• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Vi som temper(Ny)

Virka som en god ide @Lykkeliten_86 ! Skal se nærmere på det når mamma har reist hjem ;)

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

Last edited:
Men øretermometer viser vel minst 0,5 grader mindre enn rektal/vaginal temperatur. Så det er jo forskjell på hvor du måler. Nå trodde jeg tunga skulle gi ganske likt som øre. Men har du følgt med på temperaturen din i øret på hva forskjellen er før og etter EL? Jeg har ca. 0,8 grader høyere temperatur på det meste etter EL i forhold til det laveste før EL.
Nei har aldri sjekket. Begynte med temping i går. I dag gikk tempen ned og tr kom. Blir spennende og teste dette denne pp, som er vår 20pp.

Sent from my iPad using BV Forum

I dag har jeg blødd litt... Håper litt at det er blødning som følge av aborten, og at jeg dérmed kan komme i gang med temping og (sikkert en rar) syjklus. Spent på om blødninger fortsetter i morgen :)

@Medusa_83 Håper at det er som følge av aborten, så du kan starte på nytt :)

@Lykkeliten_86 Grafen din ser veldig lik den fra når du ble gravid, så krysser fingrene for to streker på onsdag :)

Da ser det ut til at den siste el testen jeg hadde igjen ble skikkelig positiv:) så da ser det ut som at denne syklusen blir lik den forrige og det er vel positive med stabile sykluser:)
ImageUploadedByBV Forum1394347472.006155.jpg
ImageUploadedByBV Forum1394347482.372824.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

@Medusa_83 Håper at det er som følge av aborten, så du kan starte på nytt :)

@Lykkeliten_86 Grafen din ser veldig lik den fra når du ble gravid, så krysser fingrene for to streker på onsdag :)

Jeg tror nok grafen min, frem til i går er lik mange av de gamle grafene mine. Var jo bare 4 dpo. I dag derimot skjønner jeg ikke helt, med Crinone og alt. :p Da var det tålmodighet igjen da. Synes det er litt tidlig med festedipp 5 dpo, men får jo et håp.

Takk for at du er optimistisk på mine vegne! :D

*Taster på app på mobilen*

Last edited:
Vi venter noen dager til, så ser vi bedre hva som skjer. 5 dpo er tidlig

fra app

Vi venter noen dager til, så ser vi bedre hva som skjer. 5 dpo er tidlig

fra app

Ja. Må kjøpe mer tålmodighetskrem fra www.billig-teste.dk. Jeg tror jo at jeg er nærmere 5,5 dpo, så det hjelper litt, men synes fortsatt det var tidlig ja. Tålmodighet, tålmodighet, tålmodighet.

Sånn krem trenger jeg også.

Lenge til dpo..

fra app

Her er min graf fra da jeg ble gravid, om du vil arkivere den. Jeg endrer gårsdagen til CD 1 nå...

image.jpg

Da har tempen begynt å stige igjen. Tror at el er/har vært nå. Stemper mye bedre med forrige syklus, og symptomene mine. Tar en el-test når jeg kommer hjem senere idag. Får jeg til å legge inn el-testen i FF forresten? Hvis den er positiv altså :)

Ja, el tester registrerer du som opk (ovulation prediction kit)

Tredje dagen med knall positiv strimmel, men den digitale viser nå "null eggløsning"!:confused:

Her er min graf fra da jeg ble gravid, om du vil arkivere den. Jeg endrer gårsdagen til CD 1 nå...

Det er så kjedelig at det endte sånn her. Jeg la deg til i det innlegget jeg lagde så kan @Liisjja kopiere hele innlegget om hun vil. :)

Nå trenger jeg en påminnelse: Hvorfor har ff striplet kryss?
Jeg kommer ikke inn på alle charting mailene mine akkurat nå.

Men FF mente jo egentlig at jeg skulle være fruktbar fra mandag og el onsdag (ish).
Jeg har ikke merket nen tegn til EL denne gangen og jeg tror ikke dette er EL. :/

Nå trenger jeg en påminnelse: Hvorfor har ff striplet kryss?
Jeg kommer ikke inn på alle charting mailene mine akkurat nå.

Men FF mente jo egentlig at jeg skulle være fruktbar fra mandag og el onsdag (ish).
Jeg har ikke merket nen tegn til EL denne gangen og jeg tror ikke dette er EL. :/
Fordi den er usikker på om det stemmer at el var da :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp