Vi som mistet i JULI, men prøver igjen...

Hvordan går det med dere som jeg deler skjebne med? Har dere fått tilbake tr? Gått rett over i ny graviditet? Form og psyke?

Jeg mistet visst gullegget, evt så kom det aldri. Fikk i hvertfall tilbake tr nøyaktig 4 uker etter utskrapingen. Litt sårt og litt godt på en gang. Hadde håpet å gå rett inn i graviderekkene igjen, men tenker at med en tr mellom nå, så må i hvertfall alt ligge til rette for ny spire. Tenker fortsatt på bittelille daglig. Skulle vært snart 17 uker og på oul - klarer ikke slutte å telle. Det går bedre enn i starten, men det er fortsatt sårt å se små bulker på magen, og bittesmå babyer. Lurer på om det noen gang går over. Får heldigvis god oppfølging fra sykehuset og har kontroll dagen før neste ikm, for å kunne starte behandling av stoffskiftet umiddelbart hvis jeg er gravid. Sender dere en klem alle sammen, og håper ny spire er på vei eller på plass hos dere alle [emoji173]️[emoji1303]
Ikke fått tilbake TR, men forventer den vel om ei ukes tid . Fikk negative graviditetstester i starten av denne uken, og troor jeg hadde EL rett etterpå. Velger å følge legens råd om å vente 1-2 sykluser før vi prøver igjen, men det føles bra å være nullstilt igjen [emoji4]
 
Ikke fått tilbake TR, men forventer den vel om ei ukes tid . Fikk negative graviditetstester i starten av denne uken, og troor jeg hadde EL rett etterpå. Velger å følge legens råd om å vente 1-2 sykluser før vi prøver igjen, men det føles bra å være nullstilt igjen [emoji4]

Godt å vite at hcg er ute, da er du sikret at to streker betyr ny spire. Jeg har fortsatt hcg og tydelig positive tester, men orker ikke vente lenger. Fikk bare beskjed om å vente til etter første mens, og det har jeg gjort nå, om enn ufrivillig [emoji56]. Hååååper jeg slipper å vente flere runder nå. Lykkeønsker til deg når du er klar for ny prøving [emoji173]️[emoji1303]
 
Jeg har fortsatt ikke sluttet å blø etter min runde med Cytotec. Så her avventes det litt med prøving. Men jeg kjenner jeg gleder meg veldig til å få starte på med prøvingen igjen :)
 
Jeg har fortsatt ikke sluttet å blø etter min runde med Cytotec. Så her avventes det litt med prøving. Men jeg kjenner jeg gleder meg veldig til å få starte på med prøvingen igjen :)

Så kjedelig da! Får du noen kontroll for å se om det er rester, hvis blødningen vedvarer? Lykke til med prøvingen når den tid kommer!
 
Testene ser slik ut som dette idag! Jeg syntes jeg ser noe der nå? Så antydning for noen dager siden, men nå syntes jeg at jeg ser en svak svak strek[emoji15][emoji15]
f0a620f8bc33f96c70965e9887288283.jpg
6c536fc52aa3d9201e5fbc4812a45726.png
 
Synes kanskje det er noe i hvertfall i nederste halvdel av der jeg ville forvente å finne streken, men jeg er helt strekblind, så ville ikke stolt på mine øyne. Veldig spennende er det allefall! Håper streken blir sterkere og sterkere! [emoji1303]
 
Synes kanskje det er noe i hvertfall i nederste halvdel av der jeg ville forvente å finne streken, men jeg er helt strekblind, så ville ikke stolt på mine øyne. Veldig spennende er det allefall! Håper streken blir sterkere og sterkere! [emoji1303]

Enig! Får bare vente og se, men er jo så testetøs[emoji23][emoji23]
 
Jeg er idag 5dpo... tenker stadig på det som var og ikke lenger er... fortsatt jævlig vondt.
 
Hvordan går det med dere som jeg deler skjebne med? Har dere fått tilbake tr? Gått rett over i ny graviditet? Form og psyke?

Jeg gikk rett over i ny graviditet og ny abort.... fikk ikke ut alt hcg fra juli-aborten før jeg tydeligvis fikk EL og ble gravid igjen. Var hos gyn til videre utredning da vi oppdaget det, men gikk galt etterpå.
Skulle jo vært hjemme i permisjon nå og kjenner litt mer på den om dagene, men får ikke gjort noe med det.
 
Testene ser slik ut som dette idag! Jeg syntes jeg ser noe der nå? Så antydning for noen dager siden, men nå syntes jeg at jeg ser en svak svak strek[emoji15][emoji15]
f0a620f8bc33f96c70965e9887288283.jpg
6c536fc52aa3d9201e5fbc4812a45726.png
Ser strek. Hvordan har det gått?
 
Jeg gikk rett over i ny graviditet og ny abort.... fikk ikke ut alt hcg fra juli-aborten før jeg tydeligvis fikk EL og ble gravid igjen. Var hos gyn til videre utredning da vi oppdaget det, men gikk galt etterpå.
Skulle jo vært hjemme i permisjon nå og kjenner litt mer på den om dagene, men får ikke gjort noe med det.

Kjære snille du - er det mulig?? Det er så urettferdig! Har ikke sett deg her inne på noen dager, men har tenkt veldig mye på hvordan det har gått med deg. Har gyn funnet ut av mysteriet?

Jeg ble tante i går, til en nydelig liten gutt. Måtte gråte litt, og det var dessverre ikke bare gledestårer... lurer på om jeg noen gang kommer meg videre. 5 uker siden i dag, og det kjennes fortsatt som et åpent sår. Har fått innkalling til kontroll dagen før neste ikm. Stoffskiftet er fortsatt helt på tur, og endokrinologen anbefalte egentlig å vente med nytt svangerskap til det var i orden. Hun anslo ca 6 mnd. Det tror jeg hun bare kan drite i... tipper hun ikke har barn selv.
 
Back
Topp