Ikke santHar trua! Ser ut som et skihoppmen veldig fin graf!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke santHar trua! Ser ut som et skihoppmen veldig fin graf!
Fineste og ryddigste grafen jeg har settIkke santJeg har egentlig litt dårlig følelse nå, at jeg må inn i mars mnd
Meeeen, hååååper!
Mange som har lave målinger i tidlige dpo, den stiger nokk etterhvertHva skjer med tempen min? Skal den ikke stige i disse dager???
Deilig å bare plutselig være 10 dpo i stedenforIkke uventet, med dagens måling flyttet FF el. Jeg er ikke 7 dpo, men 10 (og trifasisk) eller 3
Jeg tror du kommer til å teste positivt jegIkke santJeg har egentlig litt dårlig følelse nå, at jeg må inn i mars mnd
Meeeen, hååååper!
god bedringTempen min er unormalt høy og jeg fryser som en gal siden i går. Mistenker at det er feber på vei![]()
Det hadde vært knallJeg tror du kommer til å teste positivt jeg
Den grafen din er jo morro å følge med på
det er jo ikke så mange dagene til du kan teste nåDet hadde vært knall![]()
Det er ikke detdet er jo ikke så mange dagene til du kan teste nå![]()
Det er det helt sikkertDet er ikke detNå sitter jeg og venter på Gyn, spennende og se om alt er bra ellers
![]()
Deilig å bare plutselig være 10 dpo i stedenforOg trifasisk!
Håper så for deg nå Sara!
god bedring![]()
Blir spennende da! Kunne han se hvor mange egg som hadde løsnet?Da har man vært hos Gyn! Han kunne se en litt fortykket livmorslimhinne oppi livmoren! Hadde slimhinnen vært nede så hadde det iallefall vært utelukket med graviditet, så lite håp der. Men plasseringen min kan komme av pergo også..Livmortapp var høy og lukket.. Så får bare se da, men begynner og få en vond følelse nå egentlig... Vil ikke håpe foooor mye..!
Det nevnte han ikke, men fin størrelse på follikkelcysten tror jeg det het.. Alt var perfekt og så ut som god virkning av pergoBlir spennende da! Kunne han se hvor mange egg som hadde løsnet?
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app