Vi som temper(Ny)

Tempen opp idag, NEg test og litt rosa blodslim. Trenger litt oppmuntring idag.

Sent from my iPhone using BV Forum

Blodslim trenger ikke å bety noe, så lenge ikke tanta er kommet så er det håp :) krysser fingrene for deg!

Blodslim trenger ikke å bety noe, så lenge ikke tanta er kommet så er det håp :) krysser fingrene for deg!
Takk, henger meg fast i det håpet. Har faktisk ikke pms smerter, noe jeg bruker å ha når tr kommer. Klamre klamre. :)

Nei :( Hadde sånn tro på deg denne gangen!

Jeg og. Ble skikkelig lurt av den ene testen som sikkert var noe feil med, for med synkende temp og 6 nye negative tester, er det ikke særlig mye håp.

Hvordan går det med deg nå?

Den grafen din ser jo veldig flott ut! IKM i morgen, sant?

Den grafen din ser jo veldig flott ut! IKM i morgen, sant?

Ja, imorgen ifølge FF.

Blir så utålmodig.

Det er aberet med å begynne å teste på type 7 dpo. Idiotskap! Neste pp (hvis det blir) skal jeg ikke bestille gtester før laaaangt utti dpoland. Farlig å ha 20 gtester i skapet ved siden av do.

Sent from my iPad using BV Forum

Ja, imorgen ifølge FF.

Blir så utålmodig.

Det er aberet med å begynne å teste på type 7 dpo. Idiotskap! Neste pp (hvis det blir) skal jeg ikke bestille gtester før laaaangt utti dpoland. Farlig å ha 20 gtester i skapet ved siden av do.

Kjenner til det der. Har en pose med tester på do. Rett før helgen tok jeg dobbelt opp med tester, to om morgen, og to om ettermiddag, bare for å være sikker...

Heldigvis har jeg mange igjen til neste pp. Jeg håper virkelig at du får en positiv test i morgen!

Kjenner til det der. Har en pose med tester på do. Rett før helgen tok jeg dobbelt opp med tester, to om morgen, og to om ettermiddag, bare for å være sikker...

Heldigvis har jeg mange igjen til neste pp. Jeg håper virkelig at du får en positiv test i morgen!
Hoho! Dobbelt opp!! :) ja, vi er unnskyldt. What happens in dpoland stays in Dpoland sier nå jeg. Vi vil nå så gjerne!!!

Har en doc morris spesialinnkjøpt til i morgen. Om ikke tr kommer inatt da. Best å låse døra :)

Hoho! Dobbelt opp!! :) ja, vi er unnskyldt. What happens in dpoland stays in Dpoland sier nå jeg. Vi vil nå så gjerne!!!

Har en doc morris spesialinnkjøpt til i morgen. Om ikke tr kommer inatt da. Best å låse døra :)

Lås døren, for her er ikke plass til noen overnattingsgjester!

Jeg og. Ble skikkelig lurt av den ene testen som sikkert var noe feil med, for med synkende temp og 6 nye negative tester, er det ikke særlig mye håp.

Hvordan går det med deg nå?

Utrolig kjipt å bli lurt sånn :(

Her er jeg på dag tre med blødning. Kommer til å begynne å tempe når jeg har sluttet å blø. Ingen testing etter el denne runden, og ikke veldig aktiv prøving, siden jeg helst skulle vente 6 uker fra operasjon... Men vi er ikke på kondom, sølibat eller hopping i svingen ( :) ). Mest spent på hvordan denne syklusen blir, egentlig :)

Håper for deg!

fra app

Blendahvit doc morris. Tempen fortsatt høy da.

Jeg ser noe her. :)

*Taster på app på mobilen*

Wææ! For første gang i mitt liv ser jeg en strek på en gtest!!!! Men tør ikke ha for store forhåpninger enda! Igår mente jeg å se noe da også, men det var så lite at jeg fikk ikke det på bildet. Bør jeg kjøpe en annen type test i tillegg kanskje?

Back
Topp