Vi som mistet i mars, som prøver igjen.

Vi får håpe det klaffer neste gang!! Jeg også hadde svak positiv etter fire uker, men gyn var sikker på at det kun var rester av hcg :)

Vi får håpe det for oss begge. Fint å høre det er flere (sorry...) Håper snart hcg er ute og vi begge kan prøve på nytt :)

Hei dere! Er i USA for øyeblikket, og lurer på om dere har noen gode tips til "prøver-stæsj" jeg kan kjøpe med meg?

En liten, dårlig samvittighetsfylt tåre for at vennepar annonserer graviditet med samme eller nesten samme termin som vi hadde.. [emoji174]
så leit.
Lov å kjenne på det altså.

Hei dere! Er i USA for øyeblikket, og lurer på om dere har noen gode tips til "prøver-stæsj" jeg kan kjøpe med meg?
Ville kanskje hamstret First Response Early Response graviditets-tester. De skal være de mest sensitive på markedet og er visst heller ikke kjent for skyggestreker.
kos deg på tur :-)

Ny kjemisk denne måneden også. Sterkere tester enn i mars og holdt en dag lenger før det snudde.

Ny kjemisk denne måneden også. Sterkere tester enn i mars og holdt en dag lenger før det snudde.

Var nok kjemisk her også trolig. Fikk svake streker og sterk mens 3 dager før tiden. Lei nå :P

Ja.. Så da er siste ivf under planlegging. Skikkelig skummelt det også da vi ikke har fått egg på frys tidligere :(
Krysser fingerne for full jackpot denne gangen da!

Digg! Kjøpte faktisk et par pakker med eggløsningstester derfra. Staver var mye billigere enn norske strips!

Endelig ! Positiv el test ! :D
Akkurat 4 uker siden utskraping.
4cbcad206c709e163d4804d2851aa146.jpg

I kveld kom tanta. Litt blandede følelser, på en måte hadde jeg et håp om at det hadde klaffet med en gang, men gyn anbefalte å vente 1 mens for at evt rester får komme ut. Føles litt trygt egentlig :) Mistet jo 9+5.. Temper og tanta kom nå på nesten 11dpo, håper dette er unntakstilstand og at lf blir lengre i mai :D

Hvordan går det med dere? Noen som har blitt gravide igjen, eller fått besøk av tanta?

leser litt tilbake i tråden nå, ser ut til at vi er flere som har fått tilbake mens og noen som har hatt kjemisk. Syns virkelig at mai skal bli vår måned :Heartred

I kveld kom tanta. Litt blandede følelser, på en måte hadde jeg et håp om at det hadde klaffet med en gang, men gyn anbefalte å vente 1 mens for at evt rester får komme ut. Føles litt trygt egentlig :) Mistet jo 9+5.. Temper og tanta kom nå på nesten 11dpo, håper dette er unntakstilstand og at lf blir lengre i mai :D

Hvordan går det med dere? Noen som har blitt gravide igjen, eller fått besøk av tanta?

Tanta her også (etter trolig kjemisk). Kroppen er dog helt tullete med masse vondter der nede.. Håper det gir seg. Ny kur med letrozol nå, satser på januarbaby (skulle egentlig hatt nå i januar 2016, men det egget ville ikke sitte ordentlig). IVF i juni om det ikke blir klaff denne runden ;)

leser litt tilbake i tråden nå, ser ut til at vi er flere som har fått tilbake mens og noen som har hatt kjemisk. Syns virkelig at mai skal bli vår måned :Heartred

Kjemisk her også ja.. Håper vi alle får fine tester i løpet av april eller mai ❤

Jeg fikk også tanta på besøk i dag etter MA i uke 8+4. Hadde også håpet det skulle klaffe med en gang igjen, men kjenner at det egentlig er helt greit så jeg er sikkert på at alt av rester er ute(fikk også egentlig beskjed om å vente en mens,men det gadd vi ikke :p) satser på at det klaffer for oss denne pp'en :)

Back
Topp