Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for degDenne helgen blir det tempefri for meg. Er bortreist med venninner, så termometeret fikk bli hjemme. Har sneket med meg en g-test, som jeg tenkte å ta i morgen, men får se om det blir til.
Hvis den er positiv, tror jeg at det blir vanskelig å holde det skjult.
Sent from my iPhone using BV Forum
Nå målte jeg under tunga. Pleier å bruke slik øretermometer til vanlig. Når jeg har 37,5 svømmer jeg i svette og er glovarm. Alltid vært slik.35??? Det er lavt, hvordan måler du da?
fra app
Nå målte jeg under tunga. Pleier å bruke slik øretermometer til vanlig. Når jeg har 37,5 svømmer jeg i svette og er glovarm. Alltid vært slik.
Sent from my iPad using BV Forum

Hva tror dere? Det er ingen strek der, men kanskje en antydning til en skygge? Er 9 DPO i dag.
Forrige syklus hadde jeg positive både strimmel og digital i TRE hele dagerVis vedlegget 53174 Er det normalt og ha positiv eggløsningstester i 2 hele dager???
Jeg har hatt positiv 1 dag før, også morgen etter! Men aldri 2 hele dager..
Denne ble tatt nå, enda jeg har drukket masse!![]()
Da var tr på plass. Og første gang på lenge jeg har hatt syklus på 28 dager
fra appen![]()
Nå er jeg spent på uka som kommer og g-testing etter hvert. Full av håp!![]()
Vis vedlegget 53122Vis vedlegget 53123
Hva tror dere? Det er ingen strek der, men kanskje en antydning til en skygge? Er 9 DPO i dag.
Fine grafen din![]()
Den kan nok bli enda høyere nå som jeg har begynt med Crinone. Jeg er uansett spent.
![]()
![]()