Molly
Med lille spira i magen <3
Hmm jeg ser den hvite streken, men ville ikke håpt så mye før den evnt blir rosaEr vel negativ denne, jeg skimter noe der teststreken skal være.. Men mer sånn markert hvit strek, istedenfor rosa! Hmm![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm jeg ser den hvite streken, men ville ikke håpt så mye før den evnt blir rosaEr vel negativ denne, jeg skimter noe der teststreken skal være.. Men mer sånn markert hvit strek, istedenfor rosa! Hmm![]()
Jeg håper det blir farge på den!Hmm jeg ser den hvite streken, men ville ikke håpt så mye før den evnt blir rosaHåper den blir rosa om et par dager!
Er vel negativ denne, jeg skimter noe der teststreken skal være.. Men mer sånn markert hvit strek, istedenfor rosa! Hmm![]()
Fiiiine testen!!Ingen tvil idag hvertfall
Vis vedlegget 50879
Positiv eltest![]()
![]()
Taster på appen![]()
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Kroppen begynner vel å skille ut hcg når egget har festet seg. Så kanskje rundt 8-10 dpo? Hvor mange dpo er du når du skal til legen?Er det noen som vet hvor tidlig hcg kan vises på blodprøver???![]()
Uhm, i dag skjedde det noe rart. FF flyttet EL fra cd 21 til 24. Men jeg skjønner ikke hvorfor. Noen?
Skal til gyn i morgen, da er jeg ifølge FF 9 dpo!Kroppen begynner vel å skille ut hcg når egget har festet seg. Så kanskje rundt 8-10 dpo? Hvor mange dpo er du når du skal til legen?
Det stemmer jo ikke. Jeg er fullstendig tørrlagt nå og hadde mer for en uke siden. Jeg tor dette er feil.Mest sannsynlig fordi du har notert fruktbart slim/utflod.
Det stemmer jo ikke. Jeg er fullstendig tørrlagt nå og hadde mer for en uke siden. Jeg tor dette er feil.![]()
Du kan jo høre med legen daSkal til gyn i morgen, da er jeg ifølge FF 9 dpo!
MEN torsdags kveld forrige uke fikk jeg nesten positiv eggløsningstest, fredags morgen var den KNALL positiv og lørdag var den fortsatt positiv men da var fargen bare like sterk som kontrollstreken. Så er ikke sikker på denne eggløsningen, men FF mener iallefall eggløsning på lørdag![]()
Skader jo ikkeDu kan jo høre med legen daOm de kan teste så tidlig med blodprøve
![]()
Har trua! Ser ut som et skihoppDette er den merkeligste tempingen jeg har hatt![]()