Helt blanke
Æsj... måtte det bikke over i to streker snart!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt blanke
Æsj så kjedelig..
Helt blanke
Så bra du får den oppfølgingen ihvertfall! Håper det kan gå bra snart!Håper blodfortynnende og hormoncoctail hjelper deg til å holde på spirene, så du slipper ivf. Du blir jo åpenbart gravid bare av å være i samme rom som en mann [emoji12]. Uansett metode, synes jeg du bør få kommet deg hele veien til baby nå!
Og, ja. Stoffskifte på tur kan gjøre det vanskeligere å bli gravid, men det har ikke gjort det tidligere. Øker definitivt sjansen for å miste. Derfor jeg har fått kontroll allerede dagen før ikm, for å kunne intensivere behandlingen dersom jeg får to streker (håpe, håpe)...
Så bra du får den oppfølgingen ihvertfall! Håper det kan gå bra snart!
Frustrerende å gå sånn som dette...
Takk. Hvis ikke blodfortynnende hjelper så har ihvertfall ikke jeg flere ideer. Måtte vært sterkere progesteron isåfall....
Æsj så kjedelig..
Krysser fingrene for deg og spiren dinJeg har testet positivt etpar dager. Er kjempe nervøs for ny sa /MA. Vanskelig å glede seg ennå. Håpet er jo en liten baby om 8 mnd ca. Krysser fingra
Jeg har testet positivt etpar dager. Er kjempe nervøs for ny sa /MA. Vanskelig å glede seg ennå. Håpet er jo en liten baby om 8 mnd ca. Krysser fingra
Wiiii Gratulerer så masse...Jeg har testet positivt etpar dager. Er kjempe nervøs for ny sa /MA. Vanskelig å glede seg ennå. Håpet er jo en liten baby om 8 mnd ca. Krysser fingra
Tusen takkKrysser fingrene for deg og spiren din
tusen takk, krysser fingrene for deg ogsåKrysser fingrene for deg og spiren din
Tusen takkGratulerer så mye! Håper veldig at du når helt til premien denne gangen! [emoji1303]
Tusen takkWiiii Gratulerer så masse...
***Blåse kloresegfast spirestøv din vei ****
TakkTusen takk
tusen takk, krysser fingrene for deg også
Blåser masse spirestøv tilbake til degWiiii Gratulerer så masse...
***Blåse kloresegfast spirestøv din vei ****
Tusen takk
Håper du får spire asap, og at den holder seg der den skal i ni mnd
Blåser rundt meg med spirestøvJobber med saken [emoji12][emoji56] El like om hjørnet...
Blåser rundt meg med spirestøv
Håper den sitter da, gikk jo ganske fort for meg
Det mest frustrerende (foruten å ikke ha spire i magen) er at jeg går rundt med et sentralt venekateter stikkende ut av brystkassen. Fikk den i forrige svangerskap fordi jeg skulle ha iv behandling resten av graviditeten (et drøyt halvår). Iv behandlingen ble pauset for to uker siden, men jeg skulle beholde kateteret litt til i tilfelle jeg ble gravid raskt. Hvis jeg ikke blir gravid denne pp, kommer spm om hvor lenge jeg skal ha et dinglende kateter til ingen nytte. Er ikke akkurat praktisk... Samtidig vet jeg at hvis jeg fjerner det og blir gravid i neste runde, må det inn igjen. Ikke er det særlig behagelig, og narkose er ikke akkurat ønskedrømmen min for en liten spire. Sukk, mye å ta hensyn til, men strengt tatt bare sutring og bagateller i forhold til det du må gjennom...
GratulererJeg har testet positivt etpar dager. Er kjempe nervøs for ny sa /MA. Vanskelig å glede seg ennå. Håpet er jo en liten baby om 8 mnd ca. Krysser fingra
Tusen takkGratulerer