Jeg håper dere slipper å vente lenge og at alt gåt bra nå <3
Jeg vil som vanlig at vi alle skal ha full klaff og flytte sammen over på terminforum.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg håper dere slipper å vente lenge og at alt gåt bra nå <3
Jeg vil som vanlig at vi alle skal ha full klaff og flytte sammen over på terminforum.![]()
Nei har aldri sjekket. Begynte med temping i går. I dag gikk tempen ned og tr kom. Blir spennende og teste dette denne pp, som er vår 20pp.Men øretermometer viser vel minst 0,5 grader mindre enn rektal/vaginal temperatur. Så det er jo forskjell på hvor du måler. Nå trodde jeg tunga skulle gi ganske likt som øre. Men har du følgt med på temperaturen din i øret på hva forskjellen er før og etter EL? Jeg har ca. 0,8 grader høyere temperatur på det meste etter EL i forhold til det laveste før EL.
@Medusa_83 Håper at det er som følge av aborten, så du kan starte på nytt![]()
@Lykkeliten_86 Grafen din ser veldig lik den fra når du ble gravid, så krysser fingrene for to streker på onsdag![]()
Vi venter noen dager til, så ser vi bedre hva som skjer. 5 dpo er tidlig
fra app
Sånn krem trenger jeg også.
Lenge til dpo..
fra app
Her er min graf fra da jeg ble gravid, om du vil arkivere den. Jeg endrer gårsdagen til CD 1 nå...
Fordi den er usikker på om det stemmer at el var daNå trenger jeg en påminnelse: Hvorfor har ff striplet kryss?
Jeg kommer ikke inn på alle charting mailene mine akkurat nå.
Men FF mente jo egentlig at jeg skulle være fruktbar fra mandag og el onsdag (ish).
Jeg har ikke merket nen tegn til EL denne gangen og jeg tror ikke dette er EL. :/