Vi som temper(Ny)

Dagens tester var selvsagt blendahvite :( Måtte ta to, bare for å være sikker. Tenker likevel jeg skal ta en ny test i ettermiddag, bare for å være helt sikker.

Men men, det er enda tidlig :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Den testen fra i går så veldig positiv ut og jeg lurer på om dagens tester vil gjøre det samme.
Håper du får positiv test om noen dager :)

God morgen!
Hvor på FF skal jeg føre opp resultatene fra clearblue digital med dobbel hormonindikator tror dere? Monitor kanskje? Er på høy fertilitet på testen og venter eggløsning nå veldig snart.:D

Monitor ser rett ut ja :)

Selv med høye gravidhormon-temper i starten av syklusen har FF satt hellinjet kryss på meg i dag. Så da er jeg 100 % sikker på at jeg er 3 dpo, og jeg starter med Crinone. :)

IKM mandag 17. mars, testing fra 8 dpo (onsdag). :D

*Taster på app på mobilen*

Wohoo :D Krysser fingre for at tempen holder seg høy og at du får positiv test snart :)

Selv lurer jeg på hva i alle dager som skjer med tempen min.
I går hadde jeg den dippen og i dag den økningen.
Jeg produserer litt EL slim, men ikke på langt nær nok til at EL er i dag. Spiste en halv grapefrukt i gårkveld og tipper den er årsaken.

I går tempet jeg en time for tidlig så jeg husterte den fra 35,93 til 36,03 og i dag tempet jeg 20 min for tidlig og justerte opp fra 36,32 (0,04 siden jeg ikke gikk en full halvtime).
Men det ser så dramatisk ut på grafen og et temphopp på 0,39 er ganske mye synes jeg.
Hve tenker dere?

Selv lurer jeg på hva i alle dager som skjer med tempen min.
I går hadde jeg den dippen og i dag den økningen.
Jeg produserer litt EL slim, men ikke på langt nær nok til at EL er i dag. Spiste en halv grapefrukt i gårkveld og tipper den er årsaken.

I går tempet jeg en time for tidlig så jeg husterte den fra 35,93 til 36,03 og i dag tempet jeg 20 min for tidlig og justerte opp fra 36,32 (0,04 siden jeg ikke gikk en full halvtime).
Men det ser så dramatisk ut på grafen og et temphopp på 0,39 er ganske mye synes jeg.
Hve tenker dere?
Tror du må se ann noen dager for kan hende du hadde EL igår :) om ikke ville jeg diska den.

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

God berding @Sara!

@Bina du skal jo ikke ha mensen nå :(

Grafen din ser bra ut @Lykkeliten_86, gleder meg til du er 8dpo :D

Her så er tempen forholsvis lav, men vente å se...

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

Tror du må se ann noen dager for kan hende du hadde EL igår :) om ikke ville jeg diska den.

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

Ingen tegn til at EL er nå utenom den tempen der. FF selv mener jeg skal gå inn i fruktbare dager fra mandag, senest onsdag og første sjanse for EL er torsdag til uken og senest mandag 17

Går denne nærmest som positiv?
Høy fertilitet på digital testen ennå da, så tror ikke denne er heeelt positiv!!

Blir gaaaaaal av testing:confused::p

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    81,7 KB · Visninger: 55
Jeg er ingen ekspert, men jeg har sett folk som ikke får mer positive tester enn det, men jeg ser mange sier den burde være sterkere enn kontrollstreken. Jeg vil kanskje si at den er nesten positiv?

Går denne nærmest som positiv?
Høy fertilitet på digital testen ennå da, så tror ikke denne er heeelt positiv!!

Blir gaaaaaal av testing:confused::p
Den er ihvertfall nesten positiv, så det skader ikke å ta en runde i høyet ;) Hvis testen i morgen er negativ, har du nok hatt LH-topp i dag. Du kan evt ta en ny EL-test om noen timer. Husk bare at du ikke må drikke mye!

Ingen tegn til at EL er nå utenom den tempen der. FF selv mener jeg skal gå inn i fruktbare dager fra mandag, senest onsdag og første sjanse for EL er torsdag til uken og senest mandag 17
Kan jo være at du har fått EL litt tidligere, men må nesten se ann neste temp :)

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

Den er ihvertfall nesten positiv, så det skader ikke å ta en runde i høyet ;) Hvis testen i morgen er negativ, har du nok hatt LH-topp i dag. Du kan evt ta en ny EL-test om noen timer. Husk bare at du ikke må drikke mye!

Enig :)

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

Da har jeg begynt å prøve med temping, 36,72 i dag, tre dager over ikm. Var litt høyt til å være meg da, pleier å ligge på 35 -35,5.

Sent from my iPad using BV Forum

35??? Det er lavt, hvordan måler du da?

fra app

Heier på deg, Lanterne! Har trua:)
Takk for det!

Jeg er fortsatt kvalm, men det kjennes ut som om mensen kommer snart. Nå er jeg på CD22, og de forrige pp'ene har vært på 21 og 23 dager. Tenker litt at jeg kanskje kan ha bommet på el, og at ikm er i morgen. Håper virkelig jeg bare innbiller meg det, men tanken ligger der i bakhodet.

Back
Topp