• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Vi som temper(Ny)

Nå trenger jeg en påminnelse: Hvorfor har ff striplet kryss?
Jeg kommer ikke inn på alle charting mailene mine akkurat nå.

Men FF mente jo egentlig at jeg skulle være fruktbar fra mandag og el onsdag (ish).
Jeg har ikke merket nen tegn til EL denne gangen og jeg tror ikke dette er EL. :/
Fordi du bare har lagt inn informasjon om temp, så da er ikke ff helt sikker. Om du har mer infor (som el-tester, sekret eller tapp), blir ff mer sikker, og kan evt sette heltrukne linjer :)

Denne tanta er alt annet enn snill og bekjeden denne gangen. fosser ut og det er vondt. vanligivis har ikke jeg mensensmerter i det hele tatt.
klumper, slim og blodet er nesten svart. skulle nesten tro det var en SA jeg har :/

Fordi den er usikker på om det stemmer at el var da :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Da husket jeg rett.
Vel den skal få lov til å være usikker noen dager til for jeg tipper det er tempfall i morgen og det vil trolig stige i begynnelsen av uken.
Jeg begynner nemlig nå så smått å merke at EL er på vei. :)

Fordi du bare har lagt inn informasjon om temp, så da er ikke ff helt sikker. Om du har mer infor (som el-tester, sekret eller tapp), blir ff mer sikker, og kan evt sette heltrukne linjer :)

Takker og bukker. Jeg mente å huske det var noe slik og tror ikke EL har vært for min del. :) Begynner å merke det på kroppen at den kommer nå snart. :)

Denne tanta er alt annet enn snill og bekjeden denne gangen. fosser ut og det er vondt. vanligivis har ikke jeg mensensmerter i det hele tatt.
klumper, slim og blodet er nesten svart. skulle nesten tro det var en SA jeg har :/

:( Det er kjipt med sånne runder. Jeg pleier å ha det litt sånn jo mer vondt, jo mindre blod. :/

:( Det er kjipt med sånne runder. Jeg pleier å ha det litt sånn jo mer vondt, jo mindre blod. :/
hadde helt annen blødning og smerter fra hel... før jeg fikk A. men etter fødsel, så har jeg ikke kjent at mensen har kommet, ingen smerter i det hele tatt. eneste smertene jeg hadde var i sommer da jeg mista spira, derfor jeg egentlig begynte å lure på om det kunne vært sa igjen... men blir bare spekulasjoner.
pleier ikke være noe forskjell på mine blødninger. blør mye de 2 første dagene så er det bare spotting etter det...
mensen er noe herk uansett... vil ikke ha det lenger jeg. vil ha baby:)

hadde helt annen blødning og smerter fra hel... før jeg fikk A. men etter fødsel, så har jeg ikke kjent at mensen har kommet, ingen smerter i det hele tatt. eneste smertene jeg hadde var i sommer da jeg mista spira, derfor jeg egentlig begynte å lure på om det kunne vært sa igjen... men blir bare spekulasjoner.
pleier ikke være noe forskjell på mine blødninger. blør mye de 2 første dagene så er det bare spotting etter det...
mensen er noe herk uansett... vil ikke ha det lenger jeg. vil ha baby:)

Pleide og å ha masse menssmerter før jeg fikk barn. Typ så ille at jeg enkelte ganger måtte være borte fra skolen en uke og bare lå å vred meg å ville kaste opp :(
Tror kanskje det skjer noe endringer etter at man får barn som hjelper. Eller kanskje man bare ikke er så "pysete" mer :p

Pleide og å ha masse menssmerter før jeg fikk barn. Typ så ille at jeg enkelte ganger måtte være borte fra skolen en uke og bare lå å vred meg å ville kaste opp :(
Tror kanskje det skjer noe endringer etter at man får barn som hjelper. Eller kanskje man bare ikke er så "pysete" mer :p
mamma fortalte meg at etter broren min kom var hun kvitt menssmerter, men etter at jeg kom var de tilbake:P haha huff jeg håper ikke det skjer her:P jeg lå i fosterstilling i 2 dager før jeg klarte å bevege meg, og de smertene vil jeg ikke ha tilbake.

Jenter jeg har et spørsmål. Jeg våknet kl 08.30 idag og tok tempen. Vanligvis pleier jeg å måle kl 06.45... betyr det at jeg må trekke fra hele 0.15 ifra målt temperatur?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

@Lykkeliten_86 se på post 7. Gjorde jeg det riktig? Sånn du mente det?

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

27 stk inn her nå, når skal vi minske? Siste 2 mnd har vi bare økt :(

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

27 stk inn her nå, når skal vi minske? Siste 2 mnd har vi bare økt :(

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

Det syntes jeg virkelig! Syntes det er så mange av dem som temper som må vente så alt for lenge :(

Oi så mange tempere har det aldri vært samtidig mens jeg har vært med:O
Men er noen som blir gravide snart )

fra appen :)

@Lykkeliten_86 se på post 7. Gjorde jeg det riktig? Sånn du mente det?

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

Ja! :) Perfekt!

Og så kan du ta bort "Tatt vare på etter ønske fra bruker" (det er jo bare en som har bedt om det, så det kan du sikkert bare fjerne enn så lenge) og flytte joyfull til gravide i det innlegget du har over (flytte fra innlegg 6 til innlegg 5) når du har sånne små til å trykke på. :) Hun er gravid-graf. :D

Fryktelig dårlig temperatur i dag, så nå er alt håp ute for denne pp. Hadde virkelig håpet det skulle gå denne gangen :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Nå har jeg satt beinet inn i dpo land igjen, 3 dpo ble satt i dag!;)
Laaaange dager, som det er til og bli gal av:oops:
Nå hååååper jeg på et mirakel:D

Tja. Grafen min er nesten helt lik som i pp 5. Det var en kjemisk graviditet uten Crinone, med forsinket EL pga kjemisk i pp 4. Så kanskje det er positivt foreløpig at den er sånn. Nå som jeg har Crinone. Og den horisontale linjen ligger veldig høyt pga. høye temperaturer i starten av syklusen da jeg fortsatt hadde positiv test. Vanligvis er 36,4 høyeste temp før EL.

Da får jeg smøre meg med enda mer tålmodighet...

*Taster på app på mobilen*

Last edited:
Back
Topp