Vaiana
Flørter med forumet
Trist å høre [emoji173] men så fint at du har fått nytt mot [emoji93] Jeg endte med en utskrapning den 22.03 etter en mislykket omgang med piller som ikke satte aborten igang. Da jeg våknet kom kirurgen opp til meg og hun sa: så lenge du/dere føler dere klar og du ikke lengre har blødning etter inngrepet, så er det bare å gå i gang. Kroppen er klar. Du skal da regne utskrapningen som første dag i mens. Dette bekreftet gynokologen på fredag da jeg var til kontroll/samtale
Andre har og sagt jeg bør vente, men dette har like så mye med det psykiske i forhold til at man har mistet! Gjør det som føles riktig for deg/dere [emoji173]️ Masse lykke til [emoji120] Klem herfra ***
Tusen takk for gode ord. Veldig leit at dere også mistet. Førstegangs opplevelse for meg, vi har to barn fra før. Tror at jeg hadde tatt det tyngre om jeg ikke hadde prøvd på igjen. da må jeg se om jeg klarer å finne ut når ca min syklus/eggløsning er.. føler meg grønn på dette. Mulig det var nå i helga når dato for utskraping var 16mars