Vi som mistet i JULI, men prøver igjen...

Hva skjer her? Nå er det fem dager siden jeg tok de forrige testene som var svake og CB som viste 1-2 uker. Tok denne i dag. De blir jo ikke sterkere[emoji35] jeg er jo langt over IKM, og føler testene burde vært superklare nå. Dette begynner å sette en demper på ferien min.
14d79a395f8663e8c2b7dae54bb4d242.png

Testene er ganske dårlige på å måle stigning i hcg. Mål i to blodprøver med et par dagers mellomrom når ferien er slutt, så får du bedre indikasjon. Nyt ferien som gravid!!

Testene er ganske dårlige på å måle stigning i hcg. Mål i to blodprøver med et par dagers mellomrom når ferien er slutt, så får du bedre indikasjon. Nyt ferien som gravid!!

Får prøve på det:) Skal på oppfølgingstime etter senaborten neste mandag, så får nevne det der. Er ikke alltid like lett å slappe av i denne prøvetiden.

Last edited:
Får prøve på det:) Skal på oppfølgingstime etter senaborten neste mandag, så får nevne det der. Er ikke alltid like lett å slappe av i denne prøvetiden.

Det er helt sant. Verden og graviditeter får en litt annen dimensjon etter man har vært gjennom å miste et barn. Man ser farer og er skeptisk hele veien... masse lykke til!

Fikk mensen i helga, nesten 7 uker etter aborten/operasjonen! med kun en eggleder så tror jeg faktisk ikke at jeg har hatt eggløsning etter aborten..

Men herregud så kraftig denne mensen er . jeg blør og blør.. Er hvertfall 3 ganger mer blod enn vanlig.. Håper ikke det vil være slik hver mens fremover.. Og at jeg får eggløsning!

Fikk mensen i helga, nesten 7 uker etter aborten/operasjonen! med kun en eggleder så tror jeg faktisk ikke at jeg har hatt eggløsning etter aborten..

Men herregud så kraftig denne mensen er . jeg blør og blør.. Er hvertfall 3 ganger mer blod enn vanlig.. Håper ikke det vil være slik hver mens fremover.. Og at jeg får eggløsning!

Bra du er i gang nå da!!

Det er vanlig at den første mensen etter abort er kraftigere enn vanlig, særlig hvis syklusen ble anovulatorisk. Sender deg en klem og håper det går over snart.

Helvete! Tok nye stoffskifteprøver i dag, så de skulle være klar til kontroll på onsdag. Selvsagt er de nå verre enn noen gang. Hvilket betyr at dersom jeg er så heldig at det er spire på gang, er det stor fare for at det går galt på nytt. [emoji22] Vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Gruer meg til kontrollen på onsdag. Sukk... hvorfor kan ikke kroppen bare fungere?

Helvete! Tok nye stoffskifteprøver i dag, så de skulle være klar til kontroll på onsdag. Selvsagt er de nå verre enn noen gang. Hvilket betyr at dersom jeg er så heldig at det er spire på gang, er det stor fare for at det går galt på nytt. [emoji22] Vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Gruer meg til kontrollen på onsdag. Sukk... hvorfor kan ikke kroppen bare fungere?
Så dumt! :( er det noe de kan gjøre for stoffskiftet?

Mistet i juli eg og, så hører vel til her.
Ble gravid med ICSI sist og har gått og ventet på svar fra offentlig om å starte nytt forsøk (hadde privat sist). Hørte fra de i dag og fikk beskjed om å sende inn registeringspapirene og så skulle de sende opplegg til oss :D Venter tr om en uke, så håper vi rekker å begynne nå i september :)

Ble gravid med ICSI sist og har gått og ventet på svar fra offentlig om å starte nytt forsøk (hadde privat sist). Hørte fra de i dag og fikk beskjed om å sende inn registeringspapirene og så skulle de sende opplegg til oss :D Venter tr om en uke, så håper vi rekker å begynne nå i september :)

Liker ikke at du mistet, altså! Var trist å høre[emoji173]
Men veldig kjekt at det ser ut til å ordne seg for dere med offentlig forsøk [emoji4][emoji173]

Leit å høre at du også hører til her. Bra du har en plan for fortsettelsen!! Lykke til [emoji1303]

Huff, så leit.
Blir det til at du fortsetter med i.v behandling en stund uavhengig av spire da?

Leit at dere mistet. Godt det ser ut som dere kommer igang igjen snart.

Må bare spørre, for jeg skjønner ikke helt det her. Når kaller man det kjemisk og når kaller man det tidlig SA? Hva er forskjellen?

Må ikke vise sånne tester til meg! Jeg er kronisk dårlig til å finne streker som ikke lyser mot meg på 40 cm avstand. Er fortsatt tidlig da, men hvis det er spire *håpe* bør vel streken bli sterkere for hver dag som går. [emoji1303]

Back
Topp