Vi som hører til Haugesund <3

Hei :happy:
Første gang (etter min erfaring, men er vel kanskje likt for alle?) var det en samtale og ultralyd. Mannen leverte nok en prøve også.
Snakket om hvilken behandling vi skulle ha og fikk opplæring på hvordan vi skulle sette sprøyter.
Fikk en plan og datoer da.
Vet jo ikke hva som er problemet hos dere eller hvilken behandlig du skal ha, men hos meg starter jeg som regel på dag 21 i syklus med medisiner som stopper den naturlige syklusen, og kan gå en stund på de før sprøytestart.
Masse lykke til i oktober :love2

Tusen takk for det! Jeg vet at gynekolog sa at vi skal kansje prøve oss med ICSI :) håper at all skal gå bra! :woot:
 
Dere som har vært i haugesund i det siste, ble det satt inn 3 dagers? :)
Holder på med synarela, så fortsatt noen uker til uttak/innsett. Men er så spent hvordan de gjør der oppe nå :) har alltid satt inn 3 dagers før. Men leser om så mange som setter inn 5 dagers. Men virker ikke som haugesund gjør dette så ofte?
Jeg skal sette inn 3 dagers på fredag, og det er fordi de ikke har innsett på søndag. Men dersom noen av eggene fortsetter å utvikle seg som de skal til søndag blir disse fryst ned som blastoer:) .
 
Dere som har vært i haugesund i det siste, ble det satt inn 3 dagers? :)
Holder på med synarela, så fortsatt noen uker til uttak/innsett. Men er så spent hvordan de gjør der oppe nå :) har alltid satt inn 3 dagers før. Men leser om så mange som setter inn 5 dagers. Men virker ikke som haugesund gjør dette så ofte?

De skal prøve å dyrke mine til 5-dagers. Jeg skal ha uttak nå på fredag. :)
 
Dere som har vært i haugesund i det siste, ble det satt inn 3 dagers? :)
Holder på med synarela, så fortsatt noen uker til uttak/innsett. Men er så spent hvordan de gjør der oppe nå :) har alltid satt inn 3 dagers før. Men leser om så mange som setter inn 5 dagers. Men virker ikke som haugesund gjør dette så ofte?

Satte inn 5 dager i fjor. Litt usikker hva de planlegger denne gangen.
 
Noen som vet hvor tidlig en blasto kan klekke og grave seg ned i slimhinnen?
 
Hjelpes. Ble ikke mindre nervevrak nå. Måtte han forlate sykehuset også?

Ja, han ble bedt om å forlate sykehuset så fort han hadde levert sædprøven
 
Hvilket forsøk er det? Krysser alt jeg kan for dere!

Andre fullførte forsøk. Vært igjennom 3 uttak. Har helt ubeskrivelig dårlig kvalitet på eggene mine :(
 
Hei! Skal til forsamtale via video 28 september, lurer på hvor lang ventetid jeg må forvente meg til oppstart?☺️ Takk for svar!
 
Hei! Skal til forsamtale via video 28 september, lurer på hvor lang ventetid jeg må forvente meg til oppstart?☺️ Takk for svar!

Det kommer helt an på hvor travelt de har det :) De tar deg som regel inn første tilgjengelige time :)
 
Har selv lav AMH. Har et avbrytt og et begativt forsøk bak meg. Lite egg og ingen på frys.
Det er virkelig en tøff prosess.

Jeg har mange egg. Ut fra de 3 forsøkene har jeg fått ut 49egg. Nesten alle har blitt befruktet men faller fra før dag 5. Jeg har kun fått 1 blasto ut av alle disse og det er det som ble satt inn nå. Første fikk jeg satt inn ett 2 celle egg og ett 4 celle egg. Eneste to overlevende av 18 egg. resten falt fra før de nådde 6 celler. Masse egg, elendig kvalitet :p
 
Back
Topp