Vi som mistet i JULI, men prøver igjen...

Hei dere! Lenge siden jeg har vært her nå..

Mistet for 2 måneder siden, men har ikke testet noe etter dette.
Hadde en blødning på to dager for ca. 2 uker siden, så tok egentlig utgangspunkt i at dette var TR. Fikk 30 graviditetstester i går, så tenkte jeg kunne teste for morroskyld.
Testet i går og syntes jeg kunne skimte en svak skyggestrek, men var så svakt at jeg egentlig ikke tenkte noe over det.
Tok en ny i dag, og fikk igjen en svak skyggestrek, dog noe sterkere.

Kan det fortsatt henge igjen hcg ifra juli? Hva er deres erfaring? Vet ikke om dere ser noe på bilde, men
fe9852f082ce7b5554cc7229b40672ea.jpg

Hei dere! Lenge siden jeg har vært her nå..

Mistet for 2 måneder siden, men har ikke testet noe etter dette.
Hadde en blødning på to dager for ca. 2 uker siden, så tok egentlig utgangspunkt i at dette var TR. Fikk 30 graviditetstester i går, så tenkte jeg kunne teste for morroskyld.
Testet i går og syntes jeg kunne skimte en svak skyggestrek, men var så svakt at jeg egentlig ikke tenkte noe over det.
Tok en ny i dag, og fikk igjen en svak skyggestrek, dog noe sterkere.

Kan det fortsatt henge igjen hcg ifra juli? Hva er deres erfaring? Vet ikke om dere ser noe på bilde, men
fe9852f082ce7b5554cc7229b40672ea.jpg
Ser en veldig svak strek.
Vanskelig å vite hva det er uten flere tester om noen dager og sammenlikne med. Det ville vært rart om det var rester fra juli, men samtidig så er det mulig.

Ser en veldig svak strek.
Vanskelig å vite hva det er uten flere tester om noen dager og sammenlikne med. Det ville vært rart om det var rester fra juli, men samtidig så er det mulig.

Jeg fikk beskjed om at det kunne henge igjen hcg inntil 9 uker hvis man mistet i uke 9-12 for da er hcg på topp. Har du testet noe tidligere så du vet om testene har vært negative? Ellers ville jeg tro at enhver form for strek skyldes ny spire! Krysser fingrene for det siste alternativet!

Jeg fikk beskjed om at det kunne henge igjen hcg inntil 9 uker hvis man mistet i uke 9-12 for da er hcg på topp. Har du testet noe tidligere så du vet om testene har vært negative? Ellers ville jeg tro at enhver form for strek skyldes ny spire! Krysser fingrene for det siste alternativet!
Jeg har bare de siste gangene testet, hadde en ny graviditet og SA uten å ha fått ut hcg fra forrige abort først (UL og blodprøver hos gyn).
Ved MA/BO'en testet jeg ikke, men da hadde jeg rester etter 7 uker så tester ville slått ut. har hatt EL med hcg i kroppen flere ganger.

Tusen takk for svar dere[emoji173] synes jo på en måte det er rart om jeg skulle være gravid nå. I hvertfall sykt flaks siden jeg ikke har kontroll på syklusen min nå, tar den første graviditetstesten siden jeg mista og får positivt. Så er jo usannsynlig egentlig..

Hadde en lett blødning i dag, men den har avtatt nå, så aner ikke hva det kan bety..

Her er hvertfall de testene jeg har tatt. De to øverste fra i går, den nederste fra i dag..
397f1c07b4a23a9a20162d47d8ac1a44.jpg

Tusen takk for svar dere[emoji173] synes jo på en måte det er rart om jeg skulle være gravid nå. I hvertfall sykt flaks siden jeg ikke har kontroll på syklusen min nå, tar den første graviditetstesten siden jeg mista og får positivt. Så er jo usannsynlig egentlig..

Hadde en lett blødning i dag, men den har avtatt nå, så aner ikke hva det kan bety..

Her er hvertfall de testene jeg har tatt. De to øverste fra i går, den nederste fra i dag..

Jeg er ekstremt dårlig til å se svake streker, så jeg sliter med å se noe fornuftig annet enn kontrollstreken. Men hvis det er spire, burde streken bli mye tydeligere om en dag eller to. Krysser fingrene for deg!

Ser noe på den nederste synes jeg. Men vanskelig å si om det er farge på den.

Er ikke streken tydeligere på den nederste?

Er ikke streken tydeligere på den nederste?

Jo, det er det den er. Eller, i hvertfall slik jeg ser det. Skulle det vært rester, burde det vel sunket heller.. men aner ikke jeg[emoji12]

Jo, det er det den er. Eller, i hvertfall slik jeg ser det. Skulle det vært rester, burde det vel sunket heller.. men aner ikke jeg[emoji12]
Ja, blir spennende å se utover hvordan det blir!

Det tar tid. Halveringstiden er vel 1-2 døgn. Går raskt i starten og treigt å få bort den siste halen med hcg. Skulle ønske jeg kunne byttet mot mine hvite tester [emoji12]
Hehe!! Ja er rart å gå og håpe på hvite tester :P men siden jeg vet at jeg ikke er gravid, gjør den streken nesten ting verre :/ gikknjo veldig raskt nedover, men nå er denne så og si lik den jeg tok på onsdag...
tok en EL test og i dag, for å ha en baseline å følge fremover. Den var nesten litt merkelig sterk, men tenker at det er hcg som gjør det?

Hehe!! Ja er rart å gå og håpe på hvite tester :P men siden jeg vet at jeg ikke er gravid, gjør den streken nesten ting verre :/ gikknjo veldig raskt nedover, men nå er denne så og si lik den jeg tok på onsdag...
tok en EL test og i dag, for å ha en baseline å følge fremover. Den var nesten litt merkelig sterk, men tenker at det er hcg som gjør det?

Hcg føkker opp el-testene kraftig ja... [emoji13]

Hva skjer her? Nå er det fem dager siden jeg tok de forrige testene som var svake og CB som viste 1-2 uker. Tok denne i dag. De blir jo ikke sterkere[emoji35] jeg er jo langt over IKM, og føler testene burde vært superklare nå. Dette begynner å sette en demper på ferien min.
14d79a395f8663e8c2b7dae54bb4d242.png

Back
Topp