Vi som mistet i mars, som prøver igjen.

Når forventer dere fine damer eggløsning da? :)

Her tror jeg mulig eggløsning kommer om 7-9 dager, om letrozol gjør jobben sin ;)

Jeg forventer ikke el før 30. Mars, men har ikke stabil syklus, så den kan komme både før og etter det. Håper på før :p
 
sikkert et dumt spørsmål, men jeg kjenner når jeg har eggløsning fra høyre eggstokk. Også får jeg utrolig ømme bryster.
Kjenner dere noen tegn til eggløsningen deres ? hvordan ?

Jeg får eggløsningssmerter. De mer tydlige før jeg fikk første men kjenner de litt enda. Også blir jeg urolig kåt [emoji16]
 
Når forventer dere fine damer eggløsning da? :)

Her tror jeg mulig eggløsning kommer om 7-9 dager, om letrozol gjør jobben sin ;)

Forventer egentlig ikke at jeg får eggløsning som "planlagt" etter sa'en, men dersom, så kommer den en gang mellom 27-29.mars :)
 
Jeg får eggløsningssmerter. De mer tydlige før jeg fikk første men kjenner de litt enda. Også blir jeg urolig kåt [emoji16]

Hehe det glemte jeg [emoji14] lysten min blir også større. Gubben sier det at man merker når det er den tiden i mnd [emoji14][emoji14] ikke like lett å holde fingra fra fatet da. Ikke kjent så mye på den lysten nå dessverre.
 
noen av dere som er/har vært rare i magen (løs) etter at dere mistet? :help
 
noen av dere som er/har vært rare i magen (løs) etter at dere mistet? :help

Jeg har vært dårlig hver kveld (oppkast, magesmerter etc) siden tirsdag kveld og mistet mandagen.. Hos meg var det vel mer en sterk kroppslig reaksjon på hele situasjonen.
 
Jeg har vært dårlig hver kveld (oppkast, magesmerter etc) siden tirsdag kveld og mistet mandagen.. Hos meg var det vel mer en sterk kroppslig reaksjon på hele situasjonen.

Ok, uff..! Ja, det er vel det det er hos meg også (har løs og luftig mage, men ikke oppkast).. Kroppen har jo vært igjennom mye og føles litt pjusk om dagen.
 
Ok, uff..! Ja, det er vel det det er hos meg også (har løs og luftig mage, men ikke oppkast).. Kroppen har jo vært igjennom mye og føles litt pjusk om dagen.
Jeg har også hatt en del luft i magen men forstår ikke hvorfor. Men da er det kanskje vanlig siden vi er flere som har det ?
 
Jeg har også hatt en del luft i magen men forstår ikke hvorfor. Men da er det kanskje vanlig siden vi er flere som har det ?

Tror nok det er vanlig ja :)
 
Jeg har også hatt løsere avføring denne uken. Hadde hard mage når jeg var gravid.
Når jeg nærmer meg eggløsning så får jeg mye slim og blir veldig våt nedentil som også gjør meg mer kåt enn vanlig :p men kjenner stikking på en av sidene og er oppblåst og øm og det gjør gjerne vondt å ha sex rett før eggløsning evt når jeg har eggløsning.
 
Da får vi håpe vi kommer får tilbake "normal" syklus alle sammen snart så vi kan forsøke igjen [emoji1303]

Har aldri ønsket meg et desember barn egentlig, men skjer det så blir jo det en stor gave [emoji177] men tvilsomt at vi får tilbake el og mens så fort ☹️[emoji1304]
 
Jeg har en gutt på 20 mnd. Var egentlig ikke planlagt å bli gravid men når det først var en realitet fikk vi veldig lyst på. Så nå prøver vi på nr 2 [emoji4]
 
Jeg har en gutt på 20 mnd. Var egentlig ikke planlagt å bli gravid men når det først var en realitet fikk vi veldig lyst på. Så nå prøver vi på nr 2 [emoji4]

Samme som her å få flere barn var ikke helt planlagt men når vi fikk den positive testen var det gjort. Å når vi mistet var det som å falle fra et stup ☹️ vi har tre sønner fra før, å de to eldste har jo mast om en lillesøster/bror til i flere år. Eldstemann er snart 8år å han fant ut at vi ventet en, kom inn mens jeg tok testen (litt vel ferska) til å ble super glad, har ikke engang turt å fortelle at vi har mistet til han. Han kommer til å bli kjempe lei seg. ☹️ så håper vi får det til engang til å slipper å miste flere, er så vondt [emoji1304]☹️[emoji1304]
 
Jeg har en på 15 mnd og har hatt lyst å starte prøvingen fra august av, men fikk ikke mannen on board før over nyttår. Jeg har alltid sett for meg to tette. [emoji173]
Jeg har begynt å værke litt i brystene i dag. Vet ikke om det er hormon ubalanse eller om el er på vei! Tok en el test i sted.
6bccb55c1de04cec90787580ac5cefd8.jpg
 
Samme som her å få flere barn var ikke helt planlagt men når vi fikk den positive testen var det gjort. Å når vi mistet var det som å falle fra et stup ☹️ vi har tre sønner fra før, å de to eldste har jo mast om en lillesøster/bror til i flere år. Eldstemann er snart 8år å han fant ut at vi ventet en, kom inn mens jeg tok testen (litt vel ferska) til å ble super glad, har ikke engang turt å fortelle at vi har mistet til han. Han kommer til å bli kjempe lei seg. ☹️ så håper vi får det til engang til å slipper å miste flere, er så vondt [emoji1304]☹️[emoji1304]

[emoji53]ikke lett. Syns det har vært en Berg å dalbane.
Først blir man uplanlagt gravid, det passet ikke inn i planene og man begynner å tenke alle mulige tanker for å overbevise seg om at "jo da, en til nå passer utmerket". Så begynner man å glede seg og tenke på den lille babyen som kommer og hvor kjekt det blir med en til. Også blir alt tatt bort. Var ekstremt kvalm i tillegg og gikk ned 2 nesten 3 kg på 2 1/2 uke. Så føler det er så urettferdig. Spesielt overfor han lille som jeg ikke greide å være sammen med ordentlig. Og alt for ingenting [emoji25] men nå satser vi på at eggløsningen kommer fort og at vi fort blir gravide på ny. Lengter litt etter kvalmen [emoji85]
 
Jeg har en på 15 mnd og har hatt lyst å starte prøvingen fra august av, men fikk ikke mannen on board før over nyttår. Jeg har alltid sett for meg to tette. [emoji173]
Jeg har begynt å værke litt i brystene i dag. Vet ikke om det er hormon ubalanse eller om el er på vei! Tok en el test i sted.
6bccb55c1de04cec90787580ac5cefd8.jpg

Jeg tok også en slik test en dag her men den var positiv men så leste mannen på pakken at hvis man er "gravid" har HCG i kroppen (selv mindre mengder) så slår det ut positiv ☹️[emoji1304]

Har dere opplevd det?
Vet ikke om jeg skal stole på det så lenge gravidtesten fremdeles er svak positiv
 
[emoji53]ikke lett. Syns det har vært en Berg å dalbane.
Først blir man uplanlagt gravid, det passet ikke inn i planene og man begynner å tenke alle mulige tanker for å overbevise seg om at "jo da, en til nå passer utmerket". Så begynner man å glede seg og tenke på den lille babyen som kommer og hvor kjekt det blir med en til. Også blir alt tatt bort. Var ekstremt kvalm i tillegg og gikk ned 2 nesten 3 kg på 2 1/2 uke. Så føler det er så urettferdig. Spesielt overfor han lille som jeg ikke greide å være sammen med ordentlig. Og alt for ingenting [emoji25] men nå satser vi på at eggløsningen kommer fort og at vi fort blir gravide på ny. Lengter litt etter kvalmen [emoji85]

Føler virkelig med deg. Vet akkurat hvordan det er. Alle mine tre er tette, våre er født i april 09, oktober 10 og juni 12. Så er 18, og 20 mnd mellom de. Å har ikke angret ett sekund, de er så tette og herlige brødre.

Jeg hadde tre svangerskap med hode i bøtte i ni mnd ☹️ akkurat den delen gleder jeg meg ikke til, men vil gjerne ha den lille i magen igjen å oppleve positive ting på nytt.
Vi gledet oss veldig etter vi har tenkt oss om :) mannen fikk jo den mest positive reaksjonen jeg har sett han satt å smilte og fikk tårer i øya. Så han var helt klar [emoji177] så da blir det en til på oss bare vi får det til, og den sitter [emoji1303][emoji177][emoji171][emoji170][emoji254]
 
Jeg tok også en slik test en dag her men den var positiv men så leste mannen på pakken at hvis man er "gravid" har HCG i kroppen (selv mindre mengder) så slår det ut positiv ☹️[emoji1304]

Har dere opplevd det?
Vet ikke om jeg skal stole på det så lenge gravidtesten fremdeles er svak positiv

Tok graviditetstest for noen dager siden som var blenda. Og hcg-nivået var helt nede i 10 dagen etter jeg begynte å blø, så tviler sterkt på at det er hcg som lager den streken :)
Men forrige pp hadde jeg så sterke streker i to uker før eggløsningen kom. Så jeg har visst mye at det hormonet i kroppen lenge :p
 
Første barnet her, men blir da vel 4 (?) gang jeg er gravid neste gang den sitter. SA uke 6 og to kjemisk bak meg.
 
Back
Topp