Vi som temper(Ny)

Tusen takk :D.. Her blir det tur til Sirdal imorgen rett etter jobb, så får ikke testet igjen før på mandag. Men har tenkt å ta med tempmåler.. tror jeg begynner med temping med en gang jeg.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Greit å komme i rutinen med engang ;) du kan sende meg grafen din på åm til meg så kan jeg legge deg inn på førstesiden. Det står også info om hvor du finner linken der :)

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

Okei, så måtte jeg bare ta en test i ettermiddag, 7dpo, siden jeg hadde hatt så mye murringer i ryggen og kvalme i dag.

Tok test, så på den etter et par minutter, og la den på hyllen på badet. Den var selvsagt negativ. Skulle ut på butikken, og dro før det var gått fem minutter. Tenkte egentlig at jeg var tullete som tok en test på kveldsurin, 7dpo, så testen "måtte" jo være negativ uansett.

Men!

Nå er det en strek der! Når dukket den opp? Har ikke peiling?

I morgen tidlig blir det ihvertfall ny test!

ImageUploadedByBV Forum1394143374.140638.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Okei, så måtte jeg bare ta en test i ettermiddag, 7dpo, siden jeg hadde hatt så mye murringer i ryggen og kvalme i dag.

Tok test, så på den etter et par minutter, og la den på hyllen på badet. Den var selvsagt negativ. Skulle ut på butikken, og dro før det var gått fem minutter. Tenkte egentlig at jeg var tullete som tok en test på kveldsurin, 7dpo, så testen "måtte" jo være negativ uansett.

Men!

Vis vedlegget 52988

Oj. Det var en veldig tydelig strek. Vil nesten tippe egget ditt har løsnet litt før. Kan jo se ut som du hadde festedipp 5 dpo eller trifasisk fra 6 dpo. Det er jo litt tidlig. Så gøy! Spent på testen din i morgen! :) Håper du får en gyldig positiv test (altså, at du får sjekket det innen tidsfristen!) :D

Tipper dagens måling har sammenheng med at jeg er syk.

37,0 er en HØY dpo måling for meg.

fra app

Men!

Vis vedlegget 52988

Så spennende:) tatt ny?

Slår følge med de med høy temp.. Bare jeg er før el.. Tror jeg må bytte ut dynen min, sover med tjukktjukk vinterdyne. Det er varmt! Mulig det slår ut på tempen? Skjønner ikke hvordan jeg skal få høy dpo-temp, men kroppen fikser helt sikkert.. :p

Men!

Vis vedlegget 52988

Oi oi oi. Jeg synes det var en veldig tydelig strek til å være ugyldig.. så tror nok den er positiv. Spent på dagens test :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Dagens tester var selvsagt blendahvite :( Måtte ta to, bare for å være sikker. Tenker likevel jeg skal ta en ny test i ettermiddag, bare for å være helt sikker.

Men men, det er enda tidlig :)

God morgen!
Hvor på FF skal jeg føre opp resultatene fra clearblue digital med dobbel hormonindikator tror dere? Monitor kanskje? Er på høy fertilitet på testen og venter eggløsning nå veldig snart.:D

Tipper dagens måling har sammenheng med at jeg er syk.

37,0 er en HØY dpo måling for meg.

fra app

God bedring! :Heartred

*Taster på app på mobilen*

Selv med høye gravidhormon-temper i starten av syklusen har FF satt hellinjet kryss på meg i dag. Så da er jeg 100 % sikker på at jeg er 3 dpo, og jeg starter med Crinone. :)

IKM mandag 17. mars, testing fra 8 dpo (onsdag). :D

Dagens tester var selvsagt blendahvite :( Måtte ta to, bare for å være sikker. Tenker likevel jeg skal ta en ny test i ettermiddag, bare for å være helt sikker.

Men men, det er enda tidlig :)

Det er tidlig enda. :)

Back
Topp