Vi som hører til Haugesund <3

Mye smerter i magen i dag, mensensmerter. satte inn på onsdag. Kan dette komme av litinus selv om jeg har gått på dem i 8 dager? Er det andre som har opplevd dette? :bored:
Jeg fikk mye ymse symptomer av Lutinus, hodeverk, murringer og vonde bryst. Ble bare mer jo lenger jeg gikk på dem følte jeg.

Hvordan går det med folk som er i gang nå?

Hei, ny user her. Meg og samboer gikk til gynekolog til å ta alle tester for å finne ut hvorfor vi kunne ikke bli gravid. Og så, etter vi fant ut vi var meldtet opp før sommeren til Haugesund :woot::woot: Første besøk til Haugesund skal bli i beginnelsen av Oktober! Gynekolog sa at vi skal dra til Haugesund 3 ganger (siden at vi bo i Stavanger) første gang for første besøk, andre gang for å ta egg ut, og trejde for inseminasjon. Vet du hva skal skjer første gang jeg dra der? Første besøk skjer etter min menstruasjon, så jeg er litt redd at de vil vente for min neste menstruasjon for jeg kan begynner med medisiner :dead:

Mye smerter i magen i dag, mensensmerter. satte inn på onsdag. Kan dette komme av litinus selv om jeg har gått på dem i 8 dager? Er det andre som har opplevd dette? :bored:

Jeg opplevde dette sist forsøk. Men det var skikkelige kramper, måtte rett og sette meg ned når det skjedde. Er det hele tiden?

Startet med Synarela idag, kjenner allerede detta skal bli 2 lange uker:dead:

Har aldri gått på det, men håper du får minimalt av bivirkninger ♡

Jeg opplevde dette sist forsøk. Men det var skikkelige kramper, måtte rett og sette meg ned når det skjedde. Er det hele tiden?

nei nå er de vekke, var verst på lørdag :/ har ikke kjent noe de siste dagene uten om litt stikking i sidene. har også testet i dag, den er blendahvit. Har testdag på fredag.

Hei, ny user her. Meg og samboer gikk til gynekolog til å ta alle tester for å finne ut hvorfor vi kunne ikke bli gravid. Og så, etter vi fant ut vi var meldtet opp før sommeren til Haugesund :woot::woot: Første besøk til Haugesund skal bli i beginnelsen av Oktober! Gynekolog sa at vi skal dra til Haugesund 3 ganger (siden at vi bo i Stavanger) første gang for første besøk, andre gang for å ta egg ut, og trejde for inseminasjon. Vet du hva skal skjer første gang jeg dra der? Første besøk skjer etter min menstruasjon, så jeg er litt redd at de vil vente for min neste menstruasjon for jeg kan begynner med medisiner :dead:

Hei :happy:
Første gang (etter min erfaring, men er vel kanskje likt for alle?) var det en samtale og ultralyd. Mannen leverte nok en prøve også.
Snakket om hvilken behandling vi skulle ha og fikk opplæring på hvordan vi skulle sette sprøyter.
Fikk en plan og datoer da.
Vet jo ikke hva som er problemet hos dere eller hvilken behandlig du skal ha, men hos meg starter jeg som regel på dag 21 i syklus med medisiner som stopper den naturlige syklusen, og kan gå en stund på de før sprøytestart.
Masse lykke til i oktober :love2

Nokså samme som denne gang. Er fryktelig sliten, kvalme som kommer og går, hetetokter og sliter med å sove.

Kjenner du på noen bivirkninger?

Har litt mindre energi og jeg har en del blodig utflod, men jeg har ikke noe vondt, ikke noe ubehag, ikke noe kvalme eller noe. Så jeg håper at medisinene har hatt effekt :P Skal ti GU på mandag, så blir spennende å se :)

Dere som har vært i haugesund i det siste, ble det satt inn 3 dagers? :)
Holder på med synarela, så fortsatt noen uker til uttak/innsett. Men er så spent hvordan de gjør der oppe nå :) har alltid satt inn 3 dagers før. Men leser om så mange som setter inn 5 dagers. Men virker ikke som haugesund gjør dette så ofte?

Dere som har vært i haugesund i det siste, ble det satt inn 3 dagers? :)
Holder på med synarela, så fortsatt noen uker til uttak/innsett. Men er så spent hvordan de gjør der oppe nå :) har alltid satt inn 3 dagers før. Men leser om så mange som setter inn 5 dagers. Men virker ikke som haugesund gjør dette så ofte?
Jeg satte inn 5-dagers for litt over en uke siden:)

Back
Topp