Vi som mistet i mars, som prøver igjen.

e28b49c3f66775e548ca9ece74e1b04f.jpg
CD 19 og 1 dpo[emoji173] EL kom litt sent, men innenfor normalen for min del. Syklusen blir litt lenger denne mnd på ca 31 dager. Det er den innimellom uansett hos meg. Masse lykke til[emoji173]

Godt å vite at el har vært da! Krysser fingrene for at du kommer med en positiv test om ikke lenge [emoji846]

Hvordan går det med alle her inne? Har dere hatt fin påskeferie?

Jeg er på CD 17 idag og aner ikke om jeg har hatt el.. mulig den var mandag.. pleier alltid merke el veldig godt men enten er det surr etter MA eller det har endret seg. Glemte el tester når jeg var på påskeferie.. fra mandag har det bare vært sirkel på cb digital... får bare vente å se da.. nå er sambo bortreist så ingenting å få gjort noe med om el kommer en av dagen fremover nå.

Jeg fikk tilbake første mensen etter sa i påska, igrunn glad for det da det kom ut litt klumper (sorry tmi), som sikkert var de siste restene.. Mistet jo relativt sent i første trim. (9+5). Nå er jeg på CD3 og håper virkelig det klaffer denne syklusen!

Fikk du lagt inn aksjer i påsken? Kanskje du hadde el da :)

Mensen!! Hurra [emoji322] på dagen 5 uker etter ma i uke 11! Så glad kroppen funker som den skal!! Men testene er jeg usikker på:

02c71a5abd16bcd5db88395eefcea6ed.jpg

38b40ede0fc22a7d305c6098ebffe96d.jpg

Jeg fikk tilbake første mensen etter sa i påska, igrunn glad for det da det kom ut litt klumper (sorry tmi), som sikkert var de siste restene.. Mistet jo relativt sent i første trim. (9+5). Nå er jeg på CD3 og håper virkelig det klaffer denne syklusen!

Fikk du lagt inn aksjer i påsken? Kanskje du hadde el da :)

Krysser fingrene for deg :)

Fikk lagt inn litt aksjer i påsken så kan jo håpe el var da. Ikke noe annet å gjøre enn å vente og se hva som skjer :)

Mensen!! Hurra [emoji322] på dagen 5 uker etter ma i uke 11! Så glad kroppen funker som den skal!! Men testene er jeg usikker på:

Så bra! Merkelig følelse når man jubler for mensen. Men det gjorde jeg også når den kom etter MA. Er godt å vite at kroppen fungerer og at man kan tenke på å begynne å prøve igjen :)

Ser en veldig svak strek/skyggestrek på testene dine. Enten er det bare skygge eller så har du bittelitt HCG igjen fortsatt. Det er helt normalt såvidt jeg har skjønt. Du får ta en test til når mensen er ferdig og se om den er helt negativ da! Krysser fingrene for klaff for alle her denne pp :)

Så bra at tanta kom! Syns jeg aner en ultrasvak strek, men veeeldig svak. Og siden mensen kom blir nok evt små rester skylt ut nå. Gyn sa til meg at dersom jeg hadde noe hcg igjen (var på kontroll 1 uke før mensen kom) og mensen kommer, så har det ikke så mye å si, da evt rester kommer ut da. Om 1 uke er den sikkert helt blank :)

Bra det er flere enn meg som er glad for mensen akkuratt nå :p innbiller meg TR er rett rundt hjørnet her også, men det har jeg gjort lenge haha.

Hvor lenge er det siden du mistet? Dette var så deilig, jeg ringte sykehuset og hu sa at det bare var å begynne å prøve igjen nå og så lo hu og sa at grunnen til at de mener man skal vente (foruten at mange trenger litt tid å komme seg på, glad jeg valgte å lytte!) er for at de skal ha noe å regne i fra [emoji23]

Hvor lenge er det siden du mistet? Dette var så deilig, jeg ringte sykehuset og hu sa at det bare var å begynne å prøve igjen nå og så lo hu og sa at grunnen til at de mener man skal vente (foruten at mange trenger litt tid å komme seg på, glad jeg valgte å lytte!) er for at de skal ha noe å regne i fra [emoji23]

5 uker nå på fredag så burde skje ting snart nå synes jeg :wacky:

Dere som har hatt EL etter sa.. var den mye vondere enn vanlig? Her stikker og murrer det voldsomt! Skikkelig ubehagelig..

Ja, den var vond - spesielt dagen før og på natten etter positiv EL test. Og tanta kom 3 dager før tiden også..

Dere som har hatt EL etter sa.. var den mye vondere enn vanlig? Her stikker og murrer det voldsomt! Skikkelig ubehagelig..

Jeg hadde mye mer murringer før, rundt og etter el enn det jeg pleier å ha. Mensen kom 11dpo, så tidligere enn vanlig.

Back
Topp