Vi som mistet i JULI, men prøver igjen...

Testene var så negative som de kan bli. Så nå håper jeg bare tr kommer fort[emoji33]

Da har kroppen ordnet opp og du er helt klar for ny runde!! Spennende. Satser på at tr kommer snarlig, hvis du venter på den før du prøver på nytt [emoji56]
 
Da har jeg bestilt maaaaange g-tester fra tostreker. Kommer vel til å havne helt på testekjøret hvis jeg henger mye her inne [emoji85]. Lurte litt på om jeg skulle svi av en test allerede på søndag når vi kommer hjem fra ferie. Vinglepetter... kommer bare til å bli helt utafor hvis den fortsatt er positiv, og det er nok stor sannsynlighet for det. Samtidig hadde det vært godt å vite om testen ble svakere eller sterkere hvis den fortsatt er positiv neste fredag. Åååååh, at det skal være så forb... vanskelig. Jeg vil tilbake i rute!
 
Aaaaah, jeg er så sinnsykt øm i magen. Skvetter til hvis jeg setter meg for raskt ned eller (måtte gudene forby) nyser. Kjennes ut som hundre eggløsninger fra venstre side samtidig. Oppblåst som en ballong. Det berømmelige el-slimet har jeg ikke sett noe til. Ikke blør det heller, og ikke minner det om tr-smerter heller. CRP er på vei ned. Håper det går over snart. Har aldri hatt så mye rare hendelser der nede som de to siste ukene. Måtte denne null-perioden ende snarest!! Jeg har fått nok... [emoji43]
 
Må vel få tr før vi får prøvd igjen?

Må ikke. Ikke alle får el før første tr etter å abort, men mange får det. Gyn anbefaler å vente til etter første tr for da er det lettere å datere neste svangerskap, og man er sikret at alke rester er ut og slimhinnene er klare. Men de nyeste artiklene jeg har lest, mener det ikke er holdepunkt for å si at man skal vente, og at man har større sjanse for å bli gravid hvis man begynner prøvingen med en gang enn hvis man venter. Noen trenger litt tid psykisk før de prøver igjen. [emoji1303]
 
Må vel få tr før vi får prøvd igjen?

Dersom man har hatt utskrapning så anbefaler de fleste det, pga utskrapningen kan skade slimhinnen, og en runde med tr vil fikse dette for de aller fleste det gjelder.
Har kroppen ordnet opp selv virker det som det kun er pga datering/ psykiske hensyn
 
Takk for info dere [emoji16] Vi hadde ikke sex de 2 første ukene etter SA! Men de to siste ukene nå har vi vel hatt det hver dag. Akkurat 4 uker siden SA idag
 
Dersom man har hatt utskrapning så anbefaler de fleste det, pga utskrapningen kan skade slimhinnen, og en runde med tr vil fikse dette for de aller fleste det gjelder.
Har kroppen ordnet opp selv virker det som det kun er pga datering/ psykiske hensyn

I utlandet gjøres det nesten bare utskraping, og der blir man ikke bedt om å vente. Skade på slimhinnene er veldig sjelden med dagens metoder.
 
Da har jeg vært tre dager i ødemarken (Rondane) uten dekning. Litt deilig med pause fra hele babyjakten, men ble likevel litt stresset da annenhver dag prosjektet gikk i vasken med overnatting i sovesal. Kun tirsdag og lørdag ble jaktdager denne uken. Nå er jeg selvsagt livredd for at gullegget har reist forbi uten å bli fanget. Er oppblåst i magen og har begynt å få mensmurringer, så jeg regner med at dersom det har vært noen el, er den forbi nå. Har nesten gitt opp denne nullrunden. Helt umulig å følge med på kroppens krumspring. Torsdag er det fire uker siden jeg mistet. Hvis ikke tr har dukket opp til da, blir det test fredag. Noen andre som har tullerusk system, eller har dere gått rett inn i vanlige symptomer og syklus?
 
Tre uker idag siden det ble påvist at det ikke var noe normalt svangerskap og trolig SA. Får fremdeles positive tester. Venter på nytt hcg-svar og så får vi se.
 
Tre uker idag siden det ble påvist at det ikke var noe normalt svangerskap og trolig SA. Får fremdeles positive tester. Venter på nytt hcg-svar og så får vi se.

Det høres jo egentlig spennende lovende ut!Håper du får gode nyheter!!! Jeg har mistet troen på null-runden, kjennes som om tr er på vei hvert sekund... Har allerede begynt å regne på neste mulige termindato [emoji13]
 
Det høres jo egentlig spennende lovende ut!Håper du får gode nyheter!!! Jeg har mistet troen på null-runden, kjennes som om tr er på vei hvert sekund... Har allerede begynt å regne på neste mulige termindato [emoji13]
Klarer ikke tro på at det skal være ny spire. Synes de har vært relativt like i 9 dager nå...
Har gitt litt opp. Ser ikke ut som det er meningen.
 
Klarer ikke tro på at det skal være ny spire. Synes de har vært relativt like i 9 dager nå...
Har gitt litt opp. Ser ikke ut som det er meningen.

Huff, skjønner at du ikke helt tør å ha forventningene på topp etter alt du har vært gjennom. Ønsker deg så inderlig en varig bittelille!! Stor håpeklem til deg!
 
Huff, skjønner at du ikke helt tør å ha forventningene på topp etter alt du har vært gjennom. Ønsker deg så inderlig en varig bittelille!! Stor håpeklem til deg!
Tusen takk, krølle.
i lige måde!

Må bare vente og se, men føler vi nok en gang er i limbo og bare venter.
 
Tusen takk, krølle.
i lige måde!

Må bare vente og se, men føler vi nok en gang er i limbo og bare venter.

Kjenner nok bare på en brøkdel av hva du gjør, men jeg er allerede fortvilet over at jeg ikke er gravid igjen, selv om jeg visste denne runden ville bli håpløs med alt tullet som har vært med rester og infeksjon. Likevel så bygger det seg opp et lite håp, før man brutalt slås tilbake til virkeligheten. Skjønner ikke helt hvordan jeg skal komme meg gjennom de neste ukene... Når tr kommer nå, er det plutselig en hel måned til neste sjanse... og da blir termin midt i familiehappeningen i slutten av mai. Men orker ikke tanken på å vente enda en måned.... Sukk, tror jeg står i fare for å bli deprimert.
 
Kjenner nok bare på en brøkdel av hva du gjør, men jeg er allerede fortvilet over at jeg ikke er gravid igjen, selv om jeg visste denne runden ville bli håpløs med alt tullet som har vært med rester og infeksjon. Likevel så bygger det seg opp et lite håp, før man brutalt slås tilbake til virkeligheten. Skjønner ikke helt hvordan jeg skal komme meg gjennom de neste ukene... Når tr kommer nå, er det plutselig en hel måned til neste sjanse... og da blir termin midt i familiehappeningen i slutten av mai. Men orker ikke tanken på å vente enda en måned.... Sukk, tror jeg står i fare for å bli deprimert.

Føler det samme som deg. Jeg hadde et lite håp om å bli gravid nå før første mens etter utskrapning, men den gang ei. Fikk mensen her om dagen som i og for seg er bra fordi jeg er tilbake til normal syklus, men samtidig utrolig kjipt. Har et siste forsøk nå i august. Hvis ikke det klaffer da er det to hele måneder til neste gang, fordi samboer skal ut å reise.. Er i en berg og dalbane av følelser nå. Det ene øyeblikket er alt greit, mens i det andre er det å grave seg under dyna og synes at livet er helt jævelig.
 
Føler det samme som deg. Jeg hadde et lite håp om å bli gravid nå før første mens etter utskrapning, men den gang ei. Fikk mensen her om dagen som i og for seg er bra fordi jeg er tilbake til normal syklus, men samtidig utrolig kjipt. Har et siste forsøk nå i august. Hvis ikke det klaffer da er det to hele måneder til neste gang, fordi samboer skal ut å reise.. Er i en berg og dalbane av følelser nå. Det ene øyeblikket er alt greit, mens i det andre er det å grave seg under dyna og synes at livet er helt jævelig.

Da er vi i samme båt ja... burde egentlig vente to måneder jeg også, for at ikke evt termin skal krasje med viktig begivenhet i slutten av mai neste år. Men hele meg vil bare bli gravid igjen, så det er helt uaktuelt. Får heller håpe på en bittelitt prematur unge (nr to er født med ks 5 uker før termin, så det er håp). Håper det klaffer for oss begge nå etter første mens (jeg venter tr hvert sekund kjennes det som)...
 
HCG på 127 igår så ikke rart testene nekter å vise bare en strek. Progesteron var visstnok for lav til å være levedyktig graviditet så vi fortsetter å klø oss i hodet... Bare å vente videre og se hva denne kroppen finner på. Utrolig frustrerende og fortvilende. Dropper snart hele prosjektet....
 
Back
Topp