Vi som mistet i mars, som prøver igjen.

Jeg skjønner veldig godt hvordan du har det. Vil anbefale deg å prate med noen hvis du synes det er veldig vanskelig. Jeg syns det går ganske greit nå. Men kjenner jeg helst skulle vært gravid igår samtidig som jeg nesten ikke vet om jeg tørr prøve igjen for er redd for å miste igjen eller at det skal ta lang tid. Er redd det vil være vanskelig å takle om det går lang tid. Var klar for å prøve i september. Hatt en SA og en MA nå siden vi begynte å prøve i okt..

Så lenger ned her at du var 11+3 når dere fant det ut. Jeg var kortere og hadd en dårlig følelse hele veien denne gangen. Men jeg hadde en MA i 2014 også. Da var jeg 11+5 når vi fant det ut. Det var fælt og jeg sleit med det lenge etterpå. Fikk da etter litt en ukes sykemelding av legen og brukte den uken på bare meg selv. Det hjalp litt. Men tok flere måneder med mange tunge tanker.. Angrer veldig på at jeg ikke snakket mer om det og ikke fortalte til flere. Denne gangen har jeg vært mye mer åpen og det føles lettere. Sender deg en klem :)

Uff :( jeg og har hatt en sa og en ma siden vi begynte å prøve, i august! Har også en annen sa bak meg så får utredning nå! Det synes jeg er tøft, vil så gjerne at ikke noe skal være galt, men fint å vite og! Jeg har valgt å være åpen om det, og det er godt synes jeg! Godt at folk skjønner og forstår hvorfor man er litt lei seg og sliten! Jeg skriver master og jobber 100% så har ikke tid til å ta fri, men det hadde vært godt for hodet kjenner jeg! Takk for gode ord [emoji173]️

Tusen takk[emoji173] Ja, det var både psykisk og fysisk vondt! Var til GU samme uke som jeg mistet (visste ikke jeg var gravid da), legen min kjente på eggstokkene og det gikk innmari hardt for seg. Lurer på om det kan være årsaken til at jeg mista, men det får jeg aldri vite uansett. Nå tenker jeg fremover [emoji173] egentlig venter jeg ikke EL før rundt 13 april, men kanskje den kommer tidligere denne mnd?[emoji4] spennende iallfall!
Oi, det hørtes ikke bra ut :/ har du gitt tilbakemelding om dette til gynekologen som undersøkte deg? Kan jo være greit for henne å vite, eventuelt om hun kan si at det ikke var pga. undersøkelse? Håper du snart får el og at ting stiller seg tilbake kjapt for deg! Godt å høre at du tenker fremover :)

Så kjedelig :( Lykke til med jobb, så får du ja i bakhodet at arbeidsgiver nok er klar over at du er i "rette alder" mtp graviditet og at h*n nok ikke blir overrasket dersom du skulle bli gravid :)

Ble gravid 4-5 mnd etter jeg begynte i jobben jeg har nå så har god erfaring med det [emoji23]

Oi, det hørtes ikke bra ut :/ har du gitt tilbakemelding om dette til gynekologen som undersøkte deg? Kan jo være greit for henne å vite, eventuelt om hun kan si at det ikke var pga. undersøkelse? Håper du snart får el og at ting stiller seg tilbake kjapt for deg! Godt å høre at du tenker fremover :)

Det var fastlegen min som tok undersøkelsen. Hun sier det ikke var derfor, men magefølelsen min sier noe annet.. ble veldig uvel etterpå. Uansett så kan man ikke gå rundt å tenke negative tanker, det hjelper iallfall ikke! Magefølelsen er god på at det snart blir klaff igjen, så håper den stemmer[emoji38]

8 dpo, 26 dager siden SA.. Får håpe det kommer strek snart, men har ikke allverden tro på egen prøving ;)

IMG_5711.JPG

fortsatt høy temp her, så nå er jeg sikker på at eggløsning har vært! Bare synd vi bomma på de grønne dagene men er glad kroppen fungerer!
IMG_20170408_083615.png

En liten, dårlig samvittighetsfylt tåre for at vennepar annonserer graviditet med samme eller nesten samme termin som vi hadde.. [emoji174]

En liten, dårlig samvittighetsfylt tåre for at vennepar annonserer graviditet med samme eller nesten samme termin som vi hadde.. [emoji174]

God klem, vet alt for godt hvordan den følelsen er :(

Klem til deg! Det er litt ekstra tøft når det er på nesten samme tid som selv skulle fått. Men det blir deres tur!

Var nok kjemisk her. Fikk svak på urinprøve i går men spottet i går og begynt å blø friskt nå. Da blir det ikke mer prøving på en periode her, kommet opp en jobbmulighet så får prøve på den istedenfor

Ånei så trist :( lykke til videre [emoji173][emoji173]

Spotter, men ingen ordentlig mens enda..5 dager over.

syns det er mange med litt tullete syklus etter ma/sa her :/ Satser på at kroppen nullstiller seg og at vi får det til neste syklus :love7

Hvordan går det?
Fortsatt ingenting. Kommer det ikke i løpet av dagen i dag så tar jeg en ny test i morgen. Tenkte kanskje det var forvarslet jeg har pleid å ha som var spottingen for 2 dager siden, men da skulle jeg ha fått mensen i morges. Rare greier..

Back
Topp