Hvordan går det med alle dere damer? Jeg sitter bare og håper at tr kommer fort! Unormalt og håpe at tr kommer [emoji23] Ellers har jeg sliti endel med kvalme, oppkast og diaré(beklager for ekle detaljer) siden SA. Begynner heldigvis og bli litt bedre nå! Slenger med en klem til alle [emoji173]️
Klemmer deg tilbake! Jeg har hatt to cytoteckurer pga rester etter utskrapingen for straks to uker siden, og nå får jeg behandling for infeksjon. [emoji853] Har også daglig oppkast (resthyperemesis) og håper hcg kan gå i null snart, før den kryper til værs igjen [emoji56]. Eneste gleden er at jeg har gått ned 7 kg, så jeg nå har startvekt under det jeg hadde med forrigemann [emoji1303] Blødningen har stoppet (igjen) og jeg har startet jakten på gullegget. Aner ikke når det kommer eller om det kommer i det hele tatt, eller enda verre - at det har sluppet allerede! Drømmer fortsatt om direkte ny spire, men begynner å innse at det har blitt vel mye tull til at det kan gå. Uansett, håpet er ikke ute før tr banker på [emoji12]