Vi som mistet i mars, som prøver igjen.

Her har det plutselig skjedd ting! Hadde litt rosa utflod i går kveld og i dag tidlig :) noen flere som har fått det etter sa?
Så tok jeg el-test i sted som var positiv! Så er kom el noen dager før ser det ut som :D
103b633d173012d26555e8b236b28df5.jpg

Huff så utrolig trist [emoji173][emoji173] sender deg en god klem! Hvor mange dpo er du? Krysser fingrene for positiv test! [emoji173][emoji173][emoji173]
12 dpo nå, sist fikk jeg ikke positiv før kvelden før ikm så er enda håp. Trist å høre at så mange andre også mister, det er så vondt

Her har det plutselig skjedd ting! Hadde litt rosa utflod i går kveld og i dag tidlig :) noen flere som har fått det etter sa?
Så tok jeg el-test i sted som var positiv! Så er kom el noen dager før ser det ut som :D
103b633d173012d26555e8b236b28df5.jpg
Mange som sier man er ekstra fruktbar om det kommer litt blod i elslimet! Lykke til :)

Hadde sa tidlig i mars, nå er jeg i dpo land og håper på en positiv test, men ligger med menssmerter og mister litt trua på denne mnd selv om jeg har hatt masse symptomer. Hadde ma i november som ble oppdaget på ultralyd i uke 12-13 da var terminen i slutten av mai. Vet jeg kommer til å bli så utrolig lei meg og vi går over termindato i mai uten å ha fått det til på nytt! :(
Kjenner den følelsen. Hadde en SA ved 5 uker med mai-termin og måtte avbryte/MA med juni-termin og så en kjemisk forrige syklus (november-termin). Føles som dette skal ta evigheter...

12 dpo nå, sist fikk jeg ikke positiv før kvelden før ikm så er enda håp. Trist å høre at så mange andre også mister, det er så vondt
Oi! Da er du snart klar for å teste? Jeg hadde røket til for lenge siden [emoji85]
Håper den er positiv!!! Lykke til [emoji173] skjønner det er skummelt. Er redd jeg også [emoji173] helt utrolig hvor mange som opplever å miste :(
Mange som sier man er ekstra fruktbar om det kommer litt blod i elslimet! Lykke til :)

Håper på det! Tusen takk! [emoji173]

Hvordan går det her? Noen oppdateringer? Jeg tror jeg har hatt el (hadde hvertfall skikkelig el smerter). Så nå håper jeg på tr om en ukes tid så vi kan sette i gang prøving igjen. Noen som allerede er i gang med prøving her?

jeg hadde noe som kunne se ut som en pos el-test for 7 dager siden, men tror nok bare det var hcg-rester som slo ut - har ikke hatt temp-stigning.. Såå jeg håper eggløsning kommer snart, evt mensen slik at jeg får begynt på en ny syklus :) Blir gaaaal av å vente!!

Jeg fant ut at jeg hadde en MA 1mars. Fikk fryktelige magesmerter og litt blod. På ul var der ikke lenger hjerteaktivitet. Medisinsk abort 2 dager etter som ikke "virket" og ble utskraping 5 dager etter.
Dette var våres nr3 og der og da lovet jeg meg selv at jeg skulle være fornøyd med de to jeg hadde osv. Men nå har jeg snudd helt om og vil prøve en gang til.
Sluttet helt med blødninger og smerter innen en uke etter utskraping.. så tenker kanskje å prøve så smått igjen snart. Vet ikke hvor viktig det er å vente på en mens eller ikke. Er jo redd for infeksjon eller at det er større sjanse for å miste igjen om man ikke gjør det...?

Jeg fant ut at jeg hadde en MA 1mars. Fikk fryktelige magesmerter og litt blod. På ul var der ikke lenger hjerteaktivitet. Medisinsk abort 2 dager etter som ikke "virket" og ble utskraping 5 dager etter.
Dette var våres nr3 og der og da lovet jeg meg selv at jeg skulle være fornøyd med de to jeg hadde osv. Men nå har jeg snudd helt om og vil prøve en gang til.
Sluttet helt med blødninger og smerter innen en uke etter utskraping.. så tenker kanskje å prøve så smått igjen snart. Vet ikke hvor viktig det er å vente på en mens eller ikke. Er jo redd for infeksjon eller at det er større sjanse for å miste igjen om man ikke gjør det...?

Har hørt at dersom man har utskrapning bør man vente til etter mens å prøve for at slimhinnene skal bygge seg ordentlig opp igjen. Men vet ikke om det stemmer [emoji53]

Jeg og eggløsningen er ikke helt enige når den er i gang virker det som :p har trodd den skulle komme hver dag nå, men den har ikke vært ennå [emoji28]

Huff det er fælt! :( synd du måtte gjennom det. Men skjønner at du vil prøve igjen. Det føles litt ut som det mangler noe etter man har vært gravid, men så forsvinner det igjen... [emoji173][emoji173]

Huff det er fælt! :( synd du måtte gjennom det. Men skjønner at du vil prøve igjen. Det føles litt ut som det mangler noe etter man har vært gravid, men så forsvinner det igjen... [emoji173][emoji173]

Ja er litt rart å vært gravid i 2mnd for plutselig å ikke være det lenger . Foreldre på avdelingen jeg er på som skulle ha termin samtidig som meg- så tenker det blir rart å se de vokse fremover :sorry:

Leit å høre at du også har mistet :/ vi er "heldigvis" mange i samme båt her :) Slik jeg har fortstått det er det trygt å ha samleie samt bade når blødningene har opphørt helt (mtp infeksjonsfare når blødningene pågår). Ved utskrapning blir slimhinnen veldig tynn og det kan derfor være lurt å vente en mens med å prøve å bli gravid igjen slik at alt ligger til rette i livmoren før en ny graviditet. Temper du eller bruker el-tester for å sjekke når eggløsning evt kommer? Jeg mistet uke 9+5 i sa og har enda ikke tegn til eggløsning 18 dager etter..

Heii.
Jeg fikk eggløsning (ifølge fertilitetsmonitoren fra Clearblue) nå på fredag/lørdag. Dette var altså 10/11 dager etter utskrapning. Følte dette var veldig tidlig? Har aldri brukt EL-tester før. Jeg tok en blodprøve nå for å sjekke litt diverse nivåer på progesteron o.l. og da var HCG-en på 60, på dag 14 etter utskrapning. Kan HCG-en være me på å forstyrre EL-testene, slik at de egentlig ikke er gyldige? Noen som har noen erfaringer?

Heii.
Jeg fikk eggløsning (ifølge fertilitetsmonitoren fra Clearblue) nå på fredag/lørdag. Dette var altså 10/11 dager etter utskrapning. Følte dette var veldig tidlig? Har aldri brukt EL-tester før. Jeg tok en blodprøve nå for å sjekke litt diverse nivåer på progesteron o.l. og da var HCG-en på 60, på dag 14 etter utskrapning. Kan HCG-en være me på å forstyrre EL-testene, slik at de egentlig ikke er gyldige? Noen som har noen erfaringer?
Jeg vet at el-tester gir utslag på HCG ja :) Håper spiren sitter snart :Heartred

Heii.

Jupp, dessverre.. Jeg hadde pos eggløsningstester 3 dager forrige uke (ca 9-11 dager etter sa) og da fremdeles veeldig svake pos graviditetstester. Så kan dessverre ikke helt stole på eggløsningstester før hcg har normalisert seg. Det hjelper å tempe da, da ser en om en virkelig har hatt eggløsning eller ikke :)

Jupp, dessverre.. Jeg hadde pos eggløsningstester 3 dager forrige uke (ca 9-11 dager etter sa) og da fremdeles veeldig svake pos graviditetstester. Så kan dessverre ikke helt stole på eggløsningstester før hcg har normalisert seg. Det hjelper å tempe da, da ser en om en virkelig har hatt eggløsning eller ikke :)
Takk for svar! :) Men kan man ha eggløsning når man fremdeles har HCG i kroppen?

Back
Topp