Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tisser i kopp når jeg tester med strimmelTisser du i kopp eller rett på pinnen? Min erfaring er hvis pinnen får for mye væske (enten ved direkte tissing eller for lenge i kopp) kan man få skyggestreker..![]()
Jeg viste grafene mine til GU så sa hun at jeg skulle få crinone uten at jeg nevnte det. Trur det er for at kroppen min produserer ikke nok progesteronBare av nysgjerrighet.. Hvorfor får dere crinone og ikke pergo? Er ikke pergo stimulerende på dpotiden også, sånn indirekte?
Vil du jeg skal endre det på grafen din på førstesiden?Eh og jeg bytta brått nick fra Quorra til noe mer..meg.
Skal fikse det etter jobb jeg@Liisjja - Kan du skrive i første innlegget et eller annet sted i teksten der:
"Husk å gi beskjed i Oppropslisten her på FS dersom du blir gravid og flytter til terminforum."
Jeg har bedt alle som har ansvar for IKM-tråder om å gjøre det også. Jeg ser at det allerede er noen som har flyttet over på terminforum og glemt å gi beskjed, og jeg tenker at det kan potensielt bli et ganske stort problem med oppropslisten etter hvert. Så da tenkte jeg at dersom alle sånne tråder (IKM, tempetråden osv) hadde med den beskjeden så blir det litt lettere å huske det.![]()
Skal fikse det etter jobb jeg
*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*
Da begynner jeg på pergo. Dag tre. Noen sted i ff man kan føre opp slik? ?
Vil du jeg skal endre det på grafen din på førstesiden?
*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*
TakkVil tro du fører det opp under "meds"...![]()
Kan jeg starte på wild yam i kveld 3dpo??
Noen som har erfaring med det??![]()
I fix itGjerne det så slipper noen å bli forvirret![]()
Ja d trur jeg du kan, @Lykkeliten_86 har laget seg en fin "tabell" på hvor mange man skal ta per dag. Hun har skrevet det ned i dagboken sinDer kommer jeg til kort desverre![]()
Bare å starte med det så fort du vet el var værtKan jeg starte på wild yam i kveld 3dpo??
Noen som har erfaring med det??![]()
NeiFryktelig dårlig temperatur i dag, så nå er alt håp ute for denne pp. Hadde virkelig håpet det skulle gå denne gangen
Sent from my iPhone using BV Forum