• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Vi som temper(Ny)

Er vel negativ denne, jeg skimter noe der teststreken skal være.. Men mer sånn markert hvit strek, istedenfor rosa! Hmm:oops:
Hmm jeg ser den hvite streken, men ville ikke håpt så mye før den evnt blir rosa :D Håper den blir rosa om et par dager!

Hmm jeg ser den hvite streken, men ville ikke håpt så mye før den evnt blir rosa :D Håper den blir rosa om et par dager!
Jeg håper det blir farge på den!:D
Begynner og bli oppgitt over de testene denne perioden, hihi:p

Ingen tvil idag hvertfall

1392559656578.jpg

Positiv eltest :) :)

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Er det noen som vet hvor tidlig hcg kan vises på blodprøver???:confused:

Er det noen som vet hvor tidlig hcg kan vises på blodprøver???:confused:
Kroppen begynner vel å skille ut hcg når egget har festet seg. Så kanskje rundt 8-10 dpo? Hvor mange dpo er du når du skal til legen?

Uhm, i dag skjedde det noe rart. FF flyttet EL fra cd 21 til 24. Men jeg skjønner ikke hvorfor. Noen?

Kroppen begynner vel å skille ut hcg når egget har festet seg. Så kanskje rundt 8-10 dpo? Hvor mange dpo er du når du skal til legen?
Skal til gyn i morgen, da er jeg ifølge FF 9 dpo!
MEN torsdags kveld forrige uke fikk jeg nesten positiv eggløsningstest, fredags morgen var den KNALL positiv og lørdag var den fortsatt positiv men da var fargen bare like sterk som kontrollstreken. Så er ikke sikker på denne eggløsningen, men FF mener iallefall eggløsning på lørdag:confused:

Baaah, fant feilen. Det er mobil appen som er synderen. Etter å ha vært offline har den lagt inn data som jeg ikke har satt inn. Skjedde en gang før her og. Urovekkende.

Skal til gyn i morgen, da er jeg ifølge FF 9 dpo!
MEN torsdags kveld forrige uke fikk jeg nesten positiv eggløsningstest, fredags morgen var den KNALL positiv og lørdag var den fortsatt positiv men da var fargen bare like sterk som kontrollstreken. Så er ikke sikker på denne eggløsningen, men FF mener iallefall eggløsning på lørdag:confused:
Du kan jo høre med legen da :) Om de kan teste så tidlig med blodprøve :)

Den hadde ikke bare lagt inn data, men og fjernet noe. Det er skikkelig kjipt. Heldigvis har jeg nedskrevet for hand også.

Noen som har en tilsvarende app å anbefale?

Haha. jeg begynte med temping 7 feb 2013, hadde en pause og startet igjen med tempingen 7 feb 2014.
Jeg synes det er litt morsomt da. men er helt tilfeldig :P

Back
Topp