Vi som mistet i mars, som prøver igjen.

I kveld kom tanta. Litt blandede følelser, på en måte hadde jeg et håp om at det hadde klaffet med en gang, men gyn anbefalte å vente 1 mens for at evt rester får komme ut. Føles litt trygt egentlig :) Mistet jo 9+5.. Temper og tanta kom nå på nesten 11dpo, håper dette er unntakstilstand og at lf blir lengre i mai :D

Hvordan går det med dere? Noen som har blitt gravide igjen, eller fått besøk av tanta?

Venter på tanta enda. Dum som jeg var tenkte jeg at hu skulle komme slagen 4uker etter jeg mista, men det gidder hun vist ikke. Ikke ofte man sitter håper og venter på mensen, men vil liksom at den skal komme så jeg kan bli ferdig med det og starte på nytt. :p

Venter på tanta enda. Dum som jeg var tenkte jeg at hu skulle komme slagen 4uker etter jeg mista, men det gidder hun vist ikke. Ikke ofte man sitter håper og venter på mensen, men vil liksom at den skal komme så jeg kan bli ferdig med det og starte på nytt. :p
Her kom tanta 6 dager senere etter sa. Ferdig i dag så da håper man at mai er mnd[emoji2]

Her kom tanta 6 dager senere etter sa. Ferdig i dag så da håper man at mai er mnd[emoji2]

Mai må bare bli mnd :) Redd mensen kommer til å være mer voldsom enn jeg er vandt til også etter SA. Håper liksom den kommer i gang før jeg skal på jobb igjen i allefall, så jeg slipper en ubehagelig opplevelse der :wacky:

Tanta her også (etter trolig kjemisk). Kroppen er dog helt tullete med masse vondter der nede.. Håper det gir seg. Ny kur med letrozol nå, satser på januarbaby (skulle egentlig hatt nå i januar 2016, men det egget ville ikke sitte ordentlig). IVF i juni om det ikke blir klaff denne runden ;)

Kjemisk her også ja.. Håper vi alle får fine tester i løpet av april eller mai ❤

Håper virkelig spiren fester seg godt nå, det fortjener du :) Blir spennende å følge med.

Jeg fikk også tanta på besøk i dag etter MA i uke 8+4. Hadde også håpet det skulle klaffe med en gang igjen, men kjenner at det egentlig er helt greit så jeg er sikkert på at alt av rester er ute(fikk også egentlig beskjed om å vente en mens,men det gadd vi ikke :p) satser på at det klaffer for oss denne pp'en :)

Da mistet vi nesten samtidig og ligger likt ann i løypa nå :) I mai sitter den!

Her kom tanta 5 uker etter sa. Håper din kommet snart også! Man blir litt gal av å gå og vente...

I kveld kom tanta. Litt blandede følelser, på en måte hadde jeg et håp om at det hadde klaffet med en gang, men gyn anbefalte å vente 1 mens for at evt rester får komme ut. Føles litt trygt egentlig :) Mistet jo 9+5.. Temper og tanta kom nå på nesten 11dpo, håper dette er unntakstilstand og at lf blir lengre i mai :D

Hvordan går det med dere? Noen som har blitt gravide igjen, eller fått besøk av tanta?

Huff synd med tr, men det er nok litt godt også ja. Da vet du at alt er rensket ut og kan begynne med blanke ark![emoji173][emoji173] masse lykke til! Håper spiren sitter på neste pp! [emoji8]

Jeg er nå 5 dpo og håper ikke at tr kommer! Men hvis den gjør det, så var ikke kroppen klar. Hvis tr kommer så ender syklusen min på 45(!) dager denne gangen..

Jeg er nå 5 dpo og håper ikke at tr kommer! Men hvis den gjør det, så var ikke kroppen klar. Hvis tr kommer så ender syklusen min på 45(!) dager denne gangen..

Jeg har en skikkelig god følelse for spire hos deg! Men viss tr kommer var nok ikke kroppen klar ja. Meeen som sagt, så har jeg av en eller annen grunn spirefeber for deg :)

Jeg har en skikkelig god følelse for spire hos deg! Men viss tr kommer var nok ikke kroppen klar ja. Meeen som sagt, så har jeg av en eller annen grunn spirefeber for deg :)

[emoji173][emoji173][emoji173] håper du har rett [emoji7]

51d126bff0afa2ef2beb926ccd153e1d.jpg
nederste i dag på CD 16:)

Ser ut som dette har gått bra foreløpig [emoji173] 7dpo i dag.
527be9af4b9f474e341ec50eaf0260b2.jpg
f36ec5450b0c88f99924b9fc7344a537.jpg

Gratulerer så mye :)

Sniker litt inn at de to øverste nok ikke er positive da, men grunnet fuktighet på badet. Fikk sånn jeg også for en stund tilbake. Kjempesterk strek(er) før de igjen bare blir borte når de tørker igjen ;)

Gratulerer så mye :)

Sniker litt inn at de to øverste nok ikke er positive da, men grunnet fuktighet på badet. Fikk sånn jeg også for en stund tilbake. Kjempesterk strek(er) før de igjen bare blir borte når de tørker igjen ;)

Takk :) ja de ble sterkere etter mannen hadde dusjet fant jeg ut [emoji23] men kom streker etter fristen uten fuktigheten også, ble bare så tydelige etter dusjen :p men den siste jeg tok etter 3,5 time på kvelden kom strek før fristen gikk ut [emoji7][emoji173]

Hvordan går det med alle her inne? Har dere hatt fin påskeferie?

Jeg er på CD 17 idag og aner ikke om jeg har hatt el.. mulig den var mandag.. pleier alltid merke el veldig godt men enten er det surr etter MA eller det har endret seg. Glemte el tester når jeg var på påskeferie.. fra mandag har det bare vært sirkel på cb digital... får bare vente å se da.. nå er sambo bortreist så ingenting å få gjort noe med om el kommer en av dagen fremover nå.

Hvordan går det med alle her inne? Har dere hatt fin påskeferie?

Jeg er på CD 17 idag og aner ikke om jeg har hatt el.. mulig den var mandag.. pleier alltid merke el veldig godt men enten er det surr etter MA eller det har endret seg. Glemte el tester når jeg var på påskeferie.. fra mandag har det bare vært sirkel på cb digital... får bare vente å se da.. nå er sambo bortreist så ingenting å få gjort noe med om el kommer en av dagen fremover nå.

e28b49c3f66775e548ca9ece74e1b04f.jpg
CD 19 og 1 dpo[emoji173] EL kom litt sent, men innenfor normalen for min del. Syklusen blir litt lenger denne mnd på ca 31 dager. Det er den innimellom uansett hos meg. Masse lykke til[emoji173]

Back
Topp