Vi som mistet i JULI, men prøver igjen...

Hei , så trist å høre at dere mistet [emoji20] Det er en vond opplevelse å ha med i kofferten.. [emoji173] Klem

Når jeg hadde Sa i mai fikk jeg beskjed om å bare prøve igjen. Det var opp til meg selv hva jeg ønsket.
Vi valgte å ikke vente og jeg ble faktisk gravid uten ny Tr i juni [emoji4] så det er fullt mulig. Måtte bare vente til blødningen og sårheten var over.
Dessverre gikk det ikke så bra for oss på andre heller og jeg fikk tidlig sa i sluttenpå juni /begynnelsen på juli.
Ble henvist til gyn spes og fikk råd om å vente 1 mens (minst) for å få normalisert sykluss. Var heldig å fikk Tanta på besøk raskt etter. Fulgte da Gyns råd om å ta eggløsningstester for å følge med om jeg fikk ny (er 35 år så det har litt å si også da) la inn aksjer annenhver dag fram til positiv el deretter hver dag [emoji12] og har nå endelig ny positiv og en del symtomer (noe jeg ikke hadde sist?)
Så lenge du ikke får vondt og du føler deg klar så er det bare å kline til. [emoji1]
Jeg holder desverre dårlig på spirer og har lang erfaring med å miste . Men for de fleste er sannsynligheten for to etter en annen ganske liten egentlig.[emoji4]
Ønsker dere masse lykke til i prøvingen og håper en nydelig liten spire sitter fort [emoji173] [emoji64] [emoji173] * blåser spirestøv deres vei
Tusen takk! :) gleder meg til jeg er ferdig med å blø og kan se ordentlig fremover. Håper kroppen ordner opp skikkelig så jeg slipper å masse styr nå..

Fikk noen av dere EL før første mens? Evt hvor lenge etter dere mistet?
De siste to gangene kom el bare to dager etter at tr dro. De andre tre gangene kom el til vanlig tid.
Fikk ingen indikasjoner på el da, fikk ikke det vanlige slimet jeg har brukt å få.

Kun én gang, ellers kjørte vi på så fort jeg sluttet å blø [emoji12]
Da satser jeg på det samme ;) jeg liker ikke å ikke være gravid lenger, så vil gjerne tilbake til å være gravid ;) Hehe
Jeg hadde veldig lite symptomer denne gangen og lurer jo på om det kan være tegn på at alt ikke var som det skulle. Så spent på om jeg får kvalme og slikt neste gang :) hadde du forskjellige symptomer de forskjellige gangene? Og er det annerledes nå? :)

Da satser jeg på det samme ;) jeg liker ikke å ikke være gravid lenger, så vil gjerne tilbake til å være gravid ;) Hehe
Jeg hadde veldig lite symptomer denne gangen og lurer jo på om det kan være tegn på at alt ikke var som det skulle. Så spent på om jeg får kvalme og slikt neste gang :) hadde du forskjellige symptomer de forskjellige gangene? Og er det annerledes nå? :)
Skjønner den! Håper spiren din sitter snart! [emoji173]
Hadde kjempemange symptomer alle gangene jeg mistet, mens denne gangen er de veldig sparsommelige [emoji12] eneste jeg merker noe særlig av er innimellom veldig sulten, men helst lite matlyst pga metallsmak (gått ned 4 kg), tisser oftere og murringer i magen. Null ømhet i puppene egentlig, og svært lite kvalm hittil.

Sukk, begynner å miste motet for denne runden... etter vanlig modus, burde jeg hatt el ons/torsd eller seinest fredag. Nå er det søndag, og tempen faller fortsatt, magen fortsatt øm, som om el ikke har vært. Tipper det ender med en anovulatorisk tullesyklus og kjempeblødning på slutten. Grrr altså. Drittkropp[emoji49]

Sukk, begynner å miste motet for denne runden... etter vanlig modus, burde jeg hatt el ons/torsd eller seinest fredag. Nå er det søndag, og tempen faller fortsatt, magen fortsatt øm, som om el ikke har vært. Tipper det ender med en anovulatorisk tullesyklus og kjempeblødning på slutten. Grrr altså. Drittkropp[emoji49]
Huff, er ikke lett å vente på EL... :( håper ting stabiliserer seg for deg veldig snart. Kan jo hende EL bare er litt forsinket? Du har hatt tr etter sa eller?

Er det samme hos meg.. Men fikk en nesten positiv el test igår, men den blir jo ikke helt positiv.. lei av tull nå [emoji30]

Huff, er ikke lett å vente på EL... :( håper ting stabiliserer seg for deg veldig snart. Kan jo hende EL bare er litt forsinket? Du har hatt tr etter sa eller?

Jeg tror i hvertfall det var en tr. Blødning 5 dager i strekk med start 28 dager etter utskraping. Siden den kom presis i forhold til mine vanlige sykluser, tenkte jeg at alt var tilbake til normalen. Men nå begynner jeg virkelig å lure...

Er det samme hos meg.. Men fikk en nesten positiv el test igår, men den blir jo ikke helt positiv.. lei av tull nå [emoji30]

Blir helt gal av denne ventingen. Hadde bare fem el-tester. Startet testingen i forhold til når jeg forventet el, men fikk bare negative tester helt til den siste, som var klart positiv. Aner ikke hvordan det har gått videre, for nå har jeg ikke flere tester og er på fjellet uten mulighet for å handle flere med det første. Temperaturen er all time low, så kan ikke påberope meg sikkert å være i dpo-land ennå. Gi meg styrke!!! Håper vi begge to ender opp med spire på slutten av denne tullesyklusen, så overlater vi til gyn problemet med å sette riktig termindato [emoji56]

Blir helt gal av denne ventingen. Hadde bare fem el-tester. Startet testingen i forhold til når jeg forventet el, men fikk bare negative tester helt til den siste, som var klart positiv. Aner ikke hvordan det har gått videre, for nå har jeg ikke flere tester og er på fjellet uten mulighet for å handle flere med det første. Temperaturen er all time low, så kan ikke påberope meg sikkert å være i dpo-land ennå. Gi meg styrke!!! Håper vi begge to ender opp med spire på slutten av denne tullesyklusen, så overlater vi til gyn problemet med å sette riktig termindato [emoji56]

Stemmer for den jeg også [emoji23][emoji5]

Etter senaborten i juli ble jeg fortalt at jeg kunne forvente meg en kraftig menstruasjon når den kom tilbake. Vi prøvde igjen med en gang og håpet selvfølgelig at tanta ikke skulle komme tilbake, men fikk kun negative tester og så kom tr rundt ikm på onsdag. Tenkte at løpet var kjørt, men har blødd mindre enn vanlig, så tok en test i dag som var positiv. Muligens en kjemisk graviditet. Noen andre som har opplevd det sånn?

Last edited:
Etter senaborten i juli ble jeg fortalt at jeg kunne forvente meg en kraftig menstruasjon når den kom tilbake. Vi prøvde igjen med en gang og håpet selvfølgelig at tanta ikke skulle komme tilbake, men fikk kun negative tester og så kom tr rundt ikm på onsdag. Tenkte at løpet var kjørt, men har blødd mindre enn vanlig, så tok en test i dag som var positiv. Muligens en kjemisk graviditet. Noen andre som har opplevd det sånn?
Hm.. bilde? :)

5c2ce7965d6b6064789a8b0af9e3727e.jpg

Var du langt på vei da du mistet? Jeg hadde positiv g-test over 5 uker etter MA i uke 12. Også etter tr. Men du kan jo være gravid på nytt. Da er det ikke uvanlig med en liten blødning rundt ikm. Eller så er det som du nevner en kjemisk. Du kan jo måle hcg med noen dagers mellomrom, så får du raskt svar på om det er ny spire eller restefest som gir to streker...

Var du langt på vei da du mistet? Jeg hadde positiv g-test over 5 uker etter MA i uke 12. Også etter tr. Men du kan jo være gravid på nytt. Da er det ikke uvanlig med en liten blødning rundt ikm. Eller så er det som du nevner en kjemisk. Du kan jo måle hcg med noen dagers mellomrom, så får du raskt svar på om det er ny spire eller restefest som gir to streker...

Jeg var i uke 19. Fikk en negativ graviditetstest etter 3 uker og positive el tester ikke så lenge etter det. Ble litt forvirret nå. Reiser på ferie til Spania i morgen, så blir litt vanskelig å få målt hcg hos legen. Får bare ta med meg noen tester og se om de blir svakere. Hater å leve i uvisshet.

Back
Topp