Tusen takk! gleder meg til jeg er ferdig med å blø og kan se ordentlig fremover. Håper kroppen ordner opp skikkelig så jeg slipper å masse styr nå..Hei , så trist å høre at dere mistet [emoji20] Det er en vond opplevelse å ha med i kofferten.. [emoji173] Klem
Når jeg hadde Sa i mai fikk jeg beskjed om å bare prøve igjen. Det var opp til meg selv hva jeg ønsket.
Vi valgte å ikke vente og jeg ble faktisk gravid uten ny Tr i juni [emoji4] så det er fullt mulig. Måtte bare vente til blødningen og sårheten var over.
Dessverre gikk det ikke så bra for oss på andre heller og jeg fikk tidlig sa i sluttenpå juni /begynnelsen på juli.
Ble henvist til gyn spes og fikk råd om å vente 1 mens (minst) for å få normalisert sykluss. Var heldig å fikk Tanta på besøk raskt etter. Fulgte da Gyns råd om å ta eggløsningstester for å følge med om jeg fikk ny (er 35 år så det har litt å si også da) la inn aksjer annenhver dag fram til positiv el deretter hver dag [emoji12] og har nå endelig ny positiv og en del symtomer (noe jeg ikke hadde sist?)
Så lenge du ikke får vondt og du føler deg klar så er det bare å kline til. [emoji1]
Jeg holder desverre dårlig på spirer og har lang erfaring med å miste . Men for de fleste er sannsynligheten for to etter en annen ganske liten egentlig.[emoji4]
Ønsker dere masse lykke til i prøvingen og håper en nydelig liten spire sitter fort [emoji173] [emoji64] [emoji173] * blåser spirestøv deres vei