Vi som mistet i mars, som prøver igjen.

Trist å høre [emoji173] men så fint at du har fått nytt mot [emoji93] Jeg endte med en utskrapning den 22.03 etter en mislykket omgang med piller som ikke satte aborten igang. Da jeg våknet kom kirurgen opp til meg og hun sa: så lenge du/dere føler dere klar og du ikke lengre har blødning etter inngrepet, så er det bare å gå i gang. Kroppen er klar. Du skal da regne utskrapningen som første dag i mens. Dette bekreftet gynokologen på fredag da jeg var til kontroll/samtale :)
Andre har og sagt jeg bør vente, men dette har like så mye med det psykiske i forhold til at man har mistet! Gjør det som føles riktig for deg/dere [emoji173]️ Masse lykke til [emoji120] Klem herfra ***

Tusen takk for gode ord. Veldig leit at dere også mistet. Førstegangs opplevelse for meg, vi har to barn fra før. Tror at jeg hadde tatt det tyngre om jeg ikke hadde prøvd på igjen. da må jeg se om jeg klarer å finne ut når ca min syklus/eggløsning er.. føler meg grønn på dette. Mulig det var nå i helga når dato for utskraping var 16mars

Endelig ser det ut som tr er på vei, spotting igang i dag. Da gleder jeg meg til å komme i gang med prøving igjen. Håper bare sambo er enig i at vi skal sette i gang igjen nå... jeg vil ikke vente mer... Håper alt er bra med alle dere andre her :)

Så bra [emoji173] lykke til! Håper mannen er med! Tok noen dager før min var med på nytt igjen :)

Ja, jeg håper bare vi ikke var for sent ute (2 dager før pos EL-test og 22 timer etter) og at testen stemmer :) Regner med jeg ber om blodprøve hos legen til uken
Kan veldig fint klaffe likevel.

Kan veldig fint klaffe likevel.

Er nok ikke det det står på om det ikke klaffet. Har jo ikke skjedd noe 2 IUI hvor EL er veldig tydelig og første runden med IVF hvor egget var befruktet heller.. Men blir spennende til helgen og neste uke :)

Er nok ikke det det står på om det ikke klaffet. Har jo ikke skjedd noe 2 IUI hvor EL er veldig tydelig og første runden med IVF hvor egget var befruktet heller.. Men blir spennende til helgen og neste uke :)
Godt du har håpet på tross av en sånn historie.

Kan melde meg inn her jeg også. Fikk endelig beskjed idag om at alt håp er ute, så får krysse fingrene for at spiren sitter fort igjen for oss alle!
Skal på ny sjekk på onsdag, for å se at alt er ute og få svar på en rekke spørsmål vi sitter med.

Tusen takk for gode ord. Veldig leit at dere også mistet. Førstegangs opplevelse for meg, vi har to barn fra før. Tror at jeg hadde tatt det tyngre om jeg ikke hadde prøvd på igjen. da må jeg se om jeg klarer å finne ut når ca min syklus/eggløsning er.. føler meg grønn på dette. Mulig det var nå i helga når dato for utskraping var 16mars

[emoji173]️ vet ikke om det er til særlig hjelp, er ganske grønn selv (med alle forkortelser osv), men jeg har iallefall brukt Ladytimer (app) til å holde styr på syklusen - den er en god hjelp :-) vet jo ikke helt med tester/hormoner etter utskrapning - men har iallefall registrert dagen for utskrapningen på appen, så ser vi hva som skjer :) Beste tanker og ønsker ***

Trist å høre om dere nye her. Hvordan går det jenter? Jeg hadde eggløsningsslim lørdags kveld trodde jeg hadde pos eggløsningstest søndags kveld, men har fortsatt ingen temp.stigning :mad: Er på CD23 i dag og orker snart ikke mer av denne ventingen. Det kan vel hende at eggløsning uteblir første mnd etter sa, meen.

Uteblitt mens på dag 1 her, men negative tester. Så ser ut til at det rett og slett har blitt kluss i syklusen.

Trist å høre om dere nye her. Hvordan går det jenter? Jeg hadde eggløsningsslim lørdags kveld trodde jeg hadde pos eggløsningstest søndags kveld, men har fortsatt ingen temp.stigning :mad: Er på CD23 i dag og orker snart ikke mer av denne ventingen. Det kan vel hende at eggløsning uteblir første mnd etter sa, meen.

Ja helt likt som meg det... og i går begynte jeg å spotte. Så jeg håper bare tr kan komme nå sånn at jeg får en ny på uten tull forhåpentligvis [emoji173] håper det skjer noe hos deg også. Er helt forferdelig å gå sånn som dette. Går skikkelig utover humøret kjenner jeg!

Ja helt likt som meg det... og i går begynte jeg å spotte. Så jeg håper bare tr kan komme nå sånn at jeg får en ny på uten tull forhåpentligvis [emoji173] håper det skjer noe hos deg også. Er helt forferdelig å gå sånn som dette. Går skikkelig utover humøret kjenner jeg!

Ja, æsj. Blir veldig gretten av det her :/ Og tenker ikke på annet enn å bli gravid igjen.. Kjedelig at du spotter, men på andre siden så kan en nesten håpe at det er tanta slik at du får kommet i gang med normal syklus :Heartred Jeg hadde sykluser på 30-35 før sa, så regner med at jeg må vente litt (er ikke født med tålmodighet:D).

I dag er det fire uker siden første Cytotec-kur. Tok g-test på morgenurin og den viser en veeeldig svak strek. I tillegg tok jeg en EL-test for moroskyld (hehe). Den ble positiv! Jeg har tatt flere el-tester denne uken, og de har vært negative. I tillegg hadde jeg litt el-murringer i går kveld tror jeg. Hva tror dere? Vet at en el-test kan være positiv med HCG i blodet, men siden den har vært negativ tidligere? Vi kjørte iallfall på i dag tidlig :D :D

Vedlegg

• 17690403_10158582197050599_428392462_n.jpg
    17690403_10158582197050599_428392462_n.jpg
    21,5 KB · Visninger: 79
så iririterende... håper kroppen din snart kommer i gjenge igjen!! :)

I dag er det fire uker siden første Cytotec-kur. Tok g-test på morgenurin og den viser en veeeldig svak strek. I tillegg tok jeg en EL-test for moroskyld (hehe). Den ble positiv! Jeg har tatt flere el-tester denne uken, og de har vært negative. I tillegg hadde jeg litt el-murringer i går kveld tror jeg. Hva tror dere? Vet at en el-test kan være positiv med HCG i blodet, men siden den har vært negativ tidligere? Vi kjørte iallfall på i dag tidlig :D :D

Spennende! Ettersom tidligere el-tester har vært negative og graviditetstesten er så svak, så ville jeg tro at det er en reell el-test! Du får hygge deg *litt* ekstra med mannen i kveld xsmile9

Spennende! Ettersom tidligere el-tester har vært negative og graviditetstesten er så svak, så ville jeg tro at det er en reell el-test! Du får hygge deg *litt* ekstra med mannen i kveld xsmile9

Ahaa, så ført nå at dere allerde har hygget dere xsmile6 Men skader ikke å ha det litt hyggelig i kveld også! hihi

Ja, æsj. Blir veldig gretten av det her :/ Og tenker ikke på annet enn å bli gravid igjen.. Kjedelig at du spotter, men på andre siden så kan en nesten håpe at det er tanta slik at du får kommet i gang med normal syklus :Heartred Jeg hadde sykluser på 30-35 før sa, så regner med at jeg må vente litt (er ikke født med tålmodighet:D).

Ja, kom litt frisk blod i dag. Håper det er tr! Mine syklist har variert mellom 31-38 dager. Før fødselen var det ca 33 dager hver gang. Det savner jeg :p men nå ammer jeg fortsatt så kan være det er grunnen.

Back
Topp