Vi som mistet i JULI, men prøver igjen...

Etter senaborten i juli ble jeg fortalt at jeg kunne forvente meg en kraftig menstruasjon når den kom tilbake. Vi prøvde igjen med en gang og håpet selvfølgelig at tanta ikke skulle komme tilbake, men fikk kun negative tester og så kom tr rundt ikm på onsdag. Tenkte at løpet var kjørt, men har blødd mindre enn vanlig, så tok en test i dag som var positiv. Muligens en kjemisk graviditet. Noen andre som har opplevd det sånn?
Hvis du hadde negative gravi-tester og så har positiv nå så må det jo være ny spire.

Fikk noen av dere EL før første mens? Evt hvor lenge etter dere mistet?
Har hatt EL til omtrent vanlig tid eller noen dager tidligere. har da regnet første dag mens som første dag av abort-blødningen.

Herligfred så sakte tiden går når man er i ventemodus... Fikk innmari trang til å teste nå, men klarte å motstå det - for denne gang. Er vel sånn ca 1-3 dager dpo. Noen må snart finne opp en test som blir pos på hcg 1 og som viser stigning ved for eksempel hcg 3... hva med hcg- måler ala blodsukkermåling. Det MÅ jo være et marked for noe sånt?

Herligfred så sakte tiden går når man er i ventemodus... Fikk innmari trang til å teste nå, men klarte å motstå det - for denne gang. Er vel sånn ca 1-3 dager dpo. Noen må snart finne opp en test som blir pos på hcg 1 og som viser stigning ved for eksempel hcg 3... hva med hcg- måler ala blodsukkermåling. Det MÅ jo være et marked for noe sånt?
Hehe, kjenner meg igjen. Er 9dpo og klarte ikke la være å test. Kom ikke som et sjokk at den var negativ
Skal prøve å ikke teste nå før ikm til søndag.. Har null symptomer. Eneste er at jeg ikke har ømme pupper nå før mens, som jeg pleier. Men kan jo godt være at ting har endret seg nå etter aborten..

Var det du og jeg som diskuterte det tidligere?
Hadde vært supert å kunne få hcg-nivå uten alt styret med lab og ordentlige blodprøver.
Men du vil ikke ha altfor sensitive tester. Det er markant forskjell nå ift da jeg først begynte som prøver og det er kjipt at det finnes tester som slår ut ved alle streifere, aka hcg på 6 som per definisjon er gravid, men som i aller høyeste grad ikke trenger bety at det går veien.

Hehe, kjenner meg igjen. Er 9dpo og klarte ikke la være å test. Kom ikke som et sjokk at den var negativ
Skal prøve å ikke teste nå før ikm til søndag.. Har null symptomer. Eneste er at jeg ikke har ømme pupper nå før mens, som jeg pleier. Men kan jo godt være at ting har endret seg nå etter aborten..

Jeg venter fremdeles på mens etter exu og jeg blir snart gæren.

Er 6 uker siden operasjon, og nå begynner mistanken om at jeg kan være gravid.. har bestilt tester på eBay for 3 uker siden og de kommer jo aldri.

Har heller ingen tegn på at jeg har hatt eggløsning eller at tanta nærmer seg. Får alltid ømme bryster uken før, men det er ikke antydning til det nå engang. eneste er at kroppen samler opp vann.

Er 6 uker siden operasjon, og nå begynner mistanken om at jeg kan være gravid.. har bestilt tester på eBay for 3 uker siden og de kommer jo aldri.

Har heller ingen tegn på at jeg har hatt eggløsning eller at tanta nærmer seg. Får alltid ømme bryster uken før, men det er ikke antydning til det nå engang. eneste er at kroppen samler opp vann.

Håper det er spire [emoji173]️[emoji173]️

Ååå spennende!! :)

Lurer på om noen av dere tok gr test for å følge hcg nedgang etter sa? Jeg tok denne i går, 6 dager etter SA i uke 8 (etter 2 uker uten fosterutvikling). Synes det er fin nedgang :)
Erfaring i forhold til hvor raskt jeg kan forvente at den blir negativ? Vil jo komme igang igjen asap ;)
IMG_3446.JPG

Lurer på om noen av dere tok gr test for å følge hcg nedgang etter sa? Jeg tok denne i går, 6 dager etter SA i uke 8 (etter 2 uker uten fosterutvikling). Synes det er fin nedgang :)
Erfaring i forhold til hvor raskt jeg kan forvente at den blir negativ? Vil jo komme igang igjen asap ;)Vis vedlegget 231823

cad085338014b768d0e661e06f365b1f.jpg

Jeg fikk denne 24 dager etter min MA i uke 12+1 Det er veldig individuelt hvor raskt hcg blir borte, ettersom det er supermye variasjon i hvor høy hcg er. Veldig godt tegn at testen er såpass svak allerede!

cad085338014b768d0e661e06f365b1f.jpg

Jeg fikk denne 24 dager etter min MA i uke 12+1 Det er veldig individuelt hvor raskt hcg blir borte, ettersom det er supermye variasjon i hvor høy hcg er. Veldig godt tegn at testen er såpass svak allerede!
Fikk du EL før du tok denne? Leser mye forskjellig angående hvor lav hcg må bli før man får EL. Jeg blør bare bittelitt nå, så er veldig klar for EL snart! ;)

Fikk du EL før du tok denne? Leser mye forskjellig angående hvor lav hcg må bli før man får EL. Jeg blør bare bittelitt nå, så er veldig klar for EL snart! ;)

Ja, ganske nøyaktig to uker etter MA fikk jeg el. Tipper du får el til vanlig tid i din syklus når hcg er så lav allerede. Krysser fingrene for deg!

Ja, ganske nøyaktig to uker etter MA fikk jeg el. Tipper du får el til vanlig tid i din syklus når hcg er så lav allerede. Krysser fingrene for deg!
Tusen takk! :) merkelig hvor målbevisst SAen har gjort meg... Jeg SKAL bli gravid, og jeg SKAL gå gravid i 9 mnd! ;)

Back
Topp