Her har vi bestemt oss for at det som skjer, det skjer. Har sluttet å blø etter sa og hadde for første gang side det kos i går. Kommer ikke til å teste etter el eller noe [emoji4] håper på eggløsning til helgen men det er jo umulig å vite [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det med dere damer? Jeg har kommet til CD 7, og blødningen er over. Har bare litt lysebrun utflod. Nå har jeg begynt å drikke grapefruktjuice og håper at el ikke er så langt unne. Sist var den på cd22, men syklusen min er ikke stabil. Håper den kommer allerede neste helg! Tester dere etter el eller temper? Jeg gjør begge deler.
Har dere fått tilbake mens eller eggløsning etter dere mistet? Redd det skal ta lang tid jeg før det kommer tilbake.
Har ei venninne som er jordmor hun sa hun aldri hadde hørt om at man måtte vente med å prøve etter en sa.
Har jo lest meg tullete på nette, under denne uvisse tiden... Noen sier sjansen for ny sa øker hvis man ikke venter til første mens, andre sier man må vente til blødningene stopper, andre sier det går bra. Mens andre sier at man bør vente tre menser osv..
Blir jo tullete av denne sorgene, hormoner som ikke forsvinner og lesingen.
Legen min har ikke gitt meg noe informasjon om noe så vet ikke hva hun mener.
Gjorde dere noe spesielt sist dere ble gravide? Noen gode fruktbarhetstips? Her drikker jeg grapefruktjuice og tar folat og multivitamin
Har dere fått tilbake mens eller eggløsning etter dere mistet? Redd det skal ta lang tid jeg før det kommer tilbake.
Har ei venninne som er jordmor hun sa hun aldri hadde hørt om at man måtte vente med å prøve etter en sa.
Har jo lest meg tullete på nette, under denne uvisse tiden... Noen sier sjansen for ny sa øker hvis man ikke venter til første mens, andre sier man må vente til blødningene stopper, andre sier det går bra. Mens andre sier at man bør vente tre menser osv..
Blir jo tullete av denne sorgene, hormoner som ikke forsvinner og lesingen.
Legen min har ikke gitt meg noe informasjon om noe så vet ikke hva hun mener.
Så trist at det er så mange som har mistet...
Jeg blir også med her, dessverre. Begynte å blø så smått natt til i går, og så har det bare økt på. I dag har jeg også mistet alle symptomer. Tok en test, og den var så å si negativ allerede. 4+4, virker som det er en ganske vanlig dag å miste på... Jeg hadde en MA i uke 10 i sommer, så nå håper jeg det klaffer raskt igjen, og at alle gode ting er 3.
Nå har ikke jeg så god oversikt som dere på alt her
Men skal grepefruktjuice og ananas hjelpe på fruktbarheten ? Trur jeg må lære meg noen knep herfra.
Jeg har ikke så store blødninger lenger men kommer noe blødning helt plutselig da og da også blir det borte igjen. Har dere opplevd det? Også får jeg plutselig litt slik mageknip i forbindelse med det og luft i magen.. Føler at jeg er så usikker på alt ang sa har aldri opplevd det før så tusen ting i hodet
Grapefruktjuice hjelper noen å få bedre eggløsningsslim, som gjør at det er lettere for sædcellene å komme fram til egget og kjernen ananas skal visst være bra for at egget fester seg etter befruktning
De første dagene jeg blødde så kom det bare sånn innimellom også stoppet det opp. Så det var vel de gangene jeg gikk på do så rant det endel ut, så tok det en stund før det skjedde igjen. Vet ikke om det er normalt. Men hvis du føler deg veldig usikker så kan du jo ringe legen din på mandag? Jeg har også hatt mye mageknip og luft med smerter. Vet ikke hva det kommer av.
Legekontoret mitt er ikke opp på mandag, desverre. Men var ikke mye hjelp å få fra henne hadde hundre spørsmål før jeg viste det var en sa men hun tok seg ikke tid til å svare på noe Var inne i 7 minutter, mens hun som var inne før meg var inne i 45 min så dårlig oppfølging av dette hos meg
Så dumt. Sånn skal det ikke være... men det finnes det sted her på bv som heter vi som har mistet før eller etter 12 uker. Der er det nok mange som kan svare på en del av dine spørsmål. Jeg har som sagt ikke noe mer erfaring enn akkurat det jeg selv har opplevd. Hvor langt var du på vei?
Nå har ikke jeg så god oversikt som dere på alt her
Men skal grepefruktjuice og ananas hjelpe på fruktbarheten ? Trur jeg må lære meg noen knep herfra.
Jeg har ikke så store blødninger lenger men kommer noe blødning helt plutselig da og da også blir det borte igjen. Har dere opplevd det? Også får jeg plutselig litt slik mageknip i forbindelse med det og luft i magen.. Føler at jeg er så usikker på alt ang sa har aldri opplevd det før så tusen ting i hodet
Henger litt her med dere også jeg. Mistet første gang i Februar og bestemte oss for å prøve igjen med en gang da legen sa det ikke var noe problem med dette. Blei utrolig nok gravid igjen med en gang, men det endte med enda en SA\kjemisk i går natt\i dag. Har lyst til å prøve igjen, da ønsket om barn fremdeles er like stort, men kjenner at det kjennes vanskeligere å holde seg optimistisk denne gangen. Tror nok vi kommer til å vente en syklus denne gangen for at jeg skal få kommet meg litt mer igjen psykisk. Flere her som har opplevd flere SAer etterhverandre?
Så trist at det er så mange som har mistet...
Jeg blir også med her, dessverre. Begynte å blø så smått natt til i går, og så har det bare økt på. I dag har jeg også mistet alle symptomer. Tok en test, og den var så å si negativ allerede. 4+4, virker som det er en ganske vanlig dag å miste på... Jeg hadde en MA i uke 10 i sommer, så nå håper jeg det klaffer raskt igjen, og at alle gode ting er 3.
Når forventer dere fine damer eggløsning da?
Her tror jeg mulig eggløsning kommer om 7-9 dager, om letrozol gjør jobben sin