Vi som mistet i JULI, men prøver igjen...

Kan jo alltids hende du kan teste positivt denne runden også? Når er IKM?
Ja, håper virkelig på baby på oss begge fort [emoji7] hvor lenge har dere prøvd?
IKM på tirsdag ifølge meg, onsdag ifølge appen :confused: Ikke brukt prevensjon de siste tre mnd, men dette er første mnd vi prøver ordentlig. Har omtrent ikke sett hverandre i sommer da vi har gjort mye hver for oss. Og selvfølgelig vært laaaangt unna hverandre når jeg har hatt el. :p
 
Kan jo alltids hende du kan teste positivt denne runden også? Når er IKM?
Ja, håper virkelig på baby på oss begge fort [emoji7] hvor lenge har dere prøvd?
Jeg skal IKKE påstå at det er et symptom, men jeg er stuptrøtt! Er egentlig en natterangler. Sitter sent oppe.. Nå sliter jeg med å holde meg våken.
 
Men så mye usikkerhet med testene Tok jeg digital nå, som viste negativ... Både cb og RFSU.. Er så skuffet! SA for 6 uker siden, hvorfor har ikke mensen kommet?[emoji30][emoji30][emoji30]
0689e81a8a29c28bc6f0aabc96cae761.jpg

Neeei! Så kjedelig! Jeg fikk beskjed om at det ville ta 4-8 uker før mensen kom tilbake. Håper du enten får mensen veldig snart, eller blir gravid igjen før den kommer [emoji1303]
 
Takk for det. Det ble oppdaget flere avvik på oul, så fikk vi bekreftet et sjeldent syndrom ved fostervannsprøve. Legene sa at normalt sett i slike tilfeller så fikser kroppen opp i dette selv ved tidlig spontanabort. Er faktisk ikke sikker på hva det kalles men regnbuebarn høres veldig fint ut:)

Fra lykke til total katastrofe på kort tid... regner med at det er forsvinnende liten sjanse for at skjer igjen da. Masse lykke til!
 
9fe0a8fc03cef2008faf6ee67012b72c.jpg
her ser du "fremgangen" selvom det ikke er noe særlig fremgang... Dette er nok bare skygge, men syntes det er merkelig hvis det er skygge på så mange tester..
Ja, kan være kjemisk eller noe. Rart hvis det skal være feil på flere typer tester samme syklus.
det er forresten enklere å sammenlikne styrke på streken om man bruker samme type test til det.
 
Kjære snille du - er det mulig?? Det er så urettferdig! Har ikke sett deg her inne på noen dager, men har tenkt veldig mye på hvordan det har gått med deg. Har gyn funnet ut av mysteriet?

Jeg ble tante i går, til en nydelig liten gutt. Måtte gråte litt, og det var dessverre ikke bare gledestårer... lurer på om jeg noen gang kommer meg videre. 5 uker siden i dag, og det kjennes fortsatt som et åpent sår. Har fått innkalling til kontroll dagen før neste ikm. Stoffskiftet er fortsatt helt på tur, og endokrinologen anbefalte egentlig å vente med nytt svangerskap til det var i orden. Hun anslo ca 6 mnd. Det tror jeg hun bare kan drite i... tipper hun ikke har barn selv.
er tydeligvis mulig. Hadde aldri trodd dette skulle skje...
Det har vært mye i det siste så mest vært borte fordi jeg har vært travel. Gyn har ingen gode råd akkurat nå, vi skal ta sædprøve og så bestille time til oppsummering og være der begge to. Må snakke og tenke litt om veien videre først og se hva vi vil. Gyn anbefalte IVF. Fikk resept på blodfortynnende så skal prøve det sammen med prednisolon og progesteron litt...

Gratulerer som tante. Skjønner den kan være veldig sår og rar som topper gleden.
Så dumt stoffskiftet ikke er under kontroll enda. Kan ikke det gjøre det vanskeligere å bli gravid og øke sjansen for å miste? Krysser fingrene for at det går fortere å få under kontroll! en trenger ihvertfall ikke utsette ekstra...
 
Jeg er ny i forumverden og havnet i denne gruppen. Trist å lese historiene deres og håper det klaffer for dere alle sammen snart. Selv fødte jeg den lille jenta vår 26.juli (uke 19). Selv om vi valgte å avbryte svangeskapet, føler jeg likevel jeg mistet et barn da vi fikk beskjed om at fosteret ikke ville overleve utenfor livmoren. Det er fremdeles litt tungt, men ønsker veldig gjerne å bli gravid igjen. Hun vil aldri bli erstattet, men tror det blir fint å ha noe positivt å se frem igjen:) Tviler vel på at det klaffer med en gang men krysser fingrene. Vi har hvertfall gjort det vi kan:)
Så leit at dere mistet jenta deres.
Dere har absolutt mistet et barn ja, tungt å måtte avbryte. Lykke til videre.
 
Blør man ikke ved kjemisk?
Vil begynne å gjøre det. jeg har hatt noen hvor det tar flere dager før jeg begynner blø etter at testene har vist det er over. Cluet er at man får positive tester for så å få negative eller begynner blø, men du kan fint få svakere eller negative tester før du begynner blø. Det er jo det at egget har løsnet igjen så det ikke produserer mer hcg.
 
er tydeligvis mulig. Hadde aldri trodd dette skulle skje...
Det har vært mye i det siste så mest vært borte fordi jeg har vært travel. Gyn har ingen gode råd akkurat nå, vi skal ta sædprøve og så bestille time til oppsummering og være der begge to. Må snakke og tenke litt om veien videre først og se hva vi vil. Gyn anbefalte IVF. Fikk resept på blodfortynnende så skal prøve det sammen med prednisolon og progesteron litt...

Gratulerer som tante. Skjønner den kan være veldig sår og rar som topper gleden.
Så dumt stoffskiftet ikke er under kontroll enda. Kan ikke det gjøre det vanskeligere å bli gravid og øke sjansen for å miste? Krysser fingrene for at det går fortere å få under kontroll! en trenger ihvertfall ikke utsette ekstra...

Håper blodfortynnende og hormoncoctail hjelper deg til å holde på spirene, så du slipper ivf. Du blir jo åpenbart gravid bare av å være i samme rom som en mann [emoji12]. Uansett metode, synes jeg du bør få kommet deg hele veien til baby nå!

Og, ja. Stoffskifte på tur kan gjøre det vanskeligere å bli gravid, men det har ikke gjort det tidligere. Øker definitivt sjansen for å miste. Derfor jeg har fått kontroll allerede dagen før ikm, for å kunne intensivere behandlingen dersom jeg får to streker (håpe, håpe)...
 
Back
Topp