Vi som mistet i mars, som prøver igjen.

Var uplanlagt gravid men spiren var hjertelig velkommen. Så nå har vi bestemt oss for at vi vil ha en til [emoji4] vi er bare usikre på om vi skal kjøre på med en gang eller vente en mnd. Kjenner at jeg ikke har så veldig lyst til å gå høygravid i julestria [emoji23]

Var uplanlagt gravid men spiren var hjertelig velkommen. Så nå har vi bestemt oss for at vi vil ha en til [emoji4] vi er bare usikre på om vi skal kjøre på med en gang eller vente en mnd. Kjenner at jeg ikke har så veldig lyst til å gå høygravid i julestria [emoji23]
Hehe.
Du har unnskyldning for å la andre ta det meste av arbeidet da vet du. Tror du det er lettere med nyfødt og som barselkvinne?

Leit at dere mistet. Men så hyggelig at dere bestemte dere for en til.

Jeg slettet også alle gravid appene og lastet ned fertility friend ;) Håper det klaffer fort igjen for oss alle :D

Ja, det håper jeg også! :biggrin Ble skikkelig motivert til å prøve på nytt igjen med en gang nå. Kommer nok til å gjøre det og stole på naturen :) Blir spennende å se for oss fremover!

Trist at du mistet. Masse lykke til med neste! Tror det kan være koselig med stor gravidemage i desember - da har man en ekstra god unnskyldning til å slenge beina på bordet og la mannen svinge med vaskekosten og ta sin del på kjøkkenet :D

Sist gikk jeg høygravid i julen! Kjempe koselig [emoji173] hadde termin 2. Januar, men fødte 1. Juledag :) med rier hele julaften da! [emoji23] og nå gjør jeg muligens det samme igjen! Hehe

Vi fortsetter jo å prøve, men er ikke altfor keen på desember-baby så er ikke sikkert vi blir atlfor ivrige denne syklusen. Får se.

Tror jeg har EL om en uke, men tar det ikke for gitt.
Nei, ikke noe kluss etter jeg fikk igjen mensen igjen, men det har variert hvilken dag EL har kommet på (15-20).

Hvorfor er du ikke keen på desemberbaby? Åja. Temper du eller tar el-tester?

Åå så trist :( jeg var bare 4+4 da jeg begynte å blø på søndag og når jeg tok blodprøve på mandag så var hcg-nivået allerede nede på 10, så mulig det har stoppet opp noen dager før jeg begynte å blø. Jeg tenkte at vi kom til å kjøre på denne mnd, men jeg fikk bare en notat på at det kunne være lurt å vente en mens før vi prøver igjen. Men det er så mange prøvere her inne som har vært igjennom sa og sier at det ikke er noe problem å bare kjøre på i tillegg til at da har man større sjans for å bli gravid igjen. Men når jeg leser nå at det kan være ikke alle restene er kommet ut så blir jeg jo litt bekymret for det.

Jeg hadde kjemisk i desember og begynte å blø 4+4. Det varte som en lett mens. Ble gravid 17 dager senere:) (noe forsinket EL) Er nå 14+3:) Har trua på deg og:) Er nok ikke noe rester 4+4 (trur jeg da)

Etter SA i sommer 7+0, så brukte jeg 4 måneder på å bli gravid.

Melder meg inn her jeg også. Først, trist å høre om alle andre som mister. Jeg hadde en MA med cytotek i begynnelsen av mars. Visste det selv fra slutten av februar men først i begynnelsen av mars jeg fikk det endelig bekreftet. Hadde en SA i desember. Og hadde en MA i 2014. Kjipe greier. Pga cytotek blir det til at vi venter hvertfall en syklus før vi prøver så får vi se når det blir. Håper ikke det skal bli så altfor lenge til. Men fortsatt HCG i blodet og småblør enda så det blir vel ikke helt med det første. Krysser fingrene for alle her og håper alle snart har en spire på vei igjen :)

Sist gikk jeg høygravid i julen! Kjempe koselig [emoji173] hadde termin 2. Januar, men fødte 1. Juledag :) med rier hele julaften da! [emoji23] og nå gjør jeg muligens det samme igjen! Hehe

Må reise både til mine foreldre og svigerforeldre og sist fødte jeg 16 dager før termin, så frister lite å sitte alene i julen med mann og lillegutt tilfelle jeg skulle føde [emoji23] men hadde det ikke vært for det hadde jeg ikke hatt noen imot en julebaby [emoji23]

Jeg hadde kjemisk i desember og begynte å blø 4+4. Det varte som en lett mens. Ble gravid 17 dager senere:) (noe forsinket EL) Er nå 14+3:) Har trua på deg og:) Er nok ikke noe rester 4+4 (trur jeg da)

Etter SA i sommer 7+0, så brukte jeg 4 måneder på å bli gravid.

Åå så flott at du ble gravid igjen med én gang [emoji173] nei jeg tror egentlig ikke det kommer til å være mer tester igjen. Men jeg håper på litt tidligere el enn jeg har hatt nå eller evt sein el. Men helst tidlig el. Prøver å unngå å føde på samme dag som sist :p

Melder meg inn her jeg også. Først, trist å høre om alle andre som mister. Jeg hadde en MA med cytotek i begynnelsen av mars. Visste det selv fra slutten av februar men først i begynnelsen av mars jeg fikk det endelig bekreftet. Hadde en SA i desember. Og hadde en MA i 2014. Kjipe greier. Pga cytotek blir det til at vi venter hvertfall en syklus før vi prøver så får vi se når det blir. Håper ikke det skal bli så altfor lenge til. Men fortsatt HCG i blodet og småblør enda så det blir vel ikke helt med det første. Krysser fingrene for alle her og håper alle snart har en spire på vei igjen :)

Så synd :( håper det går fort og at spiren sitter raskt igjen! [emoji173]

Må reise både til mine foreldre og svigerforeldre og sist fødte jeg 16 dager før termin, så frister lite å sitte alene i julen med mann og lillegutt tilfelle jeg skulle føde [emoji23] men hadde det ikke vært for det hadde jeg ikke hatt noen imot en julebaby [emoji23]

Kan ikke de komme på besøk til deg da? Jeg var omtrent på sykehuset halve julaften (morgen og kveld), men fødte morgenen 1. Juledag :) så det ble ikke mye besøk den julen. Det gjorde ikke så mye uansett. For jeg fikk jo den beste julegaven jeg kunne ønsket meg likevel [emoji7]

Kan ikke de komme på besøk til deg da? Jeg var omtrent på sykehuset halve julaften (morgen og kveld), men fødte morgenen 1. Juledag :) så det ble ikke mye besøk den julen. Det gjorde ikke så mye uansett. For jeg fikk jo den beste julegaven jeg kunne ønsket meg likevel [emoji7]

Foreldrene mine må kjøre over fjellet noen de ikke liker på vinteren og svigerforeldrene var her i fjor så tviler på de gjør det i år igjen. Og har ikke hastverk med å bli gravid heller [emoji4] men tror vi tar det litt sånn, kommer det baby kommer det babyb[emoji4]

Foreldrene mine må kjøre over fjellet noen de ikke liker på vinteren og svigerforeldrene var her i fjor så tviler på de gjør det i år igjen. Og har ikke hastverk med å bli gravid heller [emoji4] men tror vi tar det litt sånn, kommer det baby kommer det babyb[emoji4]

Oki :) ja sånn er det lurt å tenke uansett. Jeg tror babyen kommer når det er meningen at babyen skal komme :)

Hehe.
Du har unnskyldning for å la andre ta det meste av arbeidet da vet du. Tror du det er lettere med nyfødt og som barselkvinne?

Leit at dere mistet. Men så hyggelig at dere bestemte dere for en til.

Trist at du mistet. Masse lykke til med neste! Tror det kan være koselig med stor gravidemage i desember - da har man en ekstra god unnskyldning til å slenge beina på bordet og la mannen svinge med vaskekosten og ta sin del på kjøkkenet :D

Alltid koselig med gravidmage og nyfødt men pga reise til både foreldre og besteforeldre så må vi være alene i julen hvis jeg er høygravid. Fødte 16 dager før termin sist og kjenner det ikke frister så veldig med alt det styret i julen [emoji23]
Og hos oss er det uansett mannen som lager julemiddag så kan ikke bruke at jeg er gravid som unnskyldning [emoji16]

Heisann, melder meg inn her jeg også ☺️ Hadde en SA på fredag 10/3 etter en cytotec-kur. Trodde på TUL at jeg var straks 12 u, men det hadde ikke utviklet seg, så må ha mistet tidlig... Usikker på hva gyn sa, selv om jeg hadde en ekkel følelse i forkant, ble jeg helt satt ut...
Blødning den fredagen, og spotting i helgen. Har time til ul-kontroll mand 20/3. Føler meg klar til å prøve nå jeg, men best å vente til etterkontollen. Og til jeg treffer kjæresten igjen
Bryr meg ikke om ny mens ift terminberegning, men selvsagt rester og evt.komplikasjoner.
Leit å høre deres historie, og masse lykke til!! Jeg har ikke vært på prøver-forum før, og mange begreper jeg ikke har hørt om... satser på å treffes i termingruppe etterhvert!

Trist å høre om alle som har mistet.
Krysser fingrene for at det ikke blir mange prøveperioder før spiren sitter :)
Mentalt sett ville det vært det beste for meg om jeg ble gravid fort, men samtidig tror jeg kroppen trenger litt tid på å komme seg (mistet 9+5 i sa og det var/er en heftig opplevelse). Men får se :) Våren er i anmars, så vi har heldigvis lysere tider i vente!

Heisann, melder meg inn her jeg også [emoji5] Hadde en SA på fredag 10/3 etter en cytotec-kur. Trodde på TUL at jeg var straks 12 u, men det hadde ikke utviklet seg, så må ha mistet tidlig... Usikker på hva gyn sa, selv om jeg hadde en ekkel følelse i forkant, ble jeg helt satt ut...
Blødning den fredagen, og spotting i helgen. Har time til ul-kontroll mand 20/3. Føler meg klar til å prøve nå jeg, men best å vente til etterkontollen. Og til jeg treffer kjæresten igjen
Bryr meg ikke om ny mens ift terminberegning, men selvsagt rester og evt.komplikasjoner.
Leit å høre deres historie, og masse lykke til!! Jeg har ikke vært på prøver-forum før, og mange begreper jeg ikke har hørt om... satser på å treffes i termingruppe etterhvert!

Så trist å høre :( ja, håper spiren sitter raskt og hele veien ut :)

Hvorfor er du ikke keen på desemberbaby? Åja. Temper du eller tar el-tester?
EL-tester.
Jeg husker hvor travel desember er og juleforberedelser etc. Frister lite å skulle føde eller etter hvert arrangere bursdag også i den perioden.Kan bli litt mye på kort tid.
Også er det selvfølgelig dette med modning og skolestart. Kjenner mange som er lærere på barneskolen og de sier det er stor forskjell på å være født tidlig og sent på året. Selvfølgelig individuelle forskjeller også, men likevel..

Så leit å høre.
Kjedelig når det sitter i i litt også.
Heisann, melder meg inn her jeg også ☺️ Hadde en SA på fredag 10/3 etter en cytotec-kur. Trodde på TUL at jeg var straks 12 u, men det hadde ikke utviklet seg, så må ha mistet tidlig... Usikker på hva gyn sa, selv om jeg hadde en ekkel følelse i forkant, ble jeg helt satt ut...
Så leit at dere mistet. Håper kontrollen viser at alt er ute og at kroppen da er klar igjen.

Mistet samtidig som deg verpesyk90, men vi prøver igjen og håper det ikke går lang tid før den sitter igjen:-)

Back
Topp