Vi mistet i uke 13 slutten på februar [emoji53][emoji22]hadde allerede fått stor mage(jeg har en mistanke om at det var to) og babyen var så ønsket[emoji171]har nå vært igjennom først en runde med de pillene,så en utskraping,så en utskraping til.ble infeksjon siden de ikke hadde fått ut alt etter første utskraping[emoji53] hadde da to utskrapninger på under en uke...vi gleder oss så til prøve igjen,men fikk beskjed om å vente to måneder [emoji15]føles som to år[emoji15][emoji85] men noen som vet om man skal holde seg unna samleie generelt,eller kan man ha med beskyttelse?[emoji848]
Leit å høre at du mistet så sent :/ pga infeksjonsfare bør man unngå samleie og bading 2 i uker (eller til blødningen har stoppet opp), heller ikke samleie med kondom eller tampongbruk. Slimhinnene blir tynne etter utskrapning, selv om de fleste leger gir klart lys etter en mens..

Da har du oddsene på din side! Jeg bruker å holde det litt skjult for mannen, han blir litt stresset når jeg sier at jeg har eggløsning