Ps: klarer IKKE vente til fredag , det vet jeg [emoji2] sitter nok med testpinnen i hånden i mogen tidlig [emoji2]
Det er bra! Blir helt lykkelig av å se positive tester. Gleder meg sånn til en av den er min!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ps: klarer IKKE vente til fredag , det vet jeg [emoji2] sitter nok med testpinnen i hånden i mogen tidlig [emoji2]
Ser en svak strek ja.G test i morres viste svak strek etter en time og jeg gikk selvsagt litt i taket.. hehe grein ,lo og skalv om en annen... Snakket med jordmor ,men hun var desverre ikke like optimistisk [emoji24] Hun ba meg imidlertid å kjøpe test som var mer sensitive og ta ny på fredag.. *håpet er ikke ute... [emoji72] meeen jeg klarte ikke vente å tok en allerede nå i kveld[emoji12] Jeg mener å se en ultra svak strek men klart jeg også kan "mane" den litt fram i eget hode ...
Etter to Sa på rad så kjenner jeg at jeg bare tenker baby [emoji5] [emoji5] Så jeg legger ut resultatet her og håper kansje dere ser det samme som meg *ønske *ønske
Vis vedlegget 231420Vis vedlegget 231421
Ser positiv ut så oddsen for at det er ny spire er stor.
15 dpo.. er denne positiv? Mistet i uke 8 tidlig i juli (BO) der kroppen ordnet opp selv.. mens som normalt etter 4 uker og nå denne testen igår kveld.. Blir så usikker på disse billigtestene!
Tydelig strek der. GratulererGod morgen [emoji1] sola skinner og jeg har testet igjen [emoji56]
Fremdeles svak strek til tross for mongen urin og jeg føler meg litt skuffa[emoji20] meen svak strek er tross alt bedre enn en blenda test [emoji1]
Vis vedlegget 231436
I dekselet
Uten :
Vis vedlegget 231437
Vis vedlegget 231438
G test i morres viste svak strek etter en time og jeg gikk selvsagt litt i taket.. hehe grein ,lo og skalv om en annen... Snakket med jordmor ,men hun var desverre ikke like optimistisk [emoji24] Hun ba meg imidlertid å kjøpe test som var mer sensitive og ta ny på fredag.. *håpet er ikke ute... [emoji72] meeen jeg klarte ikke vente å tok en allerede nå i kveld[emoji12] Jeg mener å se en ultra svak strek men klart jeg også kan "mane" den litt fram i eget hode ...
Etter to Sa på rad så kjenner jeg at jeg bare tenker baby [emoji5] [emoji5] Så jeg legger ut resultatet her og håper kansje dere ser det samme som meg *ønske *ønske
Vis vedlegget 231420Vis vedlegget 231421
God morgen [emoji1] sola skinner og jeg har testet igjen [emoji56]
Fremdeles svak strek til tross for mongen urin og jeg føler meg litt skuffa[emoji20] meen svak strek er tross alt bedre enn en blenda test [emoji1]
Jeg ser fortsatt streken godt! Det er jo veldig lovende... Ha litt tålmodighet med den, så blir den nok sterkere!
Jeg har nå spottet siden fredag kveld/lørdag morgen, har aldri gjort dette før [emoji15] Har alltid begynt og blø masse med en gang... hva skal jeg tro?
Jeg hører hjemme her :-(
Jeg hadde en exu som ble operert 25.07 og har nå en eggleder mindre. Ettersom jeg har vært prøver i 2 år nå uten noe annet resultat enn en exu, har jeg ingen tro på at jeg skal bli gravid med en gang..
Men nå begynner jeg å bli veldig utålmodig på at mensen skal komme!! Er det noen andre som ikke har fått den enda? Er 37 dager siden operasjonen.
Jeg har ikke noe særlig samleie denne måneden så jeg kan ikke være gravid heller.
Jeg hører hjemme her :-(
Jeg hadde en exu som ble operert 25.07 og har nå en eggleder mindre. Ettersom jeg har vært prøver i 2 år nå uten noe annet resultat enn en exu, har jeg ingen tro på at jeg skal bli gravid med en gang..
Men nå begynner jeg å bli veldig utålmodig på at mensen skal komme!! Er det noen andre som ikke har fått den enda? Er 37 dager siden operasjonen.
Jeg har ikke noe særlig samleie denne måneden så jeg kan ikke være gravid heller.
Hei!
Etter cyctotec i slutten av juni pga MA hos meg tok det 6 uker og to dager før jeg fikk mensen igjen. Skjønner du er utålmodig!
Ønsker deg lykke til, heldigvis er en eggleder alt som trengs og jeg håper det går bedre for deg neste gang [emoji4]
Har spottet siden fredag og nå blir det bare mindre og mindre spotting... negative tester 7 uker siden SA idag.. skjønner ingenting
Så rart... har du snakket med gyn om kontroll for evt rester, slimhinnetykkelse osv? Utrolig kjedelig å stå sånn i stampe i intet. Man vil jo bare komme seg videre! Klem til deg [emoji173]️
Jeg hører forsåvidt ikke til her for jeg holder på å miste i disse dager. Ble gravid i midten av juli. Kjenner jeg ønsker jeg kunne blitt gravid i går.. Lengter til kroppen min er "nullstilt" har så lyst å bli gravid igjen med en gang! Vurderer sterkt å ta litt akupunktur når spontanaborten er over. Det er godt å se at jeg ikke er alene, gratulerer til dere som er gravide på nytt[emoji173]️ og lykke til, til dere som snart har to streker på testene igjen[emoji173]️[emoji5]