Vi som mistet i JULI, men prøver igjen...

G test i morres viste svak strek etter en time og jeg gikk selvsagt litt i taket.. hehe grein ,lo og skalv om en annen... Snakket med jordmor ,men hun var desverre ikke like optimistisk [emoji24] Hun ba meg imidlertid å kjøpe test som var mer sensitive og ta ny på fredag.. *håpet er ikke ute... [emoji72] meeen jeg klarte ikke vente å tok en allerede nå i kveld[emoji12] Jeg mener å se en ultra svak strek men klart jeg også kan "mane" den litt fram i eget hode ...
Etter to Sa på rad så kjenner jeg at jeg bare tenker baby [emoji5] [emoji5] Så jeg legger ut resultatet her og håper kansje dere ser det samme som meg *ønske *ønske

Vis vedlegget 231420Vis vedlegget 231421
Ser en svak strek ja.

e873f1a74b68d4108b86124578f233f8.jpg

15 dpo.. er denne positiv? Mistet i uke 8 tidlig i juli (BO) der kroppen ordnet opp selv.. mens som normalt etter 4 uker og nå denne testen igår kveld.. Blir så usikker på disse billigtestene!
Ser positiv ut så oddsen for at det er ny spire er stor.

God morgen [emoji1] sola skinner og jeg har testet igjen [emoji56]
Fremdeles svak strek til tross for mongen urin og jeg føler meg litt skuffa[emoji20] meen svak strek er tross alt bedre enn en blenda test [emoji1]

IMG_20170830_073113.jpg

I dekselet

Uten :
IMG_20170830_073038.jpg

IMG_20170830_072621.jpg

G test i morres viste svak strek etter en time og jeg gikk selvsagt litt i taket.. hehe grein ,lo og skalv om en annen... Snakket med jordmor ,men hun var desverre ikke like optimistisk [emoji24] Hun ba meg imidlertid å kjøpe test som var mer sensitive og ta ny på fredag.. *håpet er ikke ute... [emoji72] meeen jeg klarte ikke vente å tok en allerede nå i kveld[emoji12] Jeg mener å se en ultra svak strek men klart jeg også kan "mane" den litt fram i eget hode ...
Etter to Sa på rad så kjenner jeg at jeg bare tenker baby [emoji5] [emoji5] Så jeg legger ut resultatet her og håper kansje dere ser det samme som meg *ønske *ønske

Vis vedlegget 231420Vis vedlegget 231421

Ser jo strek der, krysser alt jeg har for deg [emoji173]️

Jeg har nå spottet siden fredag kveld/lørdag morgen, har aldri gjort dette før [emoji15] Har alltid begynt og blø masse med en gang... hva skal jeg tro?

God morgen [emoji1] sola skinner og jeg har testet igjen [emoji56]
Fremdeles svak strek til tross for mongen urin og jeg føler meg litt skuffa[emoji20] meen svak strek er tross alt bedre enn en blenda test [emoji1]

Jeg ser fortsatt streken godt! Det er jo veldig lovende... Ha litt tålmodighet med den, så blir den nok sterkere!

Jeg har nå spottet siden fredag kveld/lørdag morgen, har aldri gjort dette før [emoji15] Har alltid begynt og blø masse med en gang... hva skal jeg tro?

Vanskelig å si. For meg er spotting alltid er tegn på at tr er på vei, men mange spotter også når de er gravide. Etter aborter kan tr tulle det til så ingenting ligner normalen. Tipper det tar seg opp eller stopper helt alt etter som hva som er på gang...

Jeg hører hjemme her :-(

Jeg hadde en exu som ble operert 25.07 og har nå en eggleder mindre. Ettersom jeg har vært prøver i 2 år nå uten noe annet resultat enn en exu, har jeg ingen tro på at jeg skal bli gravid med en gang..

Men nå begynner jeg å bli veldig utålmodig på at mensen skal komme!! Er det noen andre som ikke har fått den enda? Er 37 dager siden operasjonen.

Jeg har ikke noe særlig samleie denne måneden så jeg kan ikke være gravid heller.

Jeg hadde en exu som ble operert 25.07 og har nå en eggleder mindre. Ettersom jeg har vært prøver i 2 år nå uten noe annet resultat enn en exu, har jeg ingen tro på at jeg skal bli gravid med en gang..

Men nå begynner jeg å bli veldig utålmodig på at mensen skal komme!! Er det noen andre som ikke har fått den enda? Er 37 dager siden operasjonen.

Jeg har ikke noe særlig samleie denne måneden så jeg kan ikke være gravid heller.

Så leit å høre at du måtte ofre en eggleder i jakten på et lillegull! Hos meg kom mensen på minuttet 28 dager etter utskraping. Men fikk beskjed om at alt fra 4-8 uker var regnet som normalt. Kan ikke gi annet råd enn å smøre deg med tålmodighet eller ta en test for å være på den sikre siden...

Hei!

Etter cyctotec i slutten av juni pga MA hos meg tok det 6 uker og to dager før jeg fikk mensen igjen. Skjønner du er utålmodig!

Ønsker deg lykke til, heldigvis er en eggleder alt som trengs og jeg håper det går bedre for deg neste gang [emoji4]

Hei!

Etter cyctotec i slutten av juni pga MA hos meg tok det 6 uker og to dager før jeg fikk mensen igjen. Skjønner du er utålmodig!

Ønsker deg lykke til, heldigvis er en eggleder alt som trengs og jeg håper det går bedre for deg neste gang [emoji4]

Takk. Får bare smøre meg med tålmodighet ja... føles ut som om jeg har hatt pms i to uker snart.

Ja, skal heldigvis gjennomgå Ivf om et par måneder så vi får satse på at det går på første forsøk :-D

Har spottet siden fredag og nå blir det bare mindre og mindre spotting... negative tester :( 7 uker siden SA idag.. skjønner ingenting
e238263f1ad2e874079e6040f1e6a61d.jpg

Har spottet siden fredag og nå blir det bare mindre og mindre spotting... negative tester :( 7 uker siden SA idag.. skjønner ingenting
e238263f1ad2e874079e6040f1e6a61d.jpg

Så rart... har du snakket med gyn om kontroll for evt rester, slimhinnetykkelse osv? Utrolig kjedelig å stå sånn i stampe i intet. Man vil jo bare komme seg videre! Klem til deg [emoji173]️

Så rart... har du snakket med gyn om kontroll for evt rester, slimhinnetykkelse osv? Utrolig kjedelig å stå sånn i stampe i intet. Man vil jo bare komme seg videre! Klem til deg [emoji173]️

Har ikke vært i kontakt med gyn etter SA. Men har vært på tanken om og kontakte han og høre! [emoji173]️

Jeg hører forsåvidt ikke til her for jeg holder på å miste i disse dager. Ble gravid i midten av juli. Kjenner jeg ønsker jeg kunne blitt gravid i går.. Lengter til kroppen min er "nullstilt" har så lyst å bli gravid igjen med en gang! Vurderer sterkt å ta litt akupunktur når spontanaborten er over. Det er godt å se at jeg ikke er alene, gratulerer til dere som er gravide på nytt[emoji173]️ og lykke til, til dere som snart har to streker på testene igjen[emoji173]️[emoji5]

Jeg hører forsåvidt ikke til her for jeg holder på å miste i disse dager. Ble gravid i midten av juli. Kjenner jeg ønsker jeg kunne blitt gravid i går.. Lengter til kroppen min er "nullstilt" har så lyst å bli gravid igjen med en gang! Vurderer sterkt å ta litt akupunktur når spontanaborten er over. Det er godt å se at jeg ikke er alene, gratulerer til dere som er gravide på nytt[emoji173]️ og lykke til, til dere som snart har to streker på testene igjen[emoji173]️[emoji5]

Det er leit at vi er såpass mange her inne som har mistet, men godt å ha noen som har vært gjennom det samme å lufte tanker med. Du må gjerne henge her inne. Vet ikke om det er laget en gruppe for august ennå?

Blir så glad når jeg ser at det går an å bli gravid igjen ganske raskt.Hodet har blitt helt opphengt i å bli gravid på nytt. Klem til deg som står midt i det, og lykke til i neste runde!

Da har jeg endelig ny positiv test [emoji173] [emoji7] og jeg er såå glad...
bandet oppi gleden ligger det mørke suget som sier det går gale [emoji20] [emoji22] Er så redd ..
Første mål er nådd ... Nå må jeg be til høyere makter om at spiren klorer seg fast.. [emoji56]
IMG_20170901_051009.jpg

Ønsker alle masse lykke til med babystreker [emoji64] [emoji173] [emoji64]

Jeg sniker litt her da det ikke finnes tråd for oss som mistet i August. Er det flere her som begynte å prøve igjen med en gang, uten å vente på TR?

Back
Topp