Amandaa11
Forumet er livet
Jeg mente graviditetstesten våre
Hvordan går det med deg nå? Testet noe mer? [emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg mente graviditetstesten våre
Tok en blenda test nå nettopp Fikk jo 40 stk i posten i dag Så tr kommer nok som avtalt i morgenHvordan går det med deg nå? Testet noe mer? [emoji7]
Tok en blenda test nå nettopp Fikk jo 40 stk i posten i dag Så tr kommer nok som avtalt i morgen
15 dpo.. er denne positiv? Mistet i uke 8 tidlig i juli (BO) der kroppen ordnet opp selv.. mens som normalt etter 4 uker og nå denne testen igår kveld.. Blir så usikker på disse billigtestene!
Sant det Den er så blenda hvit den jeg tok i dag at jeg blir kvalm Men men.. vi skal ha to streker neste mnd Ingen tvilÆsj så kjedelig med blank test. Jeg gikk på samme smellen. Skulle liksom følge pos gravitest til de ble negative og så positive rett etter det. Fikk 40 stk i posten. Rakk å svi av én test før tr kom. [emoji13] Så nå har jeg 39 tester igjen til denne runden (som selvsagt blir den siste runden jeg trenger, siden det blir to streker veeeldig snart). *ønsketenkning* Heier på deg!!! Du kan jo ta to tester på hver skvett fremover nå hvis det blir to streker på første
Sant det Den er så blenda hvit den jeg tok i dag at jeg blir kvalm Men men.. vi skal ha to streker neste mnd Ingen tvil
Samme her Krysser fingrene for juni babyer på oss alle sammenIngen tvil. Om få dager er egget ventet å legge ut på sin pilegrimsreise, og jeg har sinnsykt mange jegere på vent bak enhver sving... skal godt gjøres å komme seg usett forbi [emoji12]
Samme her Krysser fingrene for juni babyer på oss alle sammen
Takk for tilbakemelding, Krølle! Hjelp! Då er det bare å krysse fingrene for at det går fint denne gangen[emoji4]Den der er kjempepositiv! Gratulerer!!! [emoji173]️[emoji322]
Takk for tilbakemelding, Krølle! Hjelp! Då er det bare å krysse fingrene for at det går fint denne gangen[emoji4]
Heldige deg Når skal du teste?Jeg håper å rekke mai-baby til og med!! Hadde vært perfekt å få termin helt i slutten av mai, siden jeg skal ha ks 3-4 uker før termin. Da slipper jeg å følge to termintråder... Junibaby er perfekt da! Jeg prøvde å få minstemann inn der, men han var så utålmodig at han så vidt rakk å komme inn mai [emoji13]
Heldige deg Når skal du teste?
Tok en blenda test nå nettopp Fikk jo 40 stk i posten i dag Så tr kommer nok som avtalt i morgen
Lov å håpeÅhh! Håper tr ikke kommer og det blir test!!
G test i morres viste svak strek etter en time og jeg gikk selvsagt litt i taket.. hehe grein ,lo og skalv om en annen... Snakket med jordmor ,men hun var desverre ikke like optimistisk [emoji24] Hun ba meg imidlertid å kjøpe test som var mer sensitive og ta ny på fredag.. *håpet er ikke ute... [emoji72] meeen jeg klarte ikke vente å tok en allerede nå i kveld[emoji12] Jeg mener å se en ultra svak strek men klart jeg også kan "mane" den litt fram i eget hode ...
Etter to Sa på rad så kjenner jeg at jeg bare tenker baby [emoji5] [emoji5] Så jeg legger ut resultatet her og håper kansje dere ser det samme som meg *ønske *ønske
Vis vedlegget 231420Vis vedlegget 231421
Tusen takk[emoji173] Og lykke til! Håpe det klaffer for deg innen kort tid [emoji5]Det MÅ det gjøre! Heldigvis liten sjanse for at det går galt to ganger på rad. Åååå, nå ble jeg så glad på dine vegne! Lykke til!!! Håper å komme etter om to uker. Da ses vi kanskje i mai-klubben?
Ååååh tusen takk , det tregte jeg å høre [emoji56] [emoji56]Synes at jeg kan skimte en strek, ja. Håper det er en babystrek som vokser seg sterk!! Hvorfor vente helt til fredag - det er jo umenneskelig lenge... Krysser fingrene for deg - rene babyboomen her inne nå! Jeg vil oxo!!! Send litt fargestoff over hit også [emoji51]
Ps: klarer IKKE vente til fredag , det vet jeg [emoji2] sitter nok med testpinnen i hånden i mogen tidlig [emoji2]Synes at jeg kan skimte en strek, ja. Håper det er en babystrek som vokser seg sterk!! Hvorfor vente helt til fredag - det er jo umenneskelig lenge... Krysser fingrene for deg - rene babyboomen her inne nå! Jeg vil oxo!!! Send litt fargestoff over hit også [emoji51]