da tenkte jeg at dersom alle sånne tråder (IKM, tempetråden osv) hadde med den beskjeden så blir det litt lettere å huske det. :)

Bare av nysgjerrighet.. Hvorfor får dere crinone og ikke pergo? Er ikke pergo stimulerende på dpotiden også, sånn indirekte?
Jeg viste grafene mine til GU så sa hun at jeg skulle få crinone uten at jeg nevnte det. Trur det er for at kroppen min produserer ikke nok progesteron :)

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

@Liisjja - Kan du skrive i første innlegget et eller annet sted i teksten der:

"Husk å gi beskjed i Oppropslisten her på FS dersom du blir gravid og flytter til terminforum. :)"

Jeg har bedt alle som har ansvar for IKM-tråder om å gjøre det også. Jeg ser at det allerede er noen som har flyttet over på terminforum og glemt å gi beskjed, og jeg tenker at det kan potensielt bli et ganske stort problem med oppropslisten etter hvert. Så da tenkte jeg at dersom alle sånne tråder (IKM, tempetråden osv) hadde med den beskjeden så blir det litt lettere å huske det. :)
Skal fikse det etter jobb jeg :)

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

Jepp, legg til pergo under meds eller bruk clomide, som tilsvarer pergo

fra app

Kan jeg starte på wild yam i kveld 3dpo??
Noen som har erfaring med det??:)

Back
Topp