Vi som mistet i mars, som prøver igjen.

Hurra! Negativ el-test i dag :D Det betyr at den jeg tok i går som var positiv betydde el!

Yey! Da krysser jeg fingrene for en annen pos test om en god uke :)

Hurra [emoji16] nå kan jeg spy og være kvalm uten å føle meg helt koko [emoji23]

Hvordan går det med deg? Tr kommet ordentlig eller?

Haha, ja med god samvittighet [emoji87] huff, men håper det roer seg litt da!
Nei ingen tr her! Og tempen steg i dag, så lurer på om det var el?? Fant dette på nett:
Eggløsning
Under eggløsningen, kan du få eggløsning spotting. Det kan skje midtveis i syklusen din når eggstokkfollikelen som holder egget brister la den ut. Slimhinnen i eggstokkfollikkelen oppløst da, og danner et hull --- dette er hvor egget kommer ut. Sammen med dette egget kan komme en liten mengde blod fra bruddet. Eggløsning småblødninger vil synes å være brun eller rosa. Også under eggløsningen, opplever noen kvinner kramper kjent som Middleschmertz. Dette er smerter som resultat av irritasjon av blødning fra eggstokkfollikelen. Begge disse hendelsene er normalt og ikke farlig.

Så hva du hadde skrevet over her om el-blødning! Tja. Har litt følelsen av at det kan være spotting før tr eller mer rester, men for all del - jeg hadde jo positiv test i går :) Har du opplevd det samme?

Jeg leste her på forumet tidligere om flere som hadde fått positive el-tester rett før tr. Men det vet man jo ikke for sikkert da[emoji1] Kan jo være at det er el blødning du har[emoji4]

Jeg leste her på forumet tidligere om flere som hadde fått positive el-tester rett før tr. Men det vet man jo ikke for sikkert da[emoji1] Kan jo være at det er el blødning du har[emoji4]
Oi! Så merkelig. Kjenner jeg er rimelig lei av kroppen min nå :( Kjipt at alt er så usikkert hele tiden! Men har googlet el-blødning, og det kan jo hende... :)

Oi! Så merkelig. Kjenner jeg er rimelig lei av kroppen min nå :( Kjipt at alt er så usikkert hele tiden! Men har googlet el-blødning, og det kan jo hende... :)

Ja den kroppen er ikke så lett å forstå seg på alltid altså.... Jeg håper det er el-blødning du har[emoji4]

Never mind... Nå begynte jeg plutselig å blø litt. Rare greier.
Tror det går an å ha en liten blødning også ved EL, og ved festing og IKM. Bare å bli koko...

Jepp! :p Men det er liksom brunt blod, og mensmurringer, så tør ikke helt å håpe på en vellykket el!
Ser den
Skal ikke være enkelt tydeligvis.

Så hva du hadde skrevet over her om el-blødning! Tja. Har litt følelsen av at det kan være spotting før tr eller mer rester, men for all del - jeg hadde jo positiv test i går :) Har du opplevd det samme?

Jeg har selvfølgelig ikke testet etter el etter jeg begynte å spotte, siden jeg trodde det var tr rundt svingen. Begynte på mandag, men fortsatt ikke noe tr. I dag tok jeg el-test og den var tydelig negativ. Eneste grunnen jeg ble mistenksom på var at tempen min hadde steget i dag også at jeg ikke har begynt å blø ennå. Bare brunt. Litt rosa/rødt i går :)

Jeg har også hatt murringer, så var ganske sikker på at ihvertfall i dag kom tr, men ingenting ennå.

Haha, ja med god samvittighet [emoji87] huff, men håper det roer seg litt da!
Nei ingen tr her! Og tempen steg i dag, så lurer på om det var el?? Fant dette på nett:
Eggløsning
Under eggløsningen, kan du få eggløsning spotting. Det kan skje midtveis i syklusen din når eggstokkfollikelen som holder egget brister la den ut. Slimhinnen i eggstokkfollikkelen oppløst da, og danner et hull --- dette er hvor egget kommer ut. Sammen med dette egget kan komme en liten mengde blod fra bruddet. Eggløsning småblødninger vil synes å være brun eller rosa. Også under eggløsningen, opplever noen kvinner kramper kjent som Middleschmertz. Dette er smerter som resultat av irritasjon av blødning fra eggstokkfollikelen. Begge disse hendelsene er normalt og ikke farlig.

Vi får krysse fingrene for at det var el og at du får positiv test igjen snart du også [emoji4]

Ser den
Skal ikke være enkelt tydeligvis.
HJT - mente at det tydeligvis ikke skal være enkelt å få kroppen i gjenge og lykkes med en graviditet. Ser innlegget kanskje kunne misforstås.

Jeg har selvfølgelig ikke testet etter el etter jeg begynte å spotte, siden jeg trodde det var tr rundt svingen. Begynte på mandag, men fortsatt ikke noe tr. I dag tok jeg el-test og den var tydelig negativ. Eneste grunnen jeg ble mistenksom på var at tempen min hadde steget i dag også at jeg ikke har begynt å blø ennå. Bare brunt. Litt rosa/rødt i går :)
Ah! Spennende... Kan du være gravid? :)

Hva gjør dere for å få tiden til å gå? Det er nå 24 dager siden sa og verken eggløsning eller mensen er å skimte i kikkerten. Er utrolig utålmodig. Drikker dere alkohol i denne perioden? Spiser dere ekstra sunt, eller unner dere dere heller litt ekstra? Jeg syns det kan være godt å ta seg et glass vin og spise popcorn og potetgull i helgene, men får ofte litt dårlig samvittighet, men trenger vel ikke ha det.. Temper, så vet at jeg ikke har hatt eggløsning.. Bah! Sorry for et litt rart og langt innlegg!

Back
Topp