Vi som temper(Ny)

1392543569676.jpg
1392543569676.jpg

Et øyeblikk, så skal jeg vise deg grafen min om jeg er 6 dpo, så kan du se på hvor ekstremt lavt over coverline målingene ligger. Vel og merke er det ikke sånn at min temp ikke pleier skyte i været, men såååå krabbende lav?

Ja, jeg så det nå.. Det var rart.. Ser at ff ikke er sikker på den heller.. Hmmm.. Det var da fælt så vanskelig dette skulle være da..

Ja, jeg så det nå.. Det var rart.. Ser at ff ikke er sikker på den heller.. Hmmm.. Det var da fælt så vanskelig dette skulle være da..

Det er vel mer trolig 2 dpo da i så fall.

Derfor, jeg tror ikke på 6

9 eller 2.

Det er vel mer trolig 2 dpo da i så fall.

Derfor, jeg tror ikke på 6

9 eller 2.

Ser den nå.. Men dere har lagt inn godt med aksjer, så uansett dpo så krysser jeg fingrene for deg! November uansett hvor du er i dpo? :)

Ser den nå.. Men dere har lagt inn godt med aksjer, så uansett dpo så krysser jeg fingrene for deg! November uansett hvor du er i dpo? :)

JEg håper.

Vi var jo aktive i begynnelsen, men så ble det lenger mellom innleggene på slutten, så jeg hr absolutt hatt sykluser med bedre treff enn denne, men jeg håper på. November hadde vært kjekt det.

Sånn pleier mine dpo temper og være ellers, så er noe heeelt annet enn det som er denne mnd:oops:

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    579,4 KB · Visninger: 64
Ja, nei. Jeg synes det er litt vanskelig å si.

Det ER ikke lett å si her nei.

Derav min... "sikkert ikke im før om to uker. Men håper jo at det er om ei uke, så da er det vel sikkert spotting til uka"

Det ER ikke lett å si her nei.

Derav min... "sikkert ikke im før om to uker. Men håper jo at det er om ei uke, så da er det vel sikkert spotting til uka"

Æsj. Den spottingen vil jeg ikke ha denne gangen. Du skal jo over på november. Synes jeg.

Ja, heldigvis kan mye skje de neste dagene. ;) Har ikke ståltrua, men nekter å gå i kjelleren riktig enda! ;) Blir spennende å se på din graf denne mnd. Det er med pergo igjen? :)
Ja nå er det pergo :D Skal ta siste tabelettene i dag. Så veldig spent!

Sånn pleier mine dpo temper og være ellers, så er noe heeelt annet enn det som er denne mnd:oops:
Brukte du noe hjelpemidler denne pp da? progesteron krem? Håper det er fordi du er gravid :D

Du og jeg sammen, da?

Det hadde vært veldig gøy. Da må jeg ha EL innen 6. mars var det vel. Kan absolutt skje det, skal jo helst skje. Jeg skal etter snittet ikke blø mer enn 3 dager til (8 dager er visst snittet i følge mine papirer, etter at aborten er ferdig). Og så skal jeg ha neste mens etter 4-6 uker, og hvert fall innen 8 uker. Så, det betyr jo at jeg burde kunne rekke EL innen 6. mars. Vil veldig gjerne flytte med deg!!!

Det hadde vært veldig gøy. Da må jeg ha EL innen 6. mars var det vel. Kan absolutt skje det, skal jo helst skje. Jeg skal etter snittet ikke blø mer enn 3 dager til (8 dager er visst snittet i følge mine papirer, etter at aborten er ferdig). Og så skal jeg ha neste mens etter 4-6 uker, og hvert fall innen 8 uker. Så, det betyr jo at jeg burde kunne rekke EL innen 6. mars. Vil veldig gjerne flytte med deg!!!

Det hadde vært knall!

Brukte du noe hjelpemidler denne pp da? progesteron krem? Håper det er fordi du er gravid :D
Har brukt pergo denne mnd, det er med og uten pergo på de to bildene også!.. Så mine grafer med og uten pergo er berg og dal bane, derfor lurer jeg litt på grafen som er nå:D

Har brukt pergo denne mnd, det er med og uten pergo på de to bildene også!.. Så mine grafer med og uten pergo er berg og dal bane, derfor lurer jeg litt på grafen som er nå:D
Spennende :D

Er vel negativ denne, jeg skimter noe der teststreken skal være.. Men mer sånn markert hvit strek, istedenfor rosa! Hmm:oops:

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    117,9 KB · Visninger: 71
Back
Topp