Krysser fingrene! hvor er du i syklusen nå?Har det helt på samme måte. Nesten besatt av tanken på å bli gravid igjen. Heia oss!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene! hvor er du i syklusen nå?Har det helt på samme måte. Nesten besatt av tanken på å bli gravid igjen. Heia oss!!
Krysser fingrene! hvor er du i syklusen nå?
Åååå herlige dpo land!! Gleder meg til å komme dit selv hvor lenge tror du at du klarer å vente med test?Litt i intet, men ff sier at hvis tempen holder seg høy i morgen så var el på fredag og egentlig helt i henhold til min vanlige syklus. Da blir jeg hele 5 dager dpo i morgen. Dauer av spenning!!!
Åååå herlige dpo land!! Gleder meg til å komme dit selv hvor lenge tror du at du klarer å vente med test?
Liker innstillingen din jeg fikk positiv test 9 dpo sistMax til fredag [emoji85]. Countdowntopregnancy sier det er bittelitten sjanse for pos test allerede, og den skal jeg jammen fange! Så får det heller være at sjansen for kjemisk blir sånn 50-50. Evig optimist [emoji7]
Testet idag?
Fremdeles positive tester her Men føler de burde vært litt sterkere og at CB digital hvertfall burde vist 2-3 og ikke 1-2 slik min gjør. I følge mine beregninger er jeg mellom 4+5 og 5+0. Får ta det med legen når jeg kommer hjem.
Det går stadig nedover dette må da være rask nedgang?? I morgen er det en uke siden den store blødningen begynte å spotte onsdag for en uke sidenJeg fikk denne 24 dager etter min MA i uke 12+1 Det er veldig individuelt hvor raskt hcg blir borte, ettersom det er supermye variasjon i hvor høy hcg er. Veldig godt tegn at testen er såpass svak allerede!
Jeg har ikke egentlig fulgt med på det, men det var en syklus jeg tok en gravi-test dagen jeg fikk positiv EL-test. Den var fremdeles positiv, men da hadde jeg noe å sammenlikne med senere i syklusen.Lurer på om noen av dere tok gr test for å følge hcg nedgang etter sa? Jeg tok denne i går, 6 dager etter SA i uke 8 (etter 2 uker uten fosterutvikling). Synes det er fin nedgang
Erfaring i forhold til hvor raskt jeg kan forvente at den blir negativ? Vil jo komme igang igjen asap Vis vedlegget 231823
Du kan ikke stole på de digitale ift ukeberegning. De er uberegnelige ift hva produsenten sier om hvilken hcg de skal slå ut på. Det er rent tilfeldig og gjenspeiler dessverre ikke hcg-nivået ditt på den måten vi alle ønsker at det skal.Fremdeles positive tester her Men føler de burde vært litt sterkere og at CB digital hvertfall burde vist 2-3 og ikke 1-2 slik min gjør. I følge mine beregninger er jeg mellom 4+5 og 5+0. Får ta det med legen når jeg kommer hjem.
Det går stadig nedover dette må da være rask nedgang?? I morgen er det en uke siden den store blødningen begynte å spotte onsdag for en uke sidenVis vedlegget 231857
Weee!!Det ser veldig lovende ut! Du er nok klar for el og ny runde nå [emoji1303]
Noe er definitivt på gang! Satser på at det blir baby [emoji1303]
Du kan ikke stole på de digitale ift ukeberegning. De er uberegnelige ift hva produsenten sier om hvilken hcg de skal slå ut på. Det er rent tilfeldig og gjenspeiler dessverre ikke hcg-nivået ditt på den måten vi alle ønsker at det skal.
Husker ikke tallet, men Avocado hadde skyhøy hcg uten at hun fikk "riktig" på den testen.. Og der er jo jammen alt strålende nå.
Enig med krølle Eskimonika her. Jeg hadde 1-2 hel frem til uke 6, men andre tester var knallsterkeDet var litt beroligende å høre, har vært litt småstresset i dag.
Amanda - jeg ser strek. Krysser fingerne.
Tatt ny i dag?Heldigvis er det ikke bare meg! Føler den er litt for sterk til og være skygge..
Tatt ny i dag?