Mamma til 2 gutter
Elsker forumet
Sitter i samme båt selv. Miste inn i uke 5 og hadde ikm for 2 dager uten at tr har dukket opp. Tok to tester i morges som var negativ. Har vondt i puppene og ofte vondt i korsryggen. Hadde mensmurringer 1-2 uker før ikm. Begynner å tenke om jeg kanskje har bomma på el..har kun regnet ut fra 30 dagers syklus som jeg har hatt siden jeg slutta på minipillen i november. Pleier alltid å få tr til samme tid hver mnd. Hadde elslim noen dager etter antatt el så kan jo være alt er forskøvet..så jeg tester om noen dager igjen. Men er vell like vanlig at tr er forsinket etter en sa.Hva gjør dere for å få tiden til å gå? Det er nå 24 dager siden sa og verken eggløsning eller mensen er å skimte i kikkerten. Er utrolig utålmodig. Drikker dere alkohol i denne perioden? Spiser dere ekstra sunt, eller unner dere dere heller litt ekstra? Jeg syns det kan være godt å ta seg et glass vin og spise popcorn og potetgull i helgene, men får ofte litt dårlig samvittighet, men trenger vel ikke ha det.. Temper, så vet at jeg ikke har hatt eggløsning.. Bah! Sorry for et litt rart og langt innlegg!