Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj, jeg spotter en del. Ganske sikker på at jeg hadde el på tirsdag likevel. Negative el-tester siden da. Noen av dere som har spottet før ikm men likevel vært gravide? Har liksom en litt stinn følelse i magen, lik den jeg hadde før jeg fant ut at jeg var gravid sist...
Kjipt! Men vi får satse på at det enten er tidlige graviditetshormoner eller tr!Her har nok eggløsning vært på onsdag, men har skikkelig pms irritabel, mensmurringer og kviser - så ser for meg en kort LH-fase denne gangen. Dessuten fikk vi bare lagt inn aksjer lørdags kveld og torsdags morgen. Såå håper igrunn bare på at tanta kommer slik at vi får prøve på nytt
Kjipt! Men vi får satse på at det enten er tidlige graviditetshormoner eller tr!
Tja, jeg tror det er rester eller noe, siden det har vært så lenge...Kan det være i forbindelse med eggløsning? Håper det!
Tja, jeg tror det er rester eller noe, siden det har vært så lenge...
Ser den. Men hvor lenge kan et egg leve egentlig? Ja, det kjenner jeg virkelig på. Godt vi har forumet!Ja, tror nok mest at det er tr, ettersom vi kun hadde sengehygge 3-4 dager før og 1 dag etter eggløsning Meeen, blir glad viss tr kommer! Tror vi alle er litt lei av å vente og gjerne skulle vært gravide i går
Har ikke vært det nei, gyn sa jeg ikke trengte. Men jeg hadde jo svak positiv g-test fire uker etter ma-en, så burde jo egentlig tatt kontakt. Men siden jeg tror jeg hadde el nå, så venter jeg et par uker før jeg ringer. Hvis en g-test er positiv da, burde det jo være ny graviditet Eller så håper jeg tr kommer!!Hmm, det kan hende. Husker ikke helt, men var du på kontroll etter ma'en?
Ser den. Men hvor lenge kan et egg leve egentlig? Ja, det kjenner jeg virkelig på. Godt vi har forumet!
Har ikke vært det nei, gyn sa jeg ikke trengte. Men jeg hadde jo svak positiv g-test fire uker etter ma-en, så burde jo egentlig tatt kontakt. Men siden jeg tror jeg hadde el nå, så venter jeg et par uker før jeg ringer. Hvis en g-test er positiv da, burde det jo være ny graviditet Eller så håper jeg tr kommer!!
Skjønner godt at du blir stresset! Skumle greier dette. Spesielt etter å ha mistet Men jeg krysser fingrene for at dere snart blir gravide likevel Ja, el-testen var jo negativ et par dager før positiv, og så negativ igjen, så regner med det var el. Får se om et par uker- i mellomtiden er det bare å ha is i magen! Og forhåpentligvis en spireHmm, lurer på om det er 12-24 timer. Så den kan jo ha klaffet Vi får se. Kommer nok til å bli litt stresset også dersom jeg blir gravid igjen så fort Haha.
Jeg hadde pos el-test 2 uker etter sa'en når jeg fortsatt hadde veldig svak graviditetstest. Du kan jo evt sjekke med en graviditetstest for å være sikker og evt ta en telefon til gyn og høre. Kjedelig å gå så lenge i usikkerheten Men viss el-testen har blitt neg igjen, så var det jo mest sannsynlig eggløsning. Kvinnekroppen altså.
Skjønner godt at du blir stresset! Skumle greier dette. Spesielt etter å ha mistet Men jeg krysser fingrene for at dere snart blir gravide likevel Ja, el-testen var jo negativ et par dager før positiv, og så negativ igjen, så regner med det var el. Får se om et par uker- i mellomtiden er det bare å ha is i magen! Og forhåpentligvis en spire
Leit å høre.Var nok kjemisk her. Fikk svak på urinprøve i går men spottet i går og begynt å blø friskt nå. Da blir det ikke mer prøving på en periode her, kommet opp en jobbmulighet så får prøve på den istedenfor
Var nok kjemisk her. Fikk svak på urinprøve i går men spottet i går og begynt å blø friskt nå. Da blir det ikke mer prøving på en periode her, kommet opp en jobbmulighet så får prøve på den istedenfor
Så kjedelig Men lykke til med jobbmuligheten! Håper spiren sitter for dere en annen gang.Var nok kjemisk her. Fikk svak på urinprøve i går men spottet i går og begynt å blø friskt nå. Da blir det ikke mer prøving på en periode her, kommet opp en jobbmulighet så får prøve på den istedenfor
Så kjedelig å høre! Selv om det var tidlig, er det alltid trist Velkommen hit! Streken på cd 7 begynner jo å bli finKan jeg få henge med dere? Begynte riktig nok ikke å blø ordentlig før forrige lørdag da (1/4), men håper jeg kan henge her likevel[emoji3] jeg mistet veldig tidlig, dagen før ikm, men det var likevel en voldsom og mer smertefull opplevelse enn en vanlig mens.
Har begynt å teste etter EL da jeg murrer noe fælt! Og det stikker masse. Har så vidt begynt å få litt slimete utflod. Egentlig venter jeg ikke EL før 13/4-15/4 en gang, men synes allerede testene har bra strek[emoji85] er min første gang som EL tester, så er helt fersk i gamet! Slenger med bilde av gårsdagens og dagens EL tester (cd6 & cd7).
Så kjedelig å høre! Selv om det var tidlig, er det alltid trist Velkommen hit! Streken på cd 7 begynner jo å bli fin
Kan jeg få henge med dere? Begynte riktig nok ikke å blø ordentlig før forrige lørdag da (1/4), men håper jeg kan henge her likevel[emoji3] jeg mistet veldig tidlig, dagen før ikm, men det var likevel en voldsom og mer smertefull opplevelse enn en vanlig mens.
Har begynt å teste etter EL da jeg murrer noe fælt! Og det stikker masse. Har så vidt begynt å få litt slimete utflod. Egentlig venter jeg ikke EL før 13/4-15/4 en gang, men synes allerede testene har bra strek[emoji85] er min første gang som EL tester, så er helt fersk i gamet! Slenger med bilde av gårsdagens og dagens EL tester (cd6 & cd7).