Ja, jeg håper bare vi ikke var for sent ute (2 dager før pos EL-test og 22 timer etter) og at testen stemmer Regner med jeg ber om blodprøve hos legen til uken
Høres ut som det skal ha gått fint men er nok betryggende med blodprøve ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg håper bare vi ikke var for sent ute (2 dager før pos EL-test og 22 timer etter) og at testen stemmer Regner med jeg ber om blodprøve hos legen til uken
Høres ut som det skal ha gått fint men er nok betryggende med blodprøve ja
Woho, la dagene gå fort til testing!1 dpo trolig her
Woho, la dagene gå fort til testing!
Så enig, så enig! Det er drepen altså!Dpo er døden selv, skjult i forventinger og redsel
Jeg hadde en SA 4 mars, 3 dager etter ikm. Nå er det 2 dager til ikm så er spent på denne gangen! Negativ test i dag. Håper syklusen var nogenlunde normal tross SA. Jeg har ikke hatt vondt i puppene eller hatt litt spotting som jeg bruker før jeg får mens, spm jeg har hatt siden jeg sluttet på pillene i oktober. Mange tanker som svirrer så nært ikm.
Jeg hadde en SA 4 mars, 3 dager etter ikm. Nå er det 2 dager til ikm så er spent på denne gangen! Negativ test i dag. Håper syklusen var nogenlunde normal tross SA. Jeg har ikke hatt vondt i puppene eller hatt litt spotting som jeg bruker før jeg får mens, spm jeg har hatt siden jeg sluttet på pillene i oktober. Mange tanker som svirrer så nært ikm.
Jeg fant ut at jeg hadde en MA 1mars. Fikk fryktelige magesmerter og litt blod. På ul var der ikke lenger hjerteaktivitet. Medisinsk abort 2 dager etter som ikke "virket" og ble utskraping 5 dager etter.
Dette var våres nr3 og der og da lovet jeg meg selv at jeg skulle være fornøyd med de to jeg hadde osv. Men nå har jeg snudd helt om og vil prøve en gang til.
Sluttet helt med blødninger og smerter innen en uke etter utskraping.. så tenker kanskje å prøve så smått igjen snart. Vet ikke hvor viktig det er å vente på en mens eller ikke. Er jo redd for infeksjon eller at det er større sjanse for å miste igjen om man ikke gjør det...?
Melder meg inn her. Mistet 7. mars (måtte ta Cytotec-kur etter oppdaget MA i uke 9, fosteret var kun 5 uker). Blødde bare en uke, så ga det seg. Men 23 dager etter (på torsdag), våknet jeg med styrtblødning, og har hatt litt brun utflod hver dag siden da. Kan det være mens? :/ Synes det skulle vært litt tidlig at den kom bare tre uker etter aborten...
Melder meg inn her. Mistet 7. mars (måtte ta Cytotec-kur etter oppdaget MA i uke 9, fosteret var kun 5 uker). Blødde bare en uke, så ga det seg. Men 23 dager etter (på torsdag), våknet jeg med styrtblødning, og har hatt litt brun utflod hver dag siden da. Kan det være mens? :/ Synes det skulle vært litt tidlig at den kom bare tre uker etter aborten...
Er på cd 23 i dag, ingen el ennå hadde håpet at den skulle komme tidlig eller ihvertfall når den skulle siden jeg mistet tidlig, men har ikke skjedd noe ennå...
Håper på det første! Jeg var på kontroll to dager etter første Cytotec og måtte ha en kur til pga. rester. Gyn sa jeg ikke trengte å komme tilbake for kontroll. I morgen er det fire uker siden, så da tar jeg en test for å se Hvis negativ, regner jeg med det var mens/siste rester!Det kan være mensen ja, evt rester. Har du vært på etterkontroll hos gyn? Satser på at det er mensen og at kroppen kommer fort tilbake til normal* syklus
Håper på det første! Jeg var på kontroll to dager etter første Cytotec og måtte ha en kur til pga. rester. Gyn sa jeg ikke trengte å komme tilbake for kontroll. I morgen er det fire uker siden, så da tar jeg en test for å se Hvis negativ, regner jeg med det var mens/siste rester!
CD22 her og fortsatt ingen eggløsning her heller, selv om jeg var en god del lengre på veg.. Satser på at eggløsning kommer for oss begge snart, eller evt mensen slik at vi kan begynne på en ny syklus!
Ja, orker ikke å gå å vente lengre nå altså [emoji85] men kroppene trenger vel litt tid på seg da [emoji173] vi vil ja ha best mulig magehus til spiren