Medusa_83
Forumet er livet
Bare frem til jeg vet at el har vært...Fører dere alltid inn når dere har sex, hele mnd eller bare frem til el er påvist?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare frem til jeg vet at el har vært...Fører dere alltid inn når dere har sex, hele mnd eller bare frem til el er påvist?
Blodslim trenger ikke å bety noe, så lenge ikke tanta er kommet så er det håpTempen opp idag, NEg test og litt rosa blodslim. Trenger litt oppmuntring idag.
Sent from my iPhone using BV Forum
Takk, henger meg fast i det håpet. Har faktisk ikke pms smerter, noe jeg bruker å ha når tr kommer. Klamre klamre.Blodslim trenger ikke å bety noe, så lenge ikke tanta er kommet så er det håpkrysser fingrene for deg!
NeiHadde sånn tro på deg denne gangen!
Den grafen din ser jo veldig flott ut! IKM i morgen, sant?Tempen opp idag, NEg test og litt rosa blodslim. Trenger litt oppmuntring idag.
Ja, imorgen ifølge FF.Den grafen din ser jo veldig flott ut! IKM i morgen, sant?
Ja, imorgen ifølge FF.
Blir så utålmodig.
Det er aberet med å begynne å teste på type 7 dpo. Idiotskap! Neste pp (hvis det blir) skal jeg ikke bestille gtester før laaaangt utti dpoland. Farlig å ha 20 gtester i skapet ved siden av do.
Sent from my iPad using BV Forum
Hoho! Dobbelt opp!!Kjenner til det der. Har en pose med tester på do. Rett før helgen tok jeg dobbelt opp med tester, to om morgen, og to om ettermiddag, bare for å være sikker...
Heldigvis har jeg mange igjen til neste pp. Jeg håper virkelig at du får en positiv test i morgen!
Hoho! Dobbelt opp!!ja, vi er unnskyldt. What happens in dpoland stays in Dpoland sier nå jeg. Vi vil nå så gjerne!!!
Har en doc morris spesialinnkjøpt til i morgen. Om ikke tr kommer inatt da. Best å låse døra
Utrolig kjipt å bli lurt sånnJeg og. Ble skikkelig lurt av den ene testen som sikkert var noe feil med, for med synkende temp og 6 nye negative tester, er det ikke særlig mye håp.
Hvordan går det med deg nå?
Hoho! Dobbelt opp!!ja, vi er unnskyldt. What happens in dpoland stays in Dpoland sier nå jeg. Vi vil nå så gjerne!!!
Har en doc morris spesialinnkjøpt til i morgen. Om ikke tr kommer inatt da. Best å låse døra
er det bare meg?
er det bare meg?