Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men du er jo så tidlig dpo enda. Tempen stifer nok til værs om noen dager når egget har festet segDpo starter gruuuuusomt kjedelig... Måtte ta tempen flere ganger for å se om det faktisk stemte at den var lavere enn i går. Og det stemte godt i følge termometeret... Jaja.. Mange dager igjen...
Oi det var jo litt morsomt, en sånn gradvis stigning hver dag, det må jo love braHva er det med tempen min, den stigningen hver eneste dag
Ikke et hakk engang, mine andre temp runder har vært all over the place for og si det mildt.. Jeg vedder på at dette er bare sånn dum stigning som bare detter rett ned hvert øyeblikk..![]()
Ja jeg vet, appelsinjuicen deres er megagod!Og obs obs! Cecvita står ikke sammen med resten av juicen, men gjerne ved frukt og grønt avdelingen. Det er der Bama gjerne har flasker med smoothie. Cecvita er gjennomsiktig flaske med pant.
*Taster på app på mobilen*
Ja jeg vet, appelsinjuicen deres er megagod!de har mange smaker her, men ikke grapefrukt :/
Jeg synes det ser ut som 9 dpo. Håper det og at du får pos test om noen dager2 eller 9? den som visste. Jeg tar utgangspunkt i "sikkert 2, men håper 9", og forventer sånnsett ikke mens på menge, men spotting straks, på en måte..
2 eller 9? den som visste. Jeg tar utgangspunkt i "sikkert 2, men håper 9", og forventer sånnsett ikke mens på menge, men spotting straks, på en måte..
Men du er jo så tidlig dpo enda. Tempen stifer nok til værs om noen dager når egget har festet seg![]()
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Hva er det med tempen min, den stigningen hver eneste dag
Ikke et hakk engang, mine andre temp runder har vært all over the place for og si det mildt.. Jeg vedder på at dette er bare sånn dum stigning som bare detter rett ned hvert øyeblikk..![]()
Jeg tenkte og kanskje vente et par dagerOi det var jo litt morsomt, en sånn gradvis stigning hver dag, det må jo love braJeg har troa, og krysser fingene. Når tenker du å teste?
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Bra at dere er optimister på mine vegne da... jeg må h research-innstilling på FF for at den skal vise 9, ellers viser den 6, og det tror jeg IKKE på, men uansett bare stiplede linjer, og om morgendagen er som i dag regner jeg med at den setter 3 og heltrukken strek da. (striplingen kommer av usikkerhet pga fruktbart sekret etter el)
Veldig også, aldri hatt en SÅ ryddig grafEn veldig ryddig graf, da![]()
Veldig også, aldri hatt en SÅ ryddig graf![]()
Jeg syns nesten det ser ut som du er 6 dpo jeg, Sara?! Ser at du ikke tror det selv, men er du helt sikker på det?![]()
![]()
Jeg hååååper jeg er detHvis du aldri har hatt det, kanskje det er fordi du er gravid nå?![]()