Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva tenker dere som har mer erfaring med PCOS enn meg? Er det håp for at det faktisk er en eggløsning nå, eller er det lureri?
UL på fredag viste èn ganske stor eggpose.
hei! fant denne tråden i går, og har savnet en slik tråd... tenkte på hva jeg skulle skrive. har prøvd siden desember, fikk vite at jeg hadde pcos 4 juli og begynte på metformin samme dag... fikk ikke mensen før slutten av september så var lei for metformin ikke hadde noen virkning på meg... i dag tok jeg en test, slik jeg gjør hver mnd.. (jeg må nemlig det, ønsker ikke å gå på metformin når jeg er gravid) så var den VELDIG positiv!! her hadde jeg altså mens for bare fire uker siden! holdt på å svime av og tok to til.. positive [emoji170] og da gråt jeg meg gjennom en mail jeg skrev til legen igår om at jeg ville ha eggløsningspreparat i tillegg... ups da! mannen er på. sjøen på jobb, og jeg vil vente med å si det til jeg ser han så måtte dele her [emoji170][emoji170][emoji170][emoji170]
Fikk diagnosen PCOS etter over 1 år som prøvere. Har det i kraftig grad med store hormonforstyrrelser, ingen eggløsninger av meg selv og hadde 30-40 cyster på hver eggstokk. Har måttet operere ut en cyste på 10 cm og ene egglederen som vridde seg pga presset fra mange cyster i det området. Gikk på flere hormonkurer og til slutt 2 prøverørsforsøk. Ble endelig gravid etter 4 år og har nå ei nydelig lita jente, Vi ønsker sterkt 2 tette så satte i gang med pergotime så snart jeg fikk tilbake mensen etter fødsel. Er på pergokur 2 nå. Blir en til også blir det over på letrozol og eventuelt nytt prøverørsforsøk om det ikke går.
Oi!! Så hyggelig med slike historier [emoji173]️ Slike historier gir håp. Veldig glad på deres vegne! Nå krysser jeg fingre for at spiren deres vokser seg stor og sterk [emoji173]️ Fikk du Metformin med engang diagnosen ble stilt? Fatter ikke hvorfor jeg ble nektet medikamenter før sambo har tatt fertilitetstest. Betalte 2000,- hos Volvat for ingenting [emoji31]
Tusen takk <3 Krysser fingrene for deg ogsåOi! Det hørtes ut som en lang og vond prosess. Men ble veldig glad når jeg leste på slutten at dere har ei lita jente nå [emoji173]️ Krysser fingre og sender mange lykkeønskninger til dere på ferden mot nr 2 [emoji173]️
Så fantastisk! Kanskje du er lengre på vei enn 4 uker da?hei! fant denne tråden i går, og har savnet en slik tråd... tenkte på hva jeg skulle skrive. har prøvd siden desember, fikk vite at jeg hadde pcos 4 juli og begynte på metformin samme dag... fikk ikke mensen før slutten av september så var lei for metformin ikke hadde noen virkning på meg... i dag tok jeg en test, slik jeg gjør hver mnd.. (jeg må nemlig det, ønsker ikke å gå på metformin når jeg er gravid) så var den VELDIG positiv!! her hadde jeg altså mens for bare fire uker siden! holdt på å svime av og tok to til.. positive [emoji170] og da gråt jeg meg gjennom en mail jeg skrev til legen igår om at jeg ville ha eggløsningspreparat i tillegg... ups da! mannen er på. sjøen på jobb, og jeg vil vente med å si det til jeg ser han så måtte dele her [emoji170][emoji170][emoji170][emoji170]
hei! fant denne tråden i går, og har savnet en slik tråd... tenkte på hva jeg skulle skrive. har prøvd siden desember, fikk vite at jeg hadde pcos 4 juli og begynte på metformin samme dag... fikk ikke mensen før slutten av september så var lei for metformin ikke hadde noen virkning på meg... i dag tok jeg en test, slik jeg gjør hver mnd.. (jeg må nemlig det, ønsker ikke å gå på metformin når jeg er gravid) så var den VELDIG positiv!! her hadde jeg altså mens for bare fire uker siden! holdt på å svime av og tok to til.. positive [emoji170] og da gråt jeg meg gjennom en mail jeg skrev til legen igår om at jeg ville ha eggløsningspreparat i tillegg... ups da! mannen er på. sjøen på jobb, og jeg vil vente med å si det til jeg ser han så måtte dele her [emoji170][emoji170][emoji170][emoji170]
Jeg TROR jeg har EL-slim i dag! [emoji2] Får prøve å legge inn noen aksjer i kveld. Ble ikke noe i går [emoji17]
Takk for gratulerasjoner <3 Jeg tror ikke jeg kan være lenger på vei enn 4 uker ettersom jeg hadde mens for fire uker siden. eller jeg har jo ikke ordentlig mens pga pcos da men bortfallsblødning. Men den ble så sterk som dette på 2 sekunder så syntes ikke dere også det var litt voldsomt?
Mine symptomer på pcos var at eggene sto som perler på en snor, men ingen ble sluppet. Og så hadde jeg ikke ordentlig mens, bare bortfallsblødning. Mellom 40-60 dagers sykluser. Men er normalvektig, ingen ekstra behåring og kun en liten cyste kunne han se. Vet ikke om jeg er insulinresistent, har kun tatt innvendig ul, men fikk nå metformin som funka flott på meg!