Hurra! Negativ el-test i dag Det betyr at den jeg tok i går som var positiv betydde el!
Yey! Da krysser jeg fingrene for en annen pos test om en god uke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra! Negativ el-test i dag Det betyr at den jeg tok i går som var positiv betydde el!
Hurra [emoji16] nå kan jeg spy og være kvalm uten å føle meg helt koko [emoji23]
Hvordan går det med deg? Tr kommet ordentlig eller?
Never mind... Nå begynte jeg plutselig å blø litt. Rare greier.
Så hva du hadde skrevet over her om el-blødning! Tja. Har litt følelsen av at det kan være spotting før tr eller mer rester, men for all del - jeg hadde jo positiv test i går Har du opplevd det samme?Kan det være el-blødning??
Så hva du hadde skrevet over her om el-blødning! Tja. Har litt følelsen av at det kan være spotting før tr eller mer rester, men for all del - jeg hadde jo positiv test i går Har du opplevd det samme?
Oi! Så merkelig. Kjenner jeg er rimelig lei av kroppen min nå Kjipt at alt er så usikkert hele tiden! Men har googlet el-blødning, og det kan jo hende...Jeg leste her på forumet tidligere om flere som hadde fått positive el-tester rett før tr. Men det vet man jo ikke for sikkert da[emoji1] Kan jo være at det er el blødning du har[emoji4]
Oi! Så merkelig. Kjenner jeg er rimelig lei av kroppen min nå Kjipt at alt er så usikkert hele tiden! Men har googlet el-blødning, og det kan jo hende...
Tror det går an å ha en liten blødning også ved EL, og ved festing og IKM. Bare å bli koko...Never mind... Nå begynte jeg plutselig å blø litt. Rare greier.
Jepp! Men det er liksom brunt blod, og mensmurringer, så tør ikke helt å håpe på en vellykket el!Tror det går an å ha en liten blødning også ved EL, og ved festing og IKM. Bare å bli koko...
Ser denJepp! Men det er liksom brunt blod, og mensmurringer, så tør ikke helt å håpe på en vellykket el!
Så hva du hadde skrevet over her om el-blødning! Tja. Har litt følelsen av at det kan være spotting før tr eller mer rester, men for all del - jeg hadde jo positiv test i går Har du opplevd det samme?
Haha, ja med god samvittighet [emoji87] huff, men håper det roer seg litt da!
Nei ingen tr her! Og tempen steg i dag, så lurer på om det var el?? Fant dette på nett:
Eggløsning
Under eggløsningen, kan du få eggløsning spotting. Det kan skje midtveis i syklusen din når eggstokkfollikelen som holder egget brister la den ut. Slimhinnen i eggstokkfollikkelen oppløst da, og danner et hull --- dette er hvor egget kommer ut. Sammen med dette egget kan komme en liten mengde blod fra bruddet. Eggløsning småblødninger vil synes å være brun eller rosa. Også under eggløsningen, opplever noen kvinner kramper kjent som Middleschmertz. Dette er smerter som resultat av irritasjon av blødning fra eggstokkfollikelen. Begge disse hendelsene er normalt og ikke farlig.
HJT - mente at det tydeligvis ikke skal være enkelt å få kroppen i gjenge og lykkes med en graviditet. Ser innlegget kanskje kunne misforstås.Ser den
Skal ikke være enkelt tydeligvis.
Vi får krysse fingrene for at det var el og at du får positiv test igjen snart du også [emoji4]
Ah! Spennende... Kan du være gravid?Jeg har selvfølgelig ikke testet etter el etter jeg begynte å spotte, siden jeg trodde det var tr rundt svingen. Begynte på mandag, men fortsatt ikke noe tr. I dag tok jeg el-test og den var tydelig negativ. Eneste grunnen jeg ble mistenksom på var at tempen min hadde steget i dag også at jeg ikke har begynt å blø ennå. Bare brunt. Litt rosa/rødt i går
Ah! Spennende... Kan du være gravid?
Hehe! Ser den!Hvis ikke jeg hadde tempet så hadde det røket en gtest [emoji23] men er sikker på jeg ikke er gravid