Krysser alt jeg har for deg, dette skal gå bra [emoji4] Ja det er merkelig det hjalp å snakke med andre som har opplevd noe av det samme det gir oss motet til å gå videre
Satser på at vi går i samlet flokk over til april/mai termingruppe [emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser alt jeg har for deg, dette skal gå bra [emoji4] Ja det er merkelig det hjalp å snakke med andre som har opplevd noe av det samme det gir oss motet til å gå videre
Oj- ikke bra! God bedring!!! Og lykke til med testingen... [emoji1303]
Testene var så negative som de kan bli. Så nå håper jeg bare tr kommer fort[emoji33]
Da har kroppen ordnet opp og du er helt klar for ny runde!! Spennende. Satser på at tr kommer snarlig, hvis du venter på den før du prøver på nytt [emoji56]
Må vel få tr før vi får prøvd igjen?
Må vel få tr før vi får prøvd igjen?
Dersom man har hatt utskrapning så anbefaler de fleste det, pga utskrapningen kan skade slimhinnen, og en runde med tr vil fikse dette for de aller fleste det gjelder.
Har kroppen ordnet opp selv virker det som det kun er pga datering/ psykiske hensyn
Tre uker idag siden det ble påvist at det ikke var noe normalt svangerskap og trolig SA. Får fremdeles positive tester. Venter på nytt hcg-svar og så får vi se.
Klarer ikke tro på at det skal være ny spire. Synes de har vært relativt like i 9 dager nå...Det høres jo egentlig spennende lovende ut!Håper du får gode nyheter!!! Jeg har mistet troen på null-runden, kjennes som om tr er på vei hvert sekund... Har allerede begynt å regne på neste mulige termindato [emoji13]
Klarer ikke tro på at det skal være ny spire. Synes de har vært relativt like i 9 dager nå...
Har gitt litt opp. Ser ikke ut som det er meningen.
Tusen takk, krølle.Huff, skjønner at du ikke helt tør å ha forventningene på topp etter alt du har vært gjennom. Ønsker deg så inderlig en varig bittelille!! Stor håpeklem til deg!
Tusen takk, krølle.
i lige måde!
Må bare vente og se, men føler vi nok en gang er i limbo og bare venter.
Kjenner nok bare på en brøkdel av hva du gjør, men jeg er allerede fortvilet over at jeg ikke er gravid igjen, selv om jeg visste denne runden ville bli håpløs med alt tullet som har vært med rester og infeksjon. Likevel så bygger det seg opp et lite håp, før man brutalt slås tilbake til virkeligheten. Skjønner ikke helt hvordan jeg skal komme meg gjennom de neste ukene... Når tr kommer nå, er det plutselig en hel måned til neste sjanse... og da blir termin midt i familiehappeningen i slutten av mai. Men orker ikke tanken på å vente enda en måned.... Sukk, tror jeg står i fare for å bli deprimert.
Føler det samme som deg. Jeg hadde et lite håp om å bli gravid nå før første mens etter utskrapning, men den gang ei. Fikk mensen her om dagen som i og for seg er bra fordi jeg er tilbake til normal syklus, men samtidig utrolig kjipt. Har et siste forsøk nå i august. Hvis ikke det klaffer da er det to hele måneder til neste gang, fordi samboer skal ut å reise.. Er i en berg og dalbane av følelser nå. Det ene øyeblikket er alt greit, mens i det andre er det å grave seg under dyna og synes at livet er helt jævelig.