Vi som temper(Ny)

Tror jaggu gullegget kommer fra høyre:D
Lurer på om det er sånn som dem sier at pergo funker i pause mnd også!
Virker sånn på "slipp smertene":p

Da har jeg tatt helg og dratt hjem til mamma. Tok ikke med meg el-tester, så får ikke til å bekrefte om jeg har el i helga. Men har med termometeret så ser det i det minste om el har vært. Fikk lagt inn aksjer før jeg dro idag, så håper det holder :)

Denne helgen blir det tempefri for meg. Er bortreist med venninner, så termometeret fikk bli hjemme. Har sneket med meg en g-test, som jeg tenkte å ta i morgen, men får se om det blir til.

Hvis den er positiv, tror jeg at det blir vanskelig å holde det skjult.

Sent from my iPhone using BV Forum

Denne helgen blir det tempefri for meg. Er bortreist med venninner, så termometeret fikk bli hjemme. Har sneket med meg en g-test, som jeg tenkte å ta i morgen, men får se om det blir til.

Hvis den er positiv, tror jeg at det blir vanskelig å holde det skjult.

Krysser fingrene for deg :)

Da var tr på plass. Og første gang på lenge jeg har hatt syklus på 28 dager :)

fra appen :)

Nå målte jeg under tunga. Pleier å bruke slik øretermometer til vanlig. Når jeg har 37,5 svømmer jeg i svette og er glovarm. Alltid vært slik.

Sent from my iPad using BV Forum

Men øretermometer viser vel minst 0,5 grader mindre enn rektal/vaginal temperatur. Så det er jo forskjell på hvor du måler. Nå trodde jeg tunga skulle gi ganske likt som øre. Men har du følgt med på temperaturen din i øret på hva forskjellen er før og etter EL? Jeg har ca. 0,8 grader høyere temperatur på det meste etter EL i forhold til det laveste før EL.

Nå er jeg spent på uka som kommer og g-testing etter hvert. Full av håp! :Heartred

ImageUploadedByBV Forum1394275946.342047.jpg
ImageUploadedByBV Forum1394275955.451694.jpg

Hva tror dere? Det er ingen strek der, men kanskje en antydning til en skygge? Er 9 DPO i dag.

@Liisjja - Jeg har et forslag til gravid-grafene. Sånn at vi kan ha flest mulig liggende til "evigheten" for sammenligning (kom på det når min måtte taes vekk igjen). Og det vil jo også gjelde selv om man IKKE mister, men vil prøve på søsken f.eks. Da vil man jo kunne bruke FF-profilen sin på nytt, og gravidgrafen forsvinner (f.eks. Mum Loves Her Baby, som fødte for 5 uker siden, kan jo prøve på nytt om noen måneder, eller begynne å tempe for å få oversikt over syklusen, teoretisk altså, jeg vet ikke at hun planlegger det allerede. :p)

Så jeg tenkte at du heller kan legge ut bilde, ikke link av gravidgrafene. Sånn at de ligger "fast" og ikke kan endres. Dessuten ser jeg at den som er "tatt vare på" har blitt gravid også.

Dette er mitt forslag, hvor man fortsatt har linken i navnet (dersom man trenger å ta den tilbake), men fast bilde under (som ikke kan trykkes på). Det gjør det jo også lettere å studere gravid-grafene, for man trenger ikke å gå inn på en og en. :)

Hvis du synes det er en idé du har lyst til å bruke kan du bare trykke "quote"/"svar" på dette innlegget, og så trykke på den verktøyknappen som er øverst i hjørnet når man skal svare på innlegg (så du får opp kodet-tekst) og så kan du kopiere alt fra rett under her (kodene ved GRAVIDE) og helt ned, bare visk ut "QUOTE" til slutt. :)

Gravide

¤Mum Loves Her Baby¤
40f262

LimmyLamb
42a008

Nocturne82
2d88e1

moshi
47a21b

Frk Spent
4337ad

Fru Novia
35104b

krokus
2e5fc9

*prikkeline*
46c851

Verpehøna
493484

Mammelammen
41f6f8

eluna
2ae7f9

FruJohnsen
42143f

Sommerskatt
44af0a

Emma_85
422abf

Joyfull
2cae11

Lykkeliten_86
45f97e

Medusa_83
2f3050

Last edited:
Hva tror dere? Det er ingen strek der, men kanskje en antydning til en skygge? Er 9 DPO i dag.

Jeg ser ingen strek, mer at det er rosa hele veien når det har trukket gjennom. Håper det dukker opp en strek de neste dagene! :D

*Taster på app på mobilen*

Temphopp som bare det, og fortsatt positive eggløsningstester:)

image.jpg
Er det normalt og ha positiv eggløsningstester i 2 hele dager???:confused:
Jeg har hatt positiv 1 dag før, også morgen etter! Men aldri 2 hele dager..
Denne ble tatt nå, enda jeg har drukket masse!:D

Selv er jeg spent på om EL virkelig har vært. Det er isåfall tidlig for meg å være og FF foreslår jo selv at jeg er fruktbar fra mandag.
Lite typiske EL tegn her, nada CM. Eneste er at jeg nå i kveld begynte å kjenne en brennende følelse i underlivet. Sist jeg kjente det var under marerittsyklusen min i fjor på samme tid :/

Back
Topp