• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Vi som temper(Ny)

Dpo starter gruuuuusomt kjedelig... Måtte ta tempen flere ganger for å se om det faktisk stemte at den var lavere enn i går. Og det stemte godt i følge termometeret... Jaja.. Mange dager igjen...

Hva er det med tempen min, den stigningen hver eneste dag:oops:
Ikke et hakk engang, mine andre temp runder har vært all over the place for og si det mildt.. Jeg vedder på at dette er bare sånn dum stigning som bare detter rett ned hvert øyeblikk..:(

Dpo starter gruuuuusomt kjedelig... Måtte ta tempen flere ganger for å se om det faktisk stemte at den var lavere enn i går. Og det stemte godt i følge termometeret... Jaja.. Mange dager igjen...
Men du er jo så tidlig dpo enda. Tempen stifer nok til værs om noen dager når egget har festet seg :) :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hva er det med tempen min, den stigningen hver eneste dag:oops:
Ikke et hakk engang, mine andre temp runder har vært all over the place for og si det mildt.. Jeg vedder på at dette er bare sånn dum stigning som bare detter rett ned hvert øyeblikk..:(
Oi det var jo litt morsomt, en sånn gradvis stigning hver dag, det må jo love bra :D Jeg har troa, og krysser fingene. Når tenker du å teste?

Og obs obs! Cecvita står ikke sammen med resten av juicen, men gjerne ved frukt og grønt avdelingen. Det er der Bama gjerne har flasker med smoothie. Cecvita er gjennomsiktig flaske med pant. :)

*Taster på app på mobilen*
Ja jeg vet, appelsinjuicen deres er megagod! :) de har mange smaker her, men ikke grapefrukt :/

Ja jeg vet, appelsinjuicen deres er megagod! :) de har mange smaker her, men ikke grapefrukt :/

Om de har serien er det bare å si ifra til butikken. Da er det jo veldig lett for dem å ta inn en smak til. :)

*Taster på app på mobilen*

2 eller 9? den som visste. Jeg tar utgangspunkt i "sikkert 2, men håper 9", og forventer sånnsett ikke mens på menge, men spotting straks, på en måte..

2 eller 9? den som visste. Jeg tar utgangspunkt i "sikkert 2, men håper 9", og forventer sånnsett ikke mens på menge, men spotting straks, på en måte..
Jeg synes det ser ut som 9 dpo. Håper det og at du får pos test om noen dager :)

Du er 9 dpo og skal snart flytte over til november. :)

Bra at dere er optimister på mine vegne da... jeg må h research-innstilling på FF for at den skal vise 9, ellers viser den 6, og det tror jeg IKKE på, men uansett bare stiplede linjer, og om morgendagen er som i dag regner jeg med at den setter 3 og heltrukken strek da. (striplingen kommer av usikkerhet pga fruktbart sekret etter el)

Men du er jo så tidlig dpo enda. Tempen stifer nok til værs om noen dager når egget har festet seg :) :)

Ja, heldigvis kan mye skje de neste dagene. ;) Har ikke ståltrua, men nekter å gå i kjelleren riktig enda! ;) Blir spennende å se på din graf denne mnd. Det er med pergo igjen? :)

Jeg syns nesten det ser ut som du er 6 dpo jeg, Sara?! Ser at du ikke tror det selv, men er du helt sikker på det? :) ;)

Oi det var jo litt morsomt, en sånn gradvis stigning hver dag, det må jo love bra :D Jeg har troa, og krysser fingene. Når tenker du å teste?

Jeg tenkte og kanskje vente et par dager;) Skal til Gyn i morgen, så kanskje dem kan sjekke på blodprøve:D

Bra at dere er optimister på mine vegne da... jeg må h research-innstilling på FF for at den skal vise 9, ellers viser den 6, og det tror jeg IKKE på, men uansett bare stiplede linjer, og om morgendagen er som i dag regner jeg med at den setter 3 og heltrukken strek da. (striplingen kommer av usikkerhet pga fruktbart sekret etter el)

Fruktbar utflod etter EL har da både du og jeg hatt før? Det er kropper som tuller litt det. Du skal flytte til november allikevel.

Jeg syns nesten det ser ut som du er 6 dpo jeg, Sara?! Ser at du ikke tror det selv, men er du helt sikker på det? :) ;)

Et øyeblikk, så skal jeg vise deg grafen min om jeg er 6 dpo, så kan du se på hvor ekstremt lavt over coverline målingene ligger. Vel og merke er det ikke sånn at min temp ikke pleier skyte i været, men såååå krabbende lav?

Back
Topp