Så hærlig! Nå har gullegget sluppet <3
*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*
*Krysser fingrene her*Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så hærlig! Nå har gullegget sluppet <3
*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*
*Krysser fingrene her*Greit å komme i rutinen med engangTusen takk.. Her blir det tur til Sirdal imorgen rett etter jobb, så får ikke testet igjen før på mandag. Men har tenkt å ta med tempmåler.. tror jeg begynner med temping med en gang jeg.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Krysser alt jeg har, skal floke håret for å få en million kryss!![]()
![]()
*Krysser fingrene her*
Krysser alt jeg har, skal floke håret for å få en million kryss!
*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

Okei, så måtte jeg bare ta en test i ettermiddag, 7dpo, siden jeg hadde hatt så mye murringer i ryggen og kvalme i dag.
Tok test, så på den etter et par minutter, og la den på hyllen på badet. Den var selvsagt negativ. Skulle ut på butikken, og dro før det var gått fem minutter. Tenkte egentlig at jeg var tullete som tok en test på kveldsurin, 7dpo, så testen "måtte" jo være negativ uansett.
Men!
Nå er det en strek der! Når dukket den opp? Har ikke peiling?
I morgen tidlig blir det ihvertfall ny test!
Vis vedlegget 52988
Sent from my iPhone using BV Forum
Så spennendeOkei, så måtte jeg bare ta en test i ettermiddag, 7dpo, siden jeg hadde hatt så mye murringer i ryggen og kvalme i dag.
Tok test, så på den etter et par minutter, og la den på hyllen på badet. Den var selvsagt negativ. Skulle ut på butikken, og dro før det var gått fem minutter. Tenkte egentlig at jeg var tullete som tok en test på kveldsurin, 7dpo, så testen "måtte" jo være negativ uansett.
Men!
Vis vedlegget 52988
Oi oi oi. Jeg synes det var en veldig tydelig strek til å være ugyldig.. så tror nok den er positiv. Spent på dagens testOkei, så måtte jeg bare ta en test i ettermiddag, 7dpo, siden jeg hadde hatt så mye murringer i ryggen og kvalme i dag.
Men!
Vis vedlegget 52988
Tipper dagens måling har sammenheng med at jeg er syk.
37,0 er en HØY dpo måling for meg.
fra app
fra app

Der sank denda kommer vel tanta i morgen
fra appen![]()
Dagens tester var selvsagt blendahviteMåtte ta to, bare for å være sikker. Tenker likevel jeg skal ta en ny test i ettermiddag, bare for å være helt sikker.
Men men, det er enda tidlig
fra app