Rare kroppen min. Watery, nesten eggehvite i dag... Dag 7.
fra app
Forrige gang du hadde W eller E på CD 6 og 7 så var EL på CD 15. Det liker jeg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rare kroppen min. Watery, nesten eggehvite i dag... Dag 7.
fra app
Gah, min dippa ned idag. Typisk med 7 dagers lut fase, på crinone.((
Håååper det stiger igjen!!!
Er så lei og sliten..
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, om det blir ny pp så blir det nytt termometer. Kan faktisk være 10 dpo, håper på et par dager til ihvertfall før evt tr kommer
Temperatur analt, så det skAl vel være gullstandarden. Termometeret ligger på nattbordet, vi har ikke varme i rommet, men det er ikke spesielt kaldt likevel.
Teste snart eller, @Bina ?
Og dere.. Jeg bare kom til å lure på noe i dag.. Hvis man legger seg tidligere enn man pleier, og da sover 1-2 timer lenger enn man pleier.. Påvirker dette tempen på samme måte som om man sover "for lenge" om morgenen?
Jepp, ble satt først til fredag, men etter dagens temp (eller var det i går?) så ble det satt til søndag. Det kan nok stemme siden jeg hadde positiv ELtest lørdag og Max på monitoren lørdag og søndagSom Molly sier, ventet, tror FF setter det selv, i morge eller i overimorgen
Det settes kke før du har tre høye, vet du.
Ja det ser ut som det er veldig nære på nåBegynner og nærme seg eggløsning, eller hva tror dere? I helgen? Håååper egentlig i morgen eller lørdag.. Mye sterkere i dag enn de to siste dagene da!
Øverste fra i dag tidlig og nederste er tatt nå![]()
Hei, har du tatt en g-test? Temper du til vanlig?Jeg la dette ut i et annet tråd igår, men fikk ikke noe svar, så prøver igjen idag her;
Hadde nettop sex, og med en gang han begynte å prøve å komme inn, reagerte på at jeg var utrolig varm der nede. Han sa det flere ganger. Etter at vi ble ferdig måtte jeg selfølgelig måle temp. Det var på 37.11.. han har ALDRI reagert på at jeg er varm der nede. Kan og påpeke at jeg er helt frisk. Men hva tror dere at dette kan vær?
Idag morges når jeg sto opp, måtte jeg selfølgelig og dobbelsjekke temp, og da var den på 37.10. Hva tror dere det kan være? Setter pris på svar
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Så hærlig! Nå har gullegget sluppet <3Jeg er nå 99 % sikker på at jeg er 2 dpo, og jeg er glad glad glad.Det er vel både det at nå er vi "på ordentlig" i gang på nytt etter MA'en, det er lov til å håpe på nytt, men også det at man hører om de som går i 3 måneder og venter på at kroppen skal starte igjen etter en abort. Nå stod det i sykehuspapirene mine at jeg skulle ringe sykehuset om tr ikke hadde dukket opp etter 6 uker (og jeg ikke var gravid på nytt), så det hadde vel vært hjelp å få før 3 måneder, men allikevel så har man jo (eller hvert fall jeg) en frykt for at syklusen og kroppen skal være helt "ødelagt" i lang lang lang tid. Så det også gjør meg veldig glad. Det er godt å være ordentlig glad noen dager. Og så begynner jeg å regne med at jeg skal bruke Crinone når jeg står opp i morgen tidlig.
![]()
Krysser fingra!!!I dag har jeg følt meg skikkelig rar. Var ganske kvalm i morges på jobb, men tenkte det kunne skyldes at jeg var sulten (rakk bare et eple til frokost). På vei hjem fra jobb, ble jeg kvalm igjen i tillegg til at korsryggen begynte å verke. Håper virkelig at dette ikke er innbildning, og at det er en god grunn til ubehaget!![]()
Tok en gtest men negativ. Er omtrent 9 dpo idag?... nei, temper ikke til vanlig men har tenkt å begynne. Kanskje lurt det siden jeg ikke har normal syklusHei, har du tatt en g-test? Temper du til vanlig?
*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*
Alle har forskjellig tempratur, men 37,10 er høyt for meg. Veldig greit å tempe når man har en ikke normal syklus, også når man har en normalTok en gtest men negativ. Er omtrent 9 dpo idag?... nei, temper ikke til vanlig men har tenkt å begynne. Kanskje lurt det siden jeg ikke har normal syklus
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Tusen takkAlle har forskjellig tempratur, men 37,10 er høyt for meg. Veldig greit å tempe når man har en ikke normal syklus, også når man har en normalman får en oversikt. Håper du får en positiv test om noen dager!
*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*