Vi som mistet i mars, som prøver igjen.

Hei.
Tenker det er godt å være med i denne gruppa litt. Høre på erfaringer og se nye fine tester etterhvert.

Her mistet jeg i MA forrige uke, skulle være 11+3 men embryoet hadde dødd ca. 3 uker før. Dette var tredje gangen jeg mistet så det er vondt og tøft.

Til dere som prøver igjen rett etter SA - dette svangerskapet mitt ble unnfanget ca. 2 uker etter jeg hadde en SA - så det er fullt mulig og gjør ingenting. De anbefaler at man venter en mens, men det er etter sene SAer (typ som de andre her skriver etter uke 8-isj) eller MAer. Det er ingenting i veien for å prøve igjen med en gang etter en tidlig SA, og min erfaring er at kroppen både kan komme seg fort igjen (som sist) eller veldig seint (som første gangen jeg mistet). Du må bare høre på din egen kropp, den blir gravid når den er klar for det! :)

Vi venter en mens før vi evt. prøver igjen. Som flere andre sier er jeg for det første anbefalt det og for det andre frister ikke desemberbaby - så egoistisk er jeg faktisk - jeg har jobb og jeg kan ikke gå i permisjon fordi jeg ikke får barnehageplass! Men det er jo også individuelt! For min del går det fint å vente en mnd, og sannsynligvis også lenger - det er jo ikke alltid gjort på et blunk ;)

Hei igjen alle her inne. Har ikle skrevet siden første innlegget mitt her. Men håper det går bra med alle her. Her er det snart tre uker siden cytotek kuren. På tirsdag var testen fortsatt positiv så tar tid dette her. Skal ta ny test imorgen tidlig så håper jeg den er negativ... Litt rart å drive med testing for å håpe den skal bli negativ... Får håpe alle her snart tester etter positive tester som betyr spire i magen i 9 mnd :)

Hei igjen alle her inne. Har ikle skrevet siden første innlegget mitt her. Men håper det går bra med alle her. Her er det snart tre uker siden cytotek kuren. På tirsdag var testen fortsatt positiv så tar tid dette her. Skal ta ny test imorgen tidlig så håper jeg den er negativ... Litt rart å drive med testing for å håpe den skal bli negativ... Får håpe alle her snart tester etter positive tester som betyr spire i magen i 9 mnd :)

Håper den snart er negativ igjen :)

Her er det 12 dager siden SA, og jeg venter på om eggløsning kommer. Ingen selvfølge her i gården, men håper veldig. Fikk "heldigvis" negativ test før blødning så slapp alt tullet etter.

Jeg er på dag 12 (?) tror jeg og venter spent på EL slimet som lar vente på seg. Forventer EL mandag-tirsdag om jeg får EL denne syklusen.

Hvordan går det med alle her? Idag var heldigvis g-testen min negativ [emoji16] Ganske rart når man jubler over den negative testen. Håper jeg kan juble over positiv test om 1,5-2mnd.

Hei! Testen min var fortsatt svak (les: ultrasvak) i går og gleder meg til den blir helt neg! Tenker å teste igjen på mandag. Det er 12 dager etter sa i dag og føler meg egentlig i god form - både fysisk og psykisk. Gleder meg til å prøve på nytt og håper spirene sitter fort og 9 mnd for oss alle neste gang! :)

Her har eggløsningsslimet og smertene kommet så eggløsning skjer vel i løpet av idag. Tester ikke så umulig å vite helt sikkert. Aksjene er lagt inn i går men tenker å legge inn litt flere i morgen etter jobb. Seinvakt nå så da blir det dårlig med sengekos [emoji23] så da er det bare å krysse fingrene for at det blir en spire som sitter denne gangen [emoji4]

Hvordan går det med alle her? Idag var heldigvis g-testen min negativ [emoji16] Ganske rart når man jubler over den negative testen. Håper jeg kan juble over positiv test om 1,5-2mnd.
Her var testen heilt negativ på mandag så vi er i gang med ny prøving. Håper det kommer ein positiv test om ikkje så alt for lenge [emoji4]

Testene mine er fremdeles positive selv om de er svake, er jo en stund siden jeg hadde blødninger/sa nå så forstår ikke hvor lenge de testene skal være positive. Men vi har hatt oss selv om testen er positiv. Mistet spottingen også denne uken [emoji1303] men ingen tegn til mens eller eggløsning her i gården. Men lysten er der [emoji1303]

Fikk plutselig en del EL-slim nå, så håper på smilefjes imorgen :D

Fikk plutselig en del EL-slim nå, så håper på smilefjes imorgen :D

Ååå så fantastisk! Krysser fingrene for deg! [emoji173][emoji173][emoji173] tok el-test i sted.. sterkeste sålangt. Denne er etter fristen da, siden hele testen var fortsatt rosa etter 5 min :p
6a4ec018ffa752c57feb54c817feabe9.jpg

Hvordan går det med dere etter sa?
Syns jeg er så opp og ned i humør, noen dager føler man ett stort tomrom mens andre går helt fint. Har dere det slikt også ?
Var kjempe tøft de første dagene men nå går det heldigvis bedre...:happy3

Syns jeg er så opp og ned i humør, noen dager føler man ett stort tomrom mens andre går helt fint. Har dere det slikt også ?

Jeg føler jeg har tidenes pms! Veldig opp og ned. Ene dagen er jeg full i pågangsmot og andre dagen har jeg klump i magen og vet ikke om jeg orker denne prøvingen. Men man kan jo ikke gi opp heller. [emoji173][emoji173][emoji173] sender deg en klem [emoji173] kommer forhåpentligvis noe veldig snart som fyller tomrommet[emoji173]

Her går humøret også veldig mye opp og ned. Er veldig klar for å bli gravid igjen samtidig så kjenner jeg at jeg er redd for å få to streker på testen! Hva om det skjer igjen? Blir helt tullerusk av hodet mitt [emoji13] har aldri ønsker å være kvalm men nå går jeg rundt å håper på det samtidig gruer jeg meg tilfelle jeg blir like kvalm som da jeg hadde sa'en. For en berg å dalbane.

Har det slik jeg også. Syns humøret svinger mye bare ila dagen :D Det er litt slitsomt. Er ikke lei meg lenger, utrolig nok. Men er livredd for at det skal ta lang tid før neste spire kommer og at jeg evt mister igjen. Meeen, uten å prøve får man i alle fall ikke barn! :D

Hadde sa tidlig i mars, nå er jeg i dpo land og håper på en positiv test, men ligger med menssmerter og mister litt trua på denne mnd selv om jeg har hatt masse symptomer. Hadde ma i november som ble oppdaget på ultralyd i uke 12-13 da var terminen i slutten av mai. Vet jeg kommer til å bli så utrolig lei meg og vi går over termindato i mai uten å ha fått det til på nytt! :(

Hadde sa tidlig i mars, nå er jeg i dpo land og håper på en positiv test, men ligger med menssmerter og mister litt trua på denne mnd selv om jeg har hatt masse symptomer. Hadde ma i november som ble oppdaget på ultralyd i uke 12-13 da var terminen i slutten av mai. Vet jeg kommer til å bli så utrolig lei meg og vi går over termindato i mai uten å ha fått det til på nytt! :(

Huff så utrolig trist [emoji173][emoji173] sender deg en god klem! Hvor mange dpo er du? Krysser fingrene for positiv test! [emoji173][emoji173][emoji173]

Back
Topp