Vi som temper(Ny)

Rare kroppen min. Watery, nesten eggehvite i dag... Dag 7.

fra app

Forrige gang du hadde W eller E på CD 6 og 7 så var EL på CD 15. Det liker jeg.

Gah, min dippa ned idag. Typisk med 7 dagers lut fase, på crinone. :(((

Håååper det stiger igjen!!!
Er så lei og sliten..

Sent from my iPhone using BV Forum

Gah, min dippa ned idag. Typisk med 7 dagers lut fase, på crinone. :(((

Håååper det stiger igjen!!!
Er så lei og sliten..

Men siden du har hatt veldig ustabile temper denne syklusen så kan du jo også være 10 dpo da? Håper ikke tr kommer, og håper tempen stiger, men hvis ikke så ville jeg kanskje vurdert å kjøpe termometer med 2 desimaler eller bytte batterier i det du har. Ja. Prøve noe med termometeret for å se om du kan få tydeligere før-EL kurve. :)

Ja, om det blir ny pp så blir det nytt termometer. Kan faktisk være 10 dpo, håper på et par dager til ihvertfall før evt tr kommer

Ja, om det blir ny pp så blir det nytt termometer. Kan faktisk være 10 dpo, håper på et par dager til ihvertfall før evt tr kommer

Og temper du oralt, vaginalt eller analt? Jeg startet oralt, men gikk over på vaginalt for å få enklere kurver å tyde. :)

Temperatur analt, så det skAl vel være gullstandarden. Termometeret ligger på nattbordet, vi har ikke varme i rommet, men det er ikke spesielt kaldt likevel.

Temperatur analt, så det skAl vel være gullstandarden. Termometeret ligger på nattbordet, vi har ikke varme i rommet, men det er ikke spesielt kaldt likevel.

Nei, burde være greit det da. Har du forsøkt å "teste" om termometeret ditt viser likt flere ganger på rad? Synes det er underlig med den grafen din. Håper du ikke får tr, eller så får vi se an grafen din med nytt termometer. Forhåpentligvis rekker du ikke nytt termometer den gangen her. ;)

Teste snart eller, @Bina ? ;)

Og dere.. Jeg bare kom til å lure på noe i dag.. Hvis man legger seg tidligere enn man pleier, og da sover 1-2 timer lenger enn man pleier.. Påvirker dette tempen på samme måte som om man sover "for lenge" om morgenen?

Når man har målt flere sykluser så tror jeg ikke det har noe å si, man kan se et gjennomsnitt. (hvis programmet benytter seg av tidligere info vel og merke)

Tror faktisk jeg skal begynne å tempe vaginalt i tillegg.

Tempen min i dag er merkelig. Alt for stort fall.
Skal sies at jeg våknet en time tidligere, men her er tempen justert.
Hodepine fra h i dag, vet ikke om det har noen innvirkning direkte på temp.

Opplevde forøvrig el-smerter i går. tullesuklus?

Som Molly sier, ventet, tror FF setter det selv, i morge eller i overimorgen

Det settes kke før du har tre høye, vet du.
Jepp, ble satt først til fredag, men etter dagens temp (eller var det i går?) så ble det satt til søndag. Det kan nok stemme siden jeg hadde positiv ELtest lørdag og Max på monitoren lørdag og søndag :)

I dag har jeg følt meg skikkelig rar. Var ganske kvalm i morges på jobb, men tenkte det kunne skyldes at jeg var sulten (rakk bare et eple til frokost). På vei hjem fra jobb, ble jeg kvalm igjen i tillegg til at korsryggen begynte å verke. Håper virkelig at dette ikke er innbildning, og at det er en god grunn til ubehaget! :P

Begynner og nærme seg eggløsning, eller hva tror dere? I helgen? Håååper egentlig i morgen eller lørdag:D.. Mye sterkere i dag enn de to siste dagene da!
Øverste fra i dag tidlig og nederste er tatt nå;)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    474,8 KB · Visninger: 53
Jeg la dette ut i et annet tråd igår, men fikk ikke noe svar, så prøver igjen idag her;
Hadde nettop sex, og med en gang han begynte å prøve å komme inn, reagerte på at jeg var utrolig varm der nede. Han sa det flere ganger. Etter at vi ble ferdig måtte jeg selfølgelig måle temp. Det var på 37.11.. han har ALDRI reagert på at jeg er varm der nede. Kan og påpeke at jeg er helt frisk. Men hva tror dere at dette kan vær?

Idag morges når jeg sto opp, måtte jeg selfølgelig og dobbelsjekke temp, og da var den på 37.10. Hva tror dere det kan være? Setter pris på svar:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hei, har du tatt en g-test? Temper du til vanlig?

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

Jeg er nå 99 % sikker på at jeg er 2 dpo, og jeg er glad glad glad. :D Det er vel både det at nå er vi "på ordentlig" i gang på nytt etter MA'en, det er lov til å håpe på nytt, men også det at man hører om de som går i 3 måneder og venter på at kroppen skal starte igjen etter en abort. Nå stod det i sykehuspapirene mine at jeg skulle ringe sykehuset om tr ikke hadde dukket opp etter 6 uker (og jeg ikke var gravid på nytt), så det hadde vel vært hjelp å få før 3 måneder, men allikevel så har man jo (eller hvert fall jeg) en frykt for at syklusen og kroppen skal være helt "ødelagt" i lang lang lang tid. Så det også gjør meg veldig glad. Det er godt å være ordentlig glad noen dager. Og så begynner jeg å regne med at jeg skal bruke Crinone når jeg står opp i morgen tidlig. :D
Så hærlig! Nå har gullegget sluppet <3

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

I dag har jeg følt meg skikkelig rar. Var ganske kvalm i morges på jobb, men tenkte det kunne skyldes at jeg var sulten (rakk bare et eple til frokost). På vei hjem fra jobb, ble jeg kvalm igjen i tillegg til at korsryggen begynte å verke. Håper virkelig at dette ikke er innbildning, og at det er en god grunn til ubehaget! :P
Krysser fingra!!! :D

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

Hei, har du tatt en g-test? Temper du til vanlig?

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*
Tok en gtest men negativ. Er omtrent 9 dpo idag?... nei, temper ikke til vanlig men har tenkt å begynne. Kanskje lurt det siden jeg ikke har normal syklus

Tok en gtest men negativ. Er omtrent 9 dpo idag?... nei, temper ikke til vanlig men har tenkt å begynne. Kanskje lurt det siden jeg ikke har normal syklus

Alle har forskjellig tempratur, men 37,10 er høyt for meg. Veldig greit å tempe når man har en ikke normal syklus, også når man har en normal :) man får en oversikt. Håper du får en positiv test om noen dager!

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

Alle har forskjellig tempratur, men 37,10 er høyt for meg. Veldig greit å tempe når man har en ikke normal syklus, også når man har en normal :) man får en oversikt. Håper du får en positiv test om noen dager!

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*
Tusen takk :D.. Her blir det tur til Sirdal imorgen rett etter jobb, så får ikke testet igjen før på mandag. Men har tenkt å ta med tempmåler.. tror jeg begynner med temping med en gang jeg.

Back
Topp