Spennende!!!Rakk ikke før jobb, så skal prøve og få tatt ikveld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende!!!Rakk ikke før jobb, så skal prøve og få tatt ikveld
Spennende!!!
Hcg kan stige ganske sakte de første dagene, så er jo ikke sikkert testen er helt tydelig enda..Hehe ja, men kjenner jeg på en måte gruer meg.. er så redd for blenda test nå som håpet er litt oppe
Ser en veldig svak strek.Hei dere! Lenge siden jeg har vært her nå..
Mistet for 2 måneder siden, men har ikke testet noe etter dette.
Hadde en blødning på to dager for ca. 2 uker siden, så tok egentlig utgangspunkt i at dette var TR. Fikk 30 graviditetstester i går, så tenkte jeg kunne teste for morroskyld.
Testet i går og syntes jeg kunne skimte en svak skyggestrek, men var så svakt at jeg egentlig ikke tenkte noe over det.
Tok en ny i dag, og fikk igjen en svak skyggestrek, dog noe sterkere.
Kan det fortsatt henge igjen hcg ifra juli? Hva er deres erfaring? Vet ikke om dere ser noe på bilde, men
Ser en veldig svak strek.
Vanskelig å vite hva det er uten flere tester om noen dager og sammenlikne med. Det ville vært rart om det var rester fra juli, men samtidig så er det mulig.
Jeg har bare de siste gangene testet, hadde en ny graviditet og SA uten å ha fått ut hcg fra forrige abort først (UL og blodprøver hos gyn).Jeg fikk beskjed om at det kunne henge igjen hcg inntil 9 uker hvis man mistet i uke 9-12 for da er hcg på topp. Har du testet noe tidligere så du vet om testene har vært negative? Ellers ville jeg tro at enhver form for strek skyldes ny spire! Krysser fingrene for det siste alternativet!
Tusen takk for svar dere[emoji173] synes jo på en måte det er rart om jeg skulle være gravid nå. I hvertfall sykt flaks siden jeg ikke har kontroll på syklusen min nå, tar den første graviditetstesten siden jeg mista og får positivt. Så er jo usannsynlig egentlig..
Hadde en lett blødning i dag, men den har avtatt nå, så aner ikke hva det kan bety..
Her er hvertfall de testene jeg har tatt. De to øverste fra i går, den nederste fra i dag..
Ser noe på den nederste synes jeg. Men vanskelig å si om det er farge på den.Tusen takk for svar dere[emoji173] synes jo på en måte det er rart om jeg skulle være gravid nå. I hvertfall sykt flaks siden jeg ikke har kontroll på syklusen min nå, tar den første graviditetstesten siden jeg mista og får positivt. Så er jo usannsynlig egentlig..
Hadde en lett blødning i dag, men den har avtatt nå, så aner ikke hva det kan bety..
Her er hvertfall de testene jeg har tatt. De to øverste fra i går, den nederste fra i dag..
Er ikke streken tydeligere på den nederste?Tusen takk for svar dere[emoji173] synes jo på en måte det er rart om jeg skulle være gravid nå. I hvertfall sykt flaks siden jeg ikke har kontroll på syklusen min nå, tar den første graviditetstesten siden jeg mista og får positivt. Så er jo usannsynlig egentlig..
Er ikke streken tydeligere på den nederste?
Ja, blir spennende å se utover hvordan det blir!Jo, det er det den er. Eller, i hvertfall slik jeg ser det. Skulle det vært rester, burde det vel sunket heller.. men aner ikke jeg[emoji12]
Ja, blir spennende å se utover hvordan det blir!
Testene blir ikke svakere jo...
Vis vedlegget 232068
Hehe!! Ja er rart å gå og håpe på hvite tester men siden jeg vet at jeg ikke er gravid, gjør den streken nesten ting verre :/ gikknjo veldig raskt nedover, men nå er denne så og si lik den jeg tok på onsdag...Det tar tid. Halveringstiden er vel 1-2 døgn. Går raskt i starten og treigt å få bort den siste halen med hcg. Skulle ønske jeg kunne byttet mot mine hvite tester [emoji12]
Hehe!! Ja er rart å gå og håpe på hvite tester men siden jeg vet at jeg ikke er gravid, gjør den streken nesten ting verre :/ gikknjo veldig raskt nedover, men nå er denne så og si lik den jeg tok på onsdag...
tok en EL test og i dag, for å ha en baseline å følge fremover. Den var nesten litt merkelig sterk, men tenker at det er hcg som gjør det?
Hcg føkker opp el-testene kraftig ja... [emoji13]