• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Vi som temper(Ny)

Ikke sant:p Jeg har egentlig litt dårlig følelse nå, at jeg må inn i mars mnd:oops: Meeeen, hååååper!
Fineste og ryddigste grafen jeg har sett ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hva skjer med tempen min? Skal den ikke stige i disse dager???
Mange som har lave målinger i tidlige dpo, den stiger nokk etterhvert :)

Ikke uventet, med dagens måling flyttet FF el. Jeg er ikke 7 dpo, men 10 (og trifasisk) eller 3
Deilig å bare plutselig være 10 dpo i stedenfor :D Og trifasisk! :D Håper så for deg nå Sara!

Tempen min er unormalt høy og jeg fryser som en gal siden i går. Mistenker at det er feber på vei :(

Deilig å bare plutselig være 10 dpo i stedenfor :D Og trifasisk! :D Håper så for deg nå Sara!

FF mener i utgangspunktet 3 da. flyttet meg fra 7 til 3.

Det med 10 er research-innstillingen som jeg vagt håper på, men antar vel at 3 er mer rett. Jeg bare avventer vagt hva som skjer, usikker på når jeg skal teste, for det er umulig å finne en dag som er "vente lenge nok i tilelle 3, men før mensen dukker opp om det er 10. Når jeg vekslet mellom 10 og 7, tenkte jeg at om jeg ventet til 10 for den siste muligheten, var jeg 13 etter det tidligste, og det var jo en fin tid. Men... nå må jeg bare velge.

Det blir vel... en dag. Jeg kjenner at jeg er avventende, og treffes stort sett av testetrang på kvelden, og ikke på morgenen når det er aktuelt.

Hvordan går det med tempegjengen? Har dere klart å riste av dere noen jenter på veien? Jeg har hatt enda en MA, så jeg kommer kanskje tilbake hit. Jeg får vurdere om jeg skal starte med tempingen igjen etter utredningen. Sykehuset vil utrede meg grundigere nå når jeg har hatt 6 MAer.

Satser på mangen spirer fremover. Ikke gi opp jenter, selv om veien kanskje er lang for noen av oss :)

Skjønner ikke.. Er så og si 100% sikker på at jeg hadde el igår. Hadde den sterkeste eltesten jeg noen gang har hatt, og sent igårkveld hadde jeg de sterkeste elsmertene jeg noen gang har hatt. Klarte knapt stå på beinan en liten periode der.
Idag er eltesten veldig negativ. Men tempen er helt rar. Sank bare pittelitt mor gårdagens. Målte fen 2 ganger og første var 36.11 og andre var 36,23. La den første målingen inn i FF.

Dette er jo bare 2pp jeg temper, men forrige pp sank tempen skikkelig på eldagen og var den laveste tempen hele perioden. Bruker det ikke være sånn passelig likt hver pp?

Da har man vært hos Gyn! Han kunne se en litt fortykket livmorslimhinne oppi livmoren! Hadde slimhinnen vært nede så hadde det iallefall vært utelukket med graviditet, så lite håp der. Men plasseringen min kan komme av pergo også..:confused: Livmortapp var høy og lukket.. Så får bare se da, men begynner og få en vond følelse nå egentlig... Vil ikke håpe foooor mye..!

Da har man vært hos Gyn! Han kunne se en litt fortykket livmorslimhinne oppi livmoren! Hadde slimhinnen vært nede så hadde det iallefall vært utelukket med graviditet, så lite håp der. Men plasseringen min kan komme av pergo også..:confused: Livmortapp var høy og lukket.. Så får bare se da, men begynner og få en vond følelse nå egentlig... Vil ikke håpe foooor mye..!
Blir spennende da! Kunne han se hvor mange egg som hadde løsnet?

Blir spennende da! Kunne han se hvor mange egg som hadde løsnet?

Det nevnte han ikke, men fin størrelse på follikkelcysten tror jeg det het.. Alt var perfekt og så ut som god virkning av pergo:D Skjønte det sånn alt i alt at egg hadde iallefall løsnet..!

Back
Topp